Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 18 lipca 2014 
    

Co wiemy o nowej odsłonie Dooma?


Autor: LoccOtHaN | źródło: EU Eurogamer net | 18:12
(12)
Kontynuacja kultowej strzelaniny od id Software i Bethesda będzie nosiła nazwę po prostu Doom. Wczoraj wieczorem na imprezie QuakeCon zostały ujawnione pierwsze szczegóły odnośnie nowego projektu id. Reporter z portalu o grach Polygon ujawnił, że nowy Doom jest tworzony przy pomocy 'id Tech 6', który utylizuje kod OpenGL. Dla przypomnienia dodam, że nowy Wolfenstein: The New Order i RAGE zostały stworzone na silniku id Tech 5, więc mamy do czynienia z nowym Doomem na nowej odsłonie kultowego silnika id Tech. Pozostaje czekać i szykować platformę nowej generacji, bo gra będzie wydana tylko na PS4, Xbox One i PC.

Poniżej Teaser zaprezentowany na tegorocznym E3:




Teraz o tym jak będzie wyglądać rozgrywka w nowym DooM:

Bardzooo krwawy, podwójne skakanie (tzw. double-jumping), przełączanie broni odbywać się będzie podobnie jak w Wolfenstein: The New Order przy pomocy owalnego menu (jest to zabieg spowalniający do Multi), można nosić wszystkie bronie, powrócą takie giwery jak: double-barrel shotgun, chainsaw, rocket launcher oraz rapid-fire plasma rifle (tłumaczyć nie trzeba), nie będzie regeneracji zdrówka oraz większy nacisk zostanie położony na walkę wręcz - można rozrywać przeciwników na kawałki jak również można posłużyć się oderwanym członkiem np. ręką by obejść system zabezpieczeń w drzwiach. Cięcie piłą mechaniczną na plasterki jak w Metal Gear Rising: Revengeance.

Multiplayer będzie szybki i nastawiony na współzawodnictwo. Układ plansz będzie bardzo liniowy. Gra będzie śmigać 60kl/s w 1080p.

Można zapomnieć co się słyszało dawniej odnośnie Doom 4 ponieważ nowy DooM jest tzw. restartem serii.

Autor: LoccOtHaN

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. oraz dodam jeszcze (autor: loccothan | data: 18/07/14 | godz.: 18:47)
    "Że pokazano dwa poziomy - jeden rozgrywał się w placówce badawczej, drugi w jaskiniach na Marsie. Podobno i jeden i drugi przypominał klimatem Dooma 3, ale ten drugi kończył się otworzeniem jakichś drzwi, za którymi stał znany z teasera 20/30-metrowy Cyberdemon. Gdzieś przewinął się też jakiś latający potwór (podobno Revenant z jetpackiem), pojawił się Mancubus i dwóch Baronów" cytat

  2. no chłopaki (autor: loccothan | data: 18/07/14 | godz.: 18:49)
    każdy pamięta chiba Baronów Piekieł (Hell Baroon) z Doom 1 i 2 ;-) Będziem ich wyhaczać jak świeży boczuś o_0

  3. mi rogaty kojarzy się z Diabłem (autor: f_zdzich | data: 18/07/14 | godz.: 19:27)
    czyli oczywista Diablo, wersja I

  4. Czynie swoją powinność :/ (autor: Grzesiek13 | data: 18/07/14 | godz.: 20:28)
    do odmiany używamy ' a nie "-". W tym wypadku po prostu Dooma bez apostrofu, tym bardziej nie w wersji przedstawionej w tytule.
    "czyli klasycznie" - bardziej chodzi tu o restart serii. Wtedy nie ma potrzeby pisania tego na końcu tekstu w mikroakapicie. Klasyczna może być filologia :)
    "Nowa edycja" - to sformułowanie może się tyczyć co najwyżej do odświeżonej trójki. Prościej: nowa odsłona.
    " który utylizuje kod OpenGL". Utylizuje, kalka i jednocześnie false friend
    "(tłumaczyć nie trzeba)" przerobiłbym to na doskonale znane fanom serii(...). Nie ma wtedy tego wydźwięku blogowego.
    Unikaj całych zdań w formie równoważnika bo strasznie to brzmi; gdyby była to jakaś lista to rozumiem ;)


  5. ... (autor: RoXall | data: 18/07/14 | godz.: 21:48)
    doooooom!

  6. bardzo jestem ciekawy (autor: Jarek84 | data: 18/07/14 | godz.: 22:32)
    co z tego wyjdzie,szczegolnie w kwestii silnika i gameplaya, szczegolnie po odejsciu Carmacka i dosc nieciekawych opiniach o obecnym id jako miejscu pracy mam nadzieje ze nie "zniszcza" caloksztaltu tej kultowej serii,

  7. powiedziałbym nawet (autor: Grzesiek13 | data: 18/07/14 | godz.: 22:43)
    że zaufanie muszą budować od zera. Nie ma nic lepszego od zerowania numeracji, w razie porażki twórcy nie będą chcieli porównań do Dooma 3 :)

  8. @Grzesiek13 (autor: Remek | data: 18/07/14 | godz.: 23:19)
    Jak już pouczasz, zacznij od siebie.

    "to sformułowanie może się tyczyć co najwyżej do odświeżonej trójki" - "Tyczyć" jest synonimem zwrotu, który zawiera już "do", więc nie można napisać "tyczy się do..."


  9. @8. (autor: Jarek84 | data: 18/07/14 | godz.: 23:53)
    a jak ktos tyczy - znaczy sie wbija "tyki" crlrm uprawy fasoli? ;)

  10. kilka rzeczy mi się nie podoba (autor: Soulburner | data: 19/07/14 | godz.: 00:02)
    np. podwójne skakanie mi totalnie nie pasuje do Dooma, no ale może w akcji to jakoś wygląda i bywa użyteczne. Dziwne, że nic nie wyciekło jeszcze z tej prezentacji. Mało jest też informacji na temat silnika i ogólnie oprawy graficznej - czy tak znienawidzone przez niemal cały świat megatekstury są wciąż rozmazane z bliska, jak wyglądało oświetlenie (czy dynamiczne), cienie itp.

    Generalnie z opisów wyłania się coś podobnego do Brutal Doom, w którego gra się naprawdę fantastycznie :)


  11. oby był ciekawy tryb gry jednoosobowej (autor: Tomasz | data: 19/07/14 | godz.: 00:24)
    dla takich graczy jak ja: unplugged

  12. ciekawe czy Carmak kupi sobie ta gierkę i będzie pykał w zaciszu (autor: Qjanusz | data: 21/07/14 | godz.: 15:39)
    na swoim PSie.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.