TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Wtorek 23 grudnia 2014 |
|
|
|
Kolejne problemy Assassin's Creed: Unity Autor: BK | źródło: NextPowerUp | 00:52 |
(16) | Po wydaniu łaty oznaczonej numerem cztery do gry Assassin's Creed: Unity można było przypuszczać, że problemy z wydajnością zostały zakończone. Tak zresztą informowała lista zmian dołączona do patcha. Jednak po instalacji ostatnio opublikowanej łaty, użytkownicy korzystający z dwóch i więcej kart graficznych marki NVIDIA mogą napotkać kolejne problemy. Owa niedogodność to migotanie obrazu, które demonstrujemy na opublikowanym poniżej filmiku z gry. Na razie jedyną szansą na pozbycie się migotania jest uruchamiania gry w konfiguracji z jedną kartą graficzną.
Ubisoft zdążył już przyzwyczaić graczy do wielu problemów z długo wyczekiwaną grą jaką była Assassin's Creed: Unity. Ponownie nie pozostaje na nic innego, jak wyczekiwanie na kolejną łatę.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- ubisoft presents... (autor: szpak3 | data: 23/12/14 | godz.: 05:04)
disco dance floor
- To po prostu (autor: SonyWali | data: 23/12/14 | godz.: 06:36)
technologia nVidia CUDA...cuda się dzieją panie...cuda. A tak poważnie to UBI nieźle pod sobą dołki kopie i zaraz stwierdzi, że to wina AMD. Żenada...
- Kolejne problemy Assassin's Creed: Unity (autor: Marucins | data: 23/12/14 | godz.: 09:31)
UBI powinna zająć miejsce EA w rankingu najwybitniejszej firmy tworzącej gry.
W ich wykonaniu nawet TETRIS na PS4 przycina się.
http://www.ign.com/...eck-is-wrong-with-tetris-ps4
- @Marucins (autor: PrEzi | data: 23/12/14 | godz.: 09:51)
LoL! Tetris rozwalil system...
Sad but True...
- Poprostu tytuł jest niepełny :p (autor: anon1984 | data: 23/12/14 | godz.: 12:37)
Assassin's Creed:[Glitches and Bugs] Unity
Ubisoft ma głęboko w "poważaniu" graczy i skończy, jak EA (ich gry omijam szerokim łukiem).
Pozdrawiam
- @3.. (autor: Brendyman | data: 23/12/14 | godz.: 13:17)
Widać, że narzekania hejterów nowej (obecnej) generacji konsol są jak najbardziej uzasadnione! Nie radzą sobie nawet z Tetrisem. To na pewno nie wina gównianego wydawcy, nie, jestem tego pewien.
- ... (autor: radonix | data: 23/12/14 | godz.: 13:29)
Tak kończy się pogoń za szmalem.
- Brendyman (autor: Markizy | data: 23/12/14 | godz.: 14:36)
tacy użytkownicy jak ty niszczą rynek gier komputerowych i konsolowych. Zawsze brak optymalizacje lub deoptymalizacja (tetris, a słowa nie mogę znaleźć co by oddało sedno) zwalicie na sprzęt, a nie na tego który gry grę wydał po kosztach nie sprawdzając czy to w ogóle działa.
- @Markizy (autor: PrEzi | data: 23/12/14 | godz.: 16:09)
Nie to zebym bronil Brendymana ale... wyczulem w jego komentarzu dosc duzo sarkazmu... jesli tak to w pelni sie z nim zgadzam !! ;-) A jesli nie i naprawde pisal to na powaznie - to w pelni musze sie z toba zgodzic ;)
Tetrisa to kiedys na chinskich grach za 15 zlotych (i to w dodatku 99 in 1!) na bazarze mozna bylo kupic.
Chodzil plynnie, nie przycinal... normalnie Gameboy sie chowal ;) Choc na Gameboyu baardzo podobala mi sie muzyczka z tetrisa... I od razu polece wersje "ostrzejsza" w wykonaniu Powerglove ;)
https://www.youtube.com/watch?v=ANLUoWKSGuA
- ... (autor: Pet | data: 23/12/14 | godz.: 18:15)
Bardziej mi to wygląda na błąd sterownika, w którym zaszyta została optymalizacja SLI nieprzystosowana do tej wersji gry.
- ad3 (autor: piobzo | data: 24/12/14 | godz.: 00:29)
Wydawca to nie programista.... tyle w temacie tetisa...
ad10, też tak myślę
- @piobzo (autor: PrEzi | data: 24/12/14 | godz.: 10:45)
Co za bzdury...
Czyli co ? Ubisoft nie ma kompletnie zadnego wplywu na jakosc gry ktorej sa wydawca, tak ? Przychodzi do nich koles z megagniotem a oni go bez dyskusji biora pod swoje skrzydelka i wydaja ?
Jako wydawca moga albo naciskac na studio zeby wypuscili cos wczesniej, albo naciskac zeby usuneli bugi i wydac cos pozniej. Albo jak wszystko idzie zgodnie z planem - wydac po prostu w terminie.
