TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 28 października 2013 |
|
|
|
Pierwsze, nieoficjalne wyniki wydajności modelu GTX 780Ti Autor: Wedelek | źródło: WCCFTech | 07:35 |
(16) | Specyfikacja techniczna GeForce’a GTX 780 Ti owiana jest tajemnicą i jedyne co w chwili obecnej wiemy, to to, że model ten będzie bazować na układzie graficznym GK110 - mikroarchitektura Kepler, wykonanym w 28nm procesie litograficznym. Nowy akcelerator Nvidii zadebiutuje w listopadzie i będzie wydajniejszy od modelu GeForce GTX 780. Spekuluje się również, że nowy akcelerator może odziedziczyć specyfikację po Quadro K6000, co oznaczałoby 2880 procesorów strumieniowych i nawet do 12GB RAMu typu GDDR5 z interfejsem 384-bit. Tę tezę zdają się potwierdzać wyniki wydajności GeForce’a GTX 780 TI, które niedawno trafiły do sieci.
Widać na nich wyraźnie, że model GTX 780Ti wyprzedza nie tylko Radeona R9 290X i GeForce’a GTX 780, ale i Titana. Oczywiście nie da się w żaden sposób potwierdzić bądź zdementować tych rewelacji, więc trzeba je przyjąć na wiarę (lub nie).
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Nividia swoje Quadro upych dla graczy, (autor: zgrzejan | data: 28/10/13 | godz.: 08:33)
a Apple czysci do czysta magazyny AMD.
Nawet niezaprezentowali FirePro na GCN2.0
- Jasne :-) odziedziczy specyfikacje Quadro K6000... (autor: Krzem | data: 28/10/13 | godz.: 08:38)
Szczególnie, że ten miał premierę w lipcu, a jego ceny wahają się od 15800 do 19700 PLN...
Poza tym:
- pełny GK100 użyty w Quadro ma 15 bloków SMX
- Titan ma 14 bloków SMX
- GTX 780 ma 12 bloków SMX
Gdzie jest miejsce na nową zabawkę? 13 bloków SMX! Widocznie go solidnie wyśrubowali, na wzór R9 290X.
A skoro już przy 290X jesteśmy ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=u5YJsMaT_AE
- quadro dla graczy w cenie 1000$ (autor: ghs | data: 28/10/13 | godz.: 08:42)
zakończy się takim smrodem jak centurion amd. bo to już trzeba sprzedawać gpu o wydajności titana (lub wyższej) za 400$. i jak tu teraz przekonać kupujących kwartał temu titana, że zrobili ''świetną'' inwestycję
- 4@. (autor: loccothan | data: 28/10/13 | godz.: 10:04)
Wyszło na jaw że to są Testy Titana po OC ;-) he he cfaniaczki na Annand Tech koleś pokazał dowody... ale szum medialny jest lol
- @2. (autor: Mariosti | data: 28/10/13 | godz.: 10:45)
To że tyle sobie za quadro liczą nie znaczy że jest droższy w produkcji od gtx 780. Nie znaczy to również że gtx 780 w produkcji kosztuje ich porównywalną kwotę do ceny rynkowej.
- Ale lepiej sprzedawac to jako Qudaro (autor: zgrzejan | data: 28/10/13 | godz.: 12:02)
lub FirePro niz jako karty dla graczy prawda?
To chyba jakies 3 krotne przebicie w cenie.
- Czy ktoś z was zwrócił uwagę, (autor: mat9v | data: 28/10/13 | godz.: 12:05)
że testy 290X są na procku 4 rdzeniowym @3.5Ghz a testy Titana i 780ti sa na 6 rdzeniowym @3.2Ghz ?
No i jak tu porównywac wyniki...
- mat9v (autor: Markizy | data: 28/10/13 | godz.: 14:56)
i myślisz że te 2 rdzenie niżej taktowane realnie wpłynie na wynik grafiki ? Chyba nie po to tworzyli smarka żeby wynik grafiki był bardzo zależy od procka tylko minimalnie.
@Krzem
Jak coś dadzą titana pod inna nazwą, stratni na tym nie bedą najwyżej układ sztucznie wykastrują z cześci funckji.
