TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Wtorek 5 listopada 2013 |
|
|
|
Trzy nowe studia wyraziły chęć wykorzystania Mantle Autor: Wedelek | źródło: AMD | 14:44 |
| Technologia Mantle, to API i niskopoziomowy sterownik, zoptymalizowane pod kątem jak najlepszego wykorzystania potencjału kart graficznych z architekturą GCN (Graphics Core Next). Opisywane rozwiązanie trafi tylko na komputery klasy PC, bo konsole go nie potrzebują, a to z kolei budzi obawy o jego upowszechnienie. Obecnie tylko jedna gra potrafi korzystać z Mantle, a jest nią Battlefield 4 stworzony przez EA/Dice. W przyszłości zobaczymy jeszcze kilka gier tego producenta z silnikiem Frostbite 3 i wsparciem dla Mantle, ale to za mało. Dlatego też AMD zaprosiło do współpracy inne firmy.
Na razie chęć współpracy (czyt. wykorzystania Mantle) zapowiedziały Cloud Imperium Games, Eidos-Montreal, a także Oxide Games. Mówiąc wprost nadchodzące gry Star Citizen i THIEF będą lepiej zoptymalizowane pod kątem współpracy z nowymi Radeonami dzięki użyciu Mantle. Jeśli chodzi o Oxide Games, to wspomniana firma projektuje obecnie silnik graficzny, zoptymalizowany pod kątem wykorzystania zasobów wielordzeniowych procesorów x86, oraz kart graficznych na bazie GCN.
Więcej informacji zostanie upublicznionych na konferencji APU13, która odbędzie sie między 11 a 14 listopada w San Jose w Kalifornii. Więcej o Mantle znajdziecie TUTAJ
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|