Jak dla mnie to albo studio wiedzialo o bledach ale nie zdazyli ich usunac na czas (o czym musial wiedziec wydawca) albo po prostu i jedna i druga strona miala to w glebokim powazaniu... i wydac tutaj w jak fatalnym stanie jest kontrola jakosci po stronie wydawcy...
Przydaloby im sie od zaraz paru dobrych QA.
- up. (autor: piobzo | data: 24/12/14 | godz.: 11:13)
to nie są bzdury... takie są fakty ubisoft nie stworzy tej gry, tylko ją wydał. Jedno z ich studiów niechlujnie stworzyło assassina, ale żadne nie dotykało nawet palcem tetrisa.
Wydawca to nie programista - bzdura?
Jak dla mnie tautologia.
Developer to developer.
Wydawca to wydawca.
Trol to trol.
- @piobzo (autor: PrEzi | data: 24/12/14 | godz.: 12:46)
Nie wiem czy sie smiac, czy plakac jak to czytam.
"takie są fakty ubisoft nie stworzy tej gry, tylko ją wydał"
- wydal ale wydawac nie musial - mogl przycisnac developerow zeby najpierw zalatali bugi -- nie pierwszy i nie ostatni raz opozniano premiery.
"ale żadne nie dotykało nawet palcem tetrisa."
- czy ty w ogole ogladales ten filmik Marucinsa ???!
A czyje logo pojawia sie na samym poczatku ? Dla leniwych podpowiedz -- UBI !
Nigdy nie napisalem, ze wydawca = programista -> robisz z igly widly i przeinaczasz FAKTY - ktore ponoc dla ciebie tak niezmiernie wazne sa.
No ale... troli ci u nas dostatek. Zaslepionych obroncow Ubi najwyrazniej tez. Na tym koncze bezzasadna dyskusje.
- PrEzi (autor: piobzo | data: 24/12/14 | godz.: 14:18)
oglądałem na ign... na ten portal patrzę znacznie częściej niż na każdy inny growo-tematyczny...
ad14.. czytanie ze zrozumieniem misiu... wkładasz mi słowa, przypisujesz jako moje, ale sam swoich postów nie czytasz... twoja reakcja na post o treści "Wydawca to nie programista.... tyle w temacie tetisa... " - "Co za bzdury..." - nie uważasz, że trochę przesadzona, zalatująca trollem, bo ktoś CHYBA powiedział coś dobrego na tych złych?
"wydal ale wydawac nie musial" - no nie musiał, zgadam się... lecz to nie ich błędy teraz wychodzą, a dewelopera. Podczas testów i prezentacji błędów zapewne nie było. Bo jak długo nie ma otwartych testów i testuje się w zamkniętym środowisku, wiele rzeczy potrafi nie wyjść. A pech chce, że na ps4 istnieje czynnik z którym nie może sobie poradzić ostatnio żaden developer, wydawca, ani nic nikt inny, nazywa się on psn, które nie wytrzymuje obciążenia, spowodowanego ilością użytkowników, i przypuszczalnie to także jedna z jej wpadek, ale za całość tych wpadek odpowiada deweloper który sam zdecydował z jakich usług i narzędzi chce korzystać i on bierze na siebie brzemię niepowodzenia, bo to są jego błędne decyzje.
Może na sam koniec przypomnę, że tetris, to tetris wydany przez ubisoft, ale stworzony przez http://soma-play.com/ ...
Assassin Cread to całkiem inna bajka bo wydany został przez Ubisoft, a stworzony przez Ubisoft Studio i to oni odpowiadają za niewystarczającą ilość testów przeprowadzonych na produkcie.
I na obie sprawy patrzyłbym jednak w innych kategoriach.
Bo Tetris to kolejna gra której problemem jest ps4.
A Assassin to gra której problemem są zaniedbania przy produkcji ogólnej na wszystkich platformach, jak i dodatkowo na każdym porcie. Jedyny czynnik wspólny to Wydawca. Ale to nie on odpowiada za popełnione błędy.
Za błędy w Wiedźminie 2 kto odpowiada?
- CD Project czy Bandai Namco? tak ma dwóch wydawców. Jak większość gier.
Prawidłowa odpowiedź, to CD Projekt Red.
Do tej pory po tylu latach i łatkach ciągle napotykam błędy w tej grze, do tego stopnia, że wraz znajomymi mówimy o 2 bugdźmin i doskonale wiem, że wydawca tych błędów nie popełnił, winny w każdym przypadku jest deweloper, nie sprzedawca.
- Macie Arta od dsogaming.com (autor: loccothan | data: 25/12/14 | godz.: 07:39)
-> http://www.dsogaming.com/
Najlepiej i najsłabie zOptymalizowane Gry w tym roku
Ogółem AMD Evolved wygrało :D
A Ubi$ i nV Dali niestety ciała - miejmy nadzieję że się to zmieni
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|