Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 8 sierpnia 2016 
    

Bardzo tanie gogle VR od Xiaomi


Autor: Wedelek | źródło: Fudzilla | 06:01
(7)
Xiaomi oficjalnie dodało do swojej oferty własne gogle umożliwiające tanią zabawę w rzeczywistości wirtualnej. Produkt o nazwie Mi VR Play składa się dwóch soczewek wkomponowanych w obudowę wykonaną z lekkiego materiału, do której możemy wsadzić smartfony z Androidem o przekątnej ekranu od 4,7-cala do 5,7-cala. Z przodu gogli wycięto dwa otwory umożliwiające szybkie skorygowanie położenia smartfona i wykorzystanie wbudowanej kamery cyfrowej w technologii tzw. rzeczywistości rozszerzonej.

Konstrukcja Xiaomi VR Play jest bardzo prosta i dzięki temu ma być bardzo tania w produkcji. Gogle będą kosztować w przeliczeniu na złotówki kilkadziesiąt złotych i będą kompatybilne z większością obecnie sprzedawanych smartfonów. Potencjalni klienci będą mogli wybierać spośród kilku wersji kolorystycznych.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. WOW, ale proszę nie mylić pojęć (autor: ReMoS | data: 8/08/16 | godz.: 08:38)
    to w końcu rzeczywistość wirtualna czy rozszerzona ?

    Bo to są zupełnie inne sprawy!


  2. @ReMoS - a to zależy jaką apkę odpalisz (autor: Qjanusz | data: 8/08/16 | godz.: 09:05)
    jeżeli apka będzie wykorzystywać kamerkę, masz rzeczywistość rozszerzoną, jeżeli na ekranie będą wyświetlane esy-floresy bez nakładania na obraz z kamerki, masz wirtualną.

    Bawiłem się czymś takim kartonowym z telefonem Samsunga. Fajna ciekawostka na 5 minut zabawy.


  3. szkoda, że na kartach amd (autor: Sony Vaio Wracajo | data: 8/08/16 | godz.: 09:56)
    to nie będzie działać, ale nie obsługują tej technologii.

  4. @up. (autor: Shamoth | data: 8/08/16 | godz.: 11:45)
    Sony kup je i podłącz do swojego GTX'a.
    Przy okazji daj znać gdzie można kupić przejściówkę DP/HDMI/DVI -> Gogle VR skoro nV je obsługuje...


  5. @Shamoth (autor: Qjanusz | data: 8/08/16 | godz.: 13:03)
    taka alegoria... do cyrku idziesz po to żeby wygłupiającą się fotkę oglądać i śmiać się z niej, a nie z nią dyskutować :-)

    Podyskutować możesz z sąsiadem z widowni, a nie z "aktorem" na arenie ;-)


  6. Qjanusz aleś nobilitował naszego trolla (autor: Sławekpl | data: 8/08/16 | godz.: 16:38)
    ja bym mu dał rolę co najwyżej kogoś od klatek w tym cyrku,
    zajęcie potrzebne, tylko od smrodu niektórzy dostają małpiego rozumu,
    co widać na załączonym obrazku ;)


  7. @04 (autor: kombajn4 | data: 10/08/16 | godz.: 15:24)
    Połączenie jest zwykłym kablem USB i potrzebujesz oprogramowanie które prześle obraz na telefon np http://trinusvr.com/. Eksperymentowałem z tym rok temu (na 15 minutowej wersji darmowej)ale wtedy całość to była jedna wielka partyzantka i nie udało mi się tak tego skonfigurować żeby całość dobrze działała/wyglądała w grze. Myślę ze gry musiały by być pisane z myślą o goglach VR żeby to miało ręce i nogi i/lub potrzebna była by warstwa softwerowa a'la DirectX która by przesyłała obraz z dowolnej gry na smartfona w formacie 2 x 5:4. Aha wbrew temu co napisał ten bałwan Sony to oczywiście działa na dowolnej karcie graficznej bo obraz jest przesyłany programowo a nie sprzętowo.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.