Co do filmiki nie pierwszy i nie ostatni zapewne filmik tego typu w sieci :) Dla przypomnienia
https://www.youtube.com/watch?v=WOVjZqC1AE4
@ghs
bledną logika, bo ludzie co kupili kwartał temu go to się do dziś cieszą możliwością z jego korzystania, dodatkowo kartę mają już u siebie a nie w zapowiedziach. Tym bardziej że od dawna wiadomo że najdroższy traci najwięcej wartości.
- @8. (autor: ghs | data: 28/10/13 | godz.: 15:13)
tu nie chodzi o logikę a o zawoalowane oszustwo. przypominam, amd, wyceniło centuriona na 700pf, medialne mydlenie oczu jaki to sprzęt exlusive jest, a po kwartale huczne obniżenie ceny o 300pf. skur..stwo? moim zdaniem tak. u nvidii podobnie. nadmuchano cenę titana marketingiem z kosmosu wyjętym i teraz nastąpi premiera modelu wydajniejszego ale o 400-500$ dolarów tańszego. jeżeli Twoim zdaniem wszystko jest OK to dalsza dyskusja nie ma najmniejszego sensu
- @6. (autor: Mariosti | data: 28/10/13 | godz.: 17:38)
Lepiej, przebitka jest jeszcze wyższa ale razem z nią wiążą się dodatkowe koszty supportu w standardzie wyższym niż dla zwykłego klienta geforce'ów. Dodatkowo należy pamiętać że im więcej nvidia tych gpu natłucze tym taniej im one wyjdą, a rynek na karty graficzne z segmentu pro nie jest nieskończony i lepiej sprzedać więcej, nawet jeśli nie na wszystkie będzie się miało kosmiczną marżę.
- @up (autor: zgrzejan | data: 28/10/13 | godz.: 17:52)
Racja.Ale znajdz mi lepszego klienta niz Apple na masaowa sprzedaz FirePro czy Quadro.W dodatku jedyna opcja to dual GPU.Nawet lepsza kasa od dzialki Intela
- A rynek wyposzczony 3 letnia przerwa... (autor: zgrzejan | data: 28/10/13 | godz.: 17:54)
Kto wie czy nie lepsza kasa od tej na konsolach
- ale (autor: loccothan | data: 28/10/13 | godz.: 21:43)
nV obniżyło cenę 780 do 500$ z czego powinni się ucieszyć fani nV bo w końcu mają sprzęt po normalnej cenie a wszystko dzięki AMD i udanemu R290X, który moim zdaniem jest lepszym wyborem na przyszłość (tylko myslę o konstrukcjach od XFX lub Sapphire i innych z lepszym chłodzeniem)
- 9@ ... (autor: guziel | data: 29/10/13 | godz.: 11:21)
Nie ogarniam twojego toku rozumowania bo z tego co mówisz to jeśli bym kupił takiego tytana za np 3600 zł to on niby z racji swojej ceny miał by być najlepszy na np 5 lat tylko dlatego że jest drogi ???
A jeśli np jego parametry i cena zostaną zdetronizowane przez inne modele np po roku to już jest skur..stwo ???
W myśl takiego rozumowania współczuć trzeba każdemu kto kupił np pierwsze modele monitorów LCD które kosztowały krocie a obraz był beznadziejny bo przecież dzisiejsze modele są tańsze i mają o wiele leprze parametry.
Klienci którzy zakupili tytany w dniu premiery mieli i nadal mają najwydajniejsze jedno procesorowe karty grafiki. Ale jak to bywa z postępem w branży IT to co jest hitem w tym roku to w następnym zostanie zastąpione już czymś nowym.
- @14 (autor: mbe | data: 29/10/13 | godz.: 13:46)
Dokładnie. Ale mam lepszy przyklad. Frajerami są ci co kupili GF4Ti bo po roku wyszla wydajniejsza i tańsza karta...
Na marginesie to AMD nie wyceniło centuriona na tak wysoka kwotę a zrobimy to sklepy... AMD nie podaje cen procesorów na rynek IEM do oficjalnej wiadomosci.
- @15 (autor: ghs | data: 29/10/13 | godz.: 19:28)
yhy. tak. sklepy. a krasnale podpiłowały chip aby wydajność była z pupy. widzę gdzie się nie pojawisz tam wylewasz hektolitry bzdur. ile za to płacą? da się z tego wyżyć?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|