TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Środa 10 września 2014 |
|
|
|
Grand Theft Auto V na PC-ty jest tworzone od co najmniej 2012 roku Autor: BK | źródło: WCCFtech | 10:42 |
| W listopadzie tego roku ma mieć miejsce premiera piątej odsłony serii Grand Theft Auto na PC-ty oraz konsole PlasyStaion 4 i Xbox One. Trochę długo producent i zarazem wydawca Rockstar Games każe czekać na wersję przeznaczoną na komputery. Użytkownicy konsol starszej generacji, jakimi są PlayStaion 3 i Xbox 360, bawią się z Grand Theft Auto V już od roku. Jak wynika z informacji zawartych w logu, który wyciekł do sieci, Rockstar Games pracuje nad wersją gry przeznaczoną na komputery od co najmniej 2 lipca 2012 r. Do takiego wniosku można dojść po informacji zaczynającej się od "CB_02-07-2012___09-30".
Właśnie w wyżej wymienionym wpisie można przeczytać o wersji na komputery osobiste. Jego oryginalna wersja bez modyfikacji wygląda następująco:
Notes –
•**PC users please do not grab this build (yet)**
oPC build has ran into some late issues that seems to prevent it from loading.
•Includes multiple script/code dependencies.
•Stability: General stability appeared decent, however there are some data issues around.
•If you have Rag issues, check here first:
ohttps://devstar.rockstargames.com/wiki/index.php/Rag
Build Info –
•Version added to Bugstar as 235.1
•Data, script & code (game & rage) labelled as: GTA5_[ALL]_version_235.1
•Code: GameCL#2734518; RageCL#2734551
oPlus 2735066, 2734751, 2734945, 2735006, 2735550, 2735709, 2736034, 2735895, 2736235,
•Base ScriptCL# 2734393
•Base DataCL# 2734589
•Audio CL# 2721528
Known Issues –
•PC build has ran into some late issues that seems to prevent it from loading.
•Issues with data from the weekend rebuild – some LOD/collision issues, plus 556652
•562755: [PT] Player could not deliver Crook in custody to precinct garage, no custody bar present while Crook is being herded.
•553198 - [PC] Crash after reloading a save game - CReplayInterfaceManager::AddInterface
•MP syncing bugs
•Release config renders overly dark - 472268
Nie jest to nic nowego. Jak powszechnie wiadomo, gry są tworzone na jedną z platform, np. konsole PlayStation 3, a następnie przenoszone na inną, np. komputery osobiste. Jednak sam log jest ciekawym spojrzeniem na proces produkcji samej gry. Pozostaje nam już tylko czekać na listopad i premierę gry na PC-ty i konsole nowej generacji, PlayStation 4 i Xbox One. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|