Firma Rhapsody, zajmująca się streamingiem, muzyki zdecydowała się zmienić nazwę wykorzystując w tym celu posiadaną w swoim portfolio markę Napster. W ten sposób obecne władze chcą zwiększyć swój udział w rynku i tchnąć nowego ducha w firmę, która w ostatnich miesiącach przechodzi gruntowną restrukturyzację. Niegdysiejszy potentat na rynku, znany ze swojej usługi radia internetowego boryka się z problemami finansowymi które wywołała bardzo silna konkurencja ze strony firm stojących za usługami takimi jak Spotify, Deezer czy Apple Music.
Zmiana nazwy i logotypu ma przyciągnąć nowych użytkowników, pamiętających czasy świetności Napstera. Oczywiście nowy Napster będzie w przeciwieństwie do swojego pierwowzoru działać zgodnie z literą prawa.
K O M E N T A R Z E
Jeszcze nikt nie napisał komentarza.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.