Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 16 lipca 2014 
    

GTA:V i CoD: Advanced Warfare skorzysta z dobrodziejstw Mantle


Autor: LoccOtHaN | źródło: Internet i VideoCardz | 08:31
(13)
Internetowy Portal VideoCardz opublikował niedawno obszerną listę gier PC, które będą wspierać nowe API od AMD - Mantle. Wynika z tej listy (opublikowanej dzięki źródłu którym jest tzw. "Frank"), że takie hity jak GTA:V i Call of Duty: Advanced Warfare oraz nowy Mass Effect 4 (Origins?) będą wspierać AMD Mantle API. Wiele z ostatnich przecieków (z Marca tego roku) dotyczących AMD Mantle się sprawdziło: Battlefield Hardline, Dragon Age: Inquisition i Plants vs. Zombies: Garden Warfare.

Wiadomość jest jeszcze niepotwierdzona przez AMD, ale wiadomo że już nie raz w AMD Never Settle były Wielkie hity np. Tomb Raider z TressFX, Battlefield 4 Mantle z BirdFX, Crysis3, Thief Mantle oraz Nowy HitMan: Absolution, więc jest to bardzo możliwe.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. @Temat (autor: PrEzi | data: 16/07/14 | godz.: 08:59)
    Pieknie !! Po prostu pieknie ! Dzieki Mantle nie musze martwic sie o upgrade mojego leciwego CPU (Phenom 2 955 BE @ 4.8 GHz) - moze doczekam nowej generacji porzadnych FXow zeby dokonac upgrade'u.
    Intel bylby ostatnia deska ratunku jak AMD nie zaprezentuje nic ciekawego do konca 2015/poczatkow 2016 roku.


  2. LoccOtHaN (autor: Markizy | data: 16/07/14 | godz.: 09:13)
    a gdzie tam w tabelce masz że obsługuje i będzie obsługiwać mantle? Według niej jest tylko możliwe ale niepotwierdzone, więc nie szalej z tytułem który wprowadza w błąd.

  3. 3@. (autor: loccothan | data: 16/07/14 | godz.: 09:44)
    Nic z szaleństwa w tym nie ma, ponieważ powyższe Studia biorą czynny udział w Beta Mantle dla deweloperów. A co za tym idzie można się spodziewać że skorzystają z Mantle w swoich tytułach. Ale zobaczymy...

  4. Dużó hałasu o nic. (autor: Muchomor | data: 16/07/14 | godz.: 10:09)
    Jak na razie, to nic nie dostało natywnego wsparcia Mantle. Wszędzie dodają wsparcie wtórne. Te wtórne wsparcie jakoś specjalnie kopa nie dodaje i znów się zastanawiam, czy to zwyczajnie nie zostane koń marketingowy AMD to Mantle i czy w ogóle realnie ktoś to zacznie wspierać jak należy.
    Komentarze jak Preziego są chyba sporo przedwczesne.


  5. loccothan jak sam powyżej wpisałeś "można" nie jest to nadal (autor: Sławekpl | data: 16/07/14 | godz.: 10:14)
    nic pewnego, Markizy ma rację nie wprowadzaj w błąd czytelników tytułem, plotka to plotka i trzeba to zaznaczyć a nie stwierdzać fakt, a to zrobiłeś,
    TPC to nie tabloid który po przytyciu gwiazdy o 5 kg prezentuje śpioszki :P


  6. @Muchomor (autor: PrEzi | data: 16/07/14 | godz.: 10:33)
    Nawet jesli wtorne wsparcie to ja to dosc znacznie w Thiefie odczulem.
    Bez Mantle gra potrafila haczyc momentami. Z Mantle -- masełko.


  7. @4. (autor: Shamoth | data: 16/07/14 | godz.: 10:44)
    AMD pokazało że można wycisnąć więcej soków z GPU niezależnie od CPU, są świadomi że Mantle nie pożyje długo tak jak swego czasu TruForm. Najważniejsze jest to, że więksi gracze podchwycili temat i nie będziemy musieli czekać latami na jedyną słuszną implementację, kolejny DX za rok może dwa. O ile pamięć mnie nie myli to TruForm od Tessellation dzieliły 3 generacje DX8-11 i coś około 10 lat... Cholernie długo re-implementowali coś co już było a teraz znowu się cofniemy do zapomnianych bezpośrednich odwołań do sprzętu, bez lub z minimalnym udziałem API/OS...

  8. W BF4 (autor: mbe | data: 16/07/14 | godz.: 10:58)
    Nie ma takiej technologii jak BirdFX bo ta nazywała się PECKSFX to raz. Dwa że pierwsze wieści o PecksFX wyszły zaraz przed 1 kwietnia a wiadomo co to oznacza. Trzy - na stronie AMD ani BF4 nie ma nawet zmianki o BirdFX/PecksFX....

  9. !up (autor: loccothan | data: 16/07/14 | godz.: 11:28)
    Ok bedę uważniej edytował Tematy.
    A co do Pecks lub BirdsFX to widać w scenach takich jak początkowe wyjście z lasu bohaterów w Bf4 oraz ptaki w Multi na niektórych planszach.
    Po drugie Mantle jest skierowany do graczy ze słabszym prockiem i tutaj rozwija skrzydła. Ja w BF4 na Ultra + 4xAA w 2k:1.5k mam >65kl/s średniej a w Dx11.1 maximum 1920:1440 bez AA ;-) jest różnica Panowie na 100%, trzymajmy kciuki za AMD bo może za rok dwa nam kopary opadną jak zobaczymy gry podobne wizualnie do filmów 3D ;-)


  10. Ptaki są (autor: mbe | data: 16/07/14 | godz.: 13:22)
    Ale nie liczone w jakiś specjalny sposób. Był to żart pryma aprilisowy.

    Informację o pecksfx podano ok 28 marca a 1 kwietnia udostępniono filmik z ptaszkami co urealniło żart.

    Wziąłeś sie za pisanie newsów. Może jakieś testy sprzętu będą.


  11. birdsfs AHAHAHAHA (autor: RusH | data: 16/07/14 | godz.: 13:27)
    http://forums.anandtech.com/...hread.php?t=2311013
    przeczytaj tytul watku :))

    lookam po sieci i nawet benchmark to wydrukowal jako news rok temu AHAHAHAHAHA


  12. lol (autor: loccothan | data: 16/07/14 | godz.: 13:49)
    dałem się nabrać ;-) byłem przekonany że to część tzw. Pakietu 3D-FX od AMD
    Spoko ale temat, tematem i jest duże prawdopodobieństwo żeujrzymy Mantle w ME 4 jak i Nowym Tomb Raider oraz DeusEx... Ale tego nie pisałem bo VideoCardz nie ma jeszcze dowodów


  13. najistotniejsze IMO (autor: pwil2 | data: 19/07/14 | godz.: 00:14)
    SIMS4 <- wiele kompów musi spełniać następujące kryteria: www, facebook, youtube, filmy itp. a z gier, to byle Simsy działały (APU z GCN powinien się dobrze sprawdzić, w przeciwieństwie do Celerona/Pentiuma)

    GTAV <- GTA4 miało znaczne wymagania, a teraz będzie działać na każdym procku byle w połączeniu z sensownym GPU z GCN.

    Mirrors Edge <- prztyczek w nos nVidii? PhysX obsługiwany w poprzedniej części dodawał kilka efektów, a teraz zalecane GCN.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.