Startuje linia lotnicza Amazon Prime Air, ale nie ma w niej dronów
Autor: Wedelek | źródło: Engadget | 19:54
(6)
Trzy lata temu Amazon prezentował światu swoje pierwsze drony kurierskie powstałe w ramach projektu Prime Air. Od tamtego czasu wokół tego pomysłu było względnie cicho. Ten stan rzeczy zmienił się gdy do sieci trafiła informacja o uruchomieniu przez firmę prowadzoną przez Jeffa Bezosa linii lotniczej o nazwie Prime Air. Okazało się jednak, że nie ma ona nic wspólnego z latającymi dronami kurierskimi, a w skład floty wchodzą tradycyjne samoloty transportowe. Są to Boeingi 767-300 w liczbie 11 sztuk, wypożyczone od firmy leasingowej.
Docelowo linie Prime Air mają liczyć aż 40 maszyn transportowych, ale wśród nich nie będzie ani jednego drona. Kto wie, może w przyszłości ten stan rzeczy ulegnie zmianie.
K O M E N T A R Z E
idę o zakład że nowa linia będzie przewodzić towary (autor: Sławekpl | data: 6/08/16 | godz.: 00:19) ze sklepu Jeffa na terenie hameryki, powinni sporo zaoszczędzić transportując własnymi maszynami przesyłki do regionalnych centrów logistycznych firm kurierskich, 40 samolotów powinno pokryć całe stany
alternatywą są kontrakty na przewóz poczty albo coś podobnego, tak czy inaczej koleś musiał mieć coś pewnego by wchodzić w drogi czarter maszyn i pokryć nie taki mały koszt ich malowania
Sławekpl (autor: Markizy | data: 6/08/16 | godz.: 07:56) po zdjęciach widać że to maszyna transportowa, ponieważ brakuje okien.
Jak przyuwaze na Schiphol (autor: pandy | data: 6/08/16 | godz.: 12:35) to dam wam znac.
Jakiś czas temu (autor: rmarcin | data: 6/08/16 | godz.: 16:04) Była informacja, że Amazon planuje sam dostarczać własne przesyłki. Tyle tylko, że zbudowanie sieci logistycznej to nie jest takie hop siup. Według mnie Bezos tak jak i Musk za długo ostatnio na słońcu siedzą.
Markizy transport towarów - przesyłek, inaczej cargo (autor: Sławekpl | data: 8/08/16 | godz.: 16:29) zwykle robi się samolotami właśnie bez zbędnych dla gratów okien :P
przeczytaj to co napisałem, a nie to co chcesz przeczytać :>
pandy masz marne szanse, 737-300 ma za krótki zasięg, tym bardziej z cargo, tylko w wersji biznesowej o wydłużonym zasięgu przyleci z hameryki na kontynent
rmarcin nie musi budować całej sieci, tak jak wyżej wpisałem, wystarczy by dostarczał swoje towary do centrów regionalnych firm kurierskich, zamiast płacić za przesyłkę międzystanową zapłaci za lokalną i zaoszczędzi sporo kasy, widać na tyle dużo, że opłaca mu się czarter maszyn