TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Wtorek 21 kwietnia 2015 |
|
|
|
Jaskinia Graczy: Star Wars Battlefront już oficjalnie ! Autor: LoccOtHaN | źródło: EA DICE i internet | 00:01 |
(14) | EA DICE ujawniło fanom Uniwersum StarWars podczas konwentu SW Celebration sporo o nowej grze . Wiemy, że będziemy mogli wziąć udział w wielkich bitwach dla 40 osób, opowiadając się po stronie Imperium albo Rebeliantów. Pokazano pierwszy filmik z gry (tzn. wyrenderowany na silniku z gry), na którym widać było rebeliantów wyposażonych w plecaki odrzutowe i szturmowców na ścigaczach oraz w AT-AT. Walki będą się toczyć między innymi na Hoth, Tatooine oraz Sullust. Zagrać będziemy mogli na przykład jako Boba Fett albo Vader. Vader może dusić Mocą i posługiwać się mieczem świetlnym, to samo tyczy sił Rebeli i Jedi.
Przed premierą siódmego epizodu SW: Przebudzenie Mocy, wydane zostanie DLC o nazwie Bitwa o Jakku. Każdy, kto złoży preorder na grę otrzyma je tydzień wcześniej, czyli 1 grudnia.
EA DICE skupia się na walkach na lądzie i w powietrzu – będziemy latać między innymi TIE, X-Wingami i Sokołem. Nie będzie walk w kosmosie (przynajmniej na starcie, może w którymś DLC? ).
Waki będą się rozgrywać na mapach wielkich, średnich oraz małych. Podczas prowadzenia pojazdów olbrzymich np. AT-AT będziemy mieć możliwość strzelania z dział, a nie prowadzenia takiego "byczka" !
Nie uświadczymy także kampanii dla jednego gracza jako takiej. Zamiast tego będą misje ko-operacyjne, w które grać będziemy mogli sami albo z drugim graczem – offline na split-screenie lub online. Misje będą różnorodne a ich charakter będzie Historyczny dla tegoż Uniwersum.
Będziemy mogli przełączać pomiędzy perspektywą pierwszej i trzeciej osoby w każdej chwili i personalizować swoją postać (tzw. Wielcy będą spełniać rolę tzw. Komandorów, tyle że będą obecni na polu walki, prowadząc oddziały do boju).
Na PC gra będzie renderowana za pomocą DX12 i jako jeden z pierwszych tytułów obsłuży DX12.3 obecny w GPU serii R3xx.
Star Wars Battlefront ukaże się na PC, PS4 i Xbox One 17 listopada tego roku.
Autentyczność to ważny punkt dla twórców Dice kontynuują tradycję uwielbianych serii, prowadząc je w nowych kierunkach. Studio DICE zanurza się tymczasem w archiwa firm LucasFilm i Skywalker Sound, starając się wykorzystać jak najwięcej elementów z oryginalnej sagi. Deweloperzy stosują techniki fotogrametrii, tworząc modele 3D na bazie setek zdjęć. W ten sposób uzyskuje się niemal fotorealistyczną precyzję, co zademonstrowano nam na modelach admirała Ackbara czy blastera Hana Solo.
A tutaj zapraszamy na oficjalną stronę SW: BattleFront, która jest na bieżąco aktualizowana.
Zapraszamy na pierwszy trailer (UWAGA! tak będzie wyglądać gra).
Oraz na Trailer 1 i 2 - SW: Przebudzenie Mocy:
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Wygląda zacnie (autor: OSTVegeta | data: 20/04/15 | godz.: 07:13)
Najlepsze 5 powodów dla których trzeba zagrać i obracająca się głowa szturmowca :D
- Jesli ta gra (autor: SonyWali | data: 20/04/15 | godz.: 07:51)
faktycznie tak wygląda i nie potrzebuje komputera z NASA do grania...to jestem w szoku. To wygląda jak normalny film...a nie gra...tzn. jakość grafiki powala człowiek jak to ogląda zapomina, że to wszystko stworzone sztucznie...oby sama gra była grywalna bo już niedawno wypuszczono "grę" bardzo ładna ale do oglądania a nie grania - "The Order: 1886"
- Nauczony doświadczeniem (autor: smirnof808 | data: 20/04/15 | godz.: 09:11)
Na 99% to mocno podrasowany render na silniku gry ale na pewno nie real time. Oświetlenie i miękkie cienie są zbyt intensywne na obecne grafiki.
