Opera Software oddała w ręce użytkowników nową wersję mobilnej przeglądarki Opera Mini. Najważniejszą zmianą względem poprzedniczki jest dodanie wbudowanego mechanizmu blokowania reklam, znanego z wersji desktopowej. Producent zachwala, że takie rozwiązanie nie tylko zwiększa szybkość ładowania stron, ale też zmniejsza nasz rachunek za Internet, bo pobierane jest mniej danych. Z testów przeprowadzonych przez Operę wynika, że ich mobilna przeglądarka jest o 14% szybsza niż Chrome. Z kolei Adblock Browser ładuje strony aż o 79% dłużej niż nowa Opera.
Jeszcze ciekawiej prezentują się wyniki ilości pobranych danych. W tym teście Chrome pobierał o 84% więcej KB, a w przypadku Ablock Browser było to aż o 240% więcej pobranych danych.
Nowa Opera Mini jest dostępna do pobrania ze sklepów z aplikacjami Apple, Microsoftu oraz Google. Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta.
K O M E N T A R Z E
Jeszcze nikt nie napisał komentarza.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.