- @Up (autor: loccothan | data: 20/04/15 | godz.: 11:17)
Chłopaki to Gra DX12 ! Na STEAM do zassania 3D Mark z DX12, Mantle i DX11, w którym widać że DX11 to lipton w porównaniu z nowymi API jak DX12 lub Vulcan.
Z tego co wiem gra będzie poprostu fajną Bitewną FPP w realiach StarWars z zachowaniem Ducha Serii :D
Pamiętacie skok jakości między DX9 a DX11 ? To skok z DX11 do DX12 itp. będzie podobny !
- @up skok jakości między DX9 a DX11??? (autor: smirnof808 | data: 20/04/15 | godz.: 12:18)
gdzieś Ty chłopie skok jakości widział? Od Dx 9.1 żadnych nowych efektów nie dodali, a cały skok jakości wynika z większych mocy kart graficznych a nie od Direct X10 czy 11. Zresztą ostatnie obydwie wersje DX dodane były tylko ze względu na nowe numerki Windowsa i zmuszenie ludzi do kupna nowych okienek. Skok jakości to był jak weszło 3dfx Voodoo a potem jak Riva TNT 2 udostępniła 32-bitowy kolor. To była widoczna przepaść jakościowa i wydajnościowa.
- I ta cala teselacja (autor: Wyrzym | data: 20/04/15 | godz.: 14:09)
np. to mi trza gre stopowac, robic skriny, zaznaczac w czerwone koleczko ze to je to, to wtedy moze zobacze :]
- @5 kolega specjalizuje się w ironicznych komentarzach ;) (autor: 5eba | data: 20/04/15 | godz.: 14:18)
co do gry:
- nie będzie battleloga, ale będzie jakieś nowe dziadostwo, kolejny irytujący DRM, więc można się spodziewać "sporadycznych" braków dostępu do usługi
- gra ze stajni dice/ea więc będzie zalana plagą chitterów jak wszystkie ich gry z serii battle...
- zakładam że ilością bugów przebije nawet BF4
poza tym wygląda przyzwoicie ;)
- @7. (autor: SonyWali | data: 20/04/15 | godz.: 15:49)
Co do chiterów... grywałem sporo w Bettlefielda 2 ( dotąd uważam, że to najlepsza strzelanka online )...tam chiterów nie uświadczyłem...a już BF3...tragedia....BF4 nawet nie ruszałem .
- Pamiętacie... (autor: tuptun | data: 20/04/15 | godz.: 21:28)
...jak zachwalali Operation Flashpoint Dragon Rising?
Grafika miała być wspaniała a produkcja finalnie okazała się totalną klapą. No ale to inna gra, zobaczymy.
- Operation Flashpoint Dragon Rising (autor: SonyWali | data: 20/04/15 | godz.: 21:34)
Całkiem fajna gra...miło się w to grało...ale to nie BFy czy CODy...bieganie i walenie do wszystkiego aby szybciej...tam trochę taktyki było. Uwielbiam serię Ghost Recon, Rainbow Six i takich gier niestety dużo nie ma.
- @SonyWali (autor: loccothan | data: 20/04/15 | godz.: 23:33)
Grałem w Alpha Rainbow6 Siedge niedawno -> Spodoba Ci się :D Screeny masz na moim BLOGU
-> http://loccothan.blogspot.com/...me-screens-3.html
Są także scr. z GTA5 i Dying Light (ostatnio grane)
- @10 (autor: tuptun | data: 20/04/15 | godz.: 23:33)
Też lubię GR, tego pierwszego, plus dwa mody Desert Siege oraz Island Thunder :)
- Jest działający (autor: loccothan | data: 21/04/15 | godz.: 00:11)
Troszkę ulepszony przezemnie MOD do RadeonPRO ;-)
Z SweetFX 1.5.1 (CeeJays.1.5.1 RP tweak)
Który smiga także w GTA5 !! (wyłączyć scan DX9 i DX10 w RP settings do GTA5)
Programy i inne Tweak's są w Moim MEGA (na głównej link)
Zapraszam ;-)
- Dodatkowo (autor: loccothan | data: 21/04/15 | godz.: 00:15)
w 98% Gier używam OpenAL ;-) z Creative ALchemy do SB-Z
Moje ustawienia (każda gra śmiga GTA5, DingLight, BF4 Mantle itd...):
====
Buffers=5
Duration=22
MaxVoiceCount=128
DisableDirectMusic=1
====
Buffers=6
Duration=24
MaxVoiceCount=128
DisableDirectMusic=1
Mozna zostawić Default w SB-Xfi, najlepiej gra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|