TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Piątek 28 października 2016 |
|
|
|
Valve prezentuje technologię Asynchronous Reprojection Autor: Wedelek | 06:01 |
| Firma Valve to jeden z producentów najmocniej walczących o rynek graczy korzystających z gogli VR. Wirtualna rzeczywistość uznawana jest bowiem za przyszłość branży elektronicznej rozrywki, co skłania właścicieli platformy Steam do przysłowiowego „trzymania ręki na pulsie” i inwestowania w rozwój tej technologii. Z takiego podejścia zrodził się nowy mechanizm zaimplementowany w platformie Valve o nazwie Asynchronous Reprojection. Pod względem działania przypomina on prezentowany przez Oculusa Asynchronous Timewarp (nie mylić z Asynchronous Spacewarp).
Technologia Asynchronous Reprojection ma zatem przeciwdziałać spadkowi płynności animacji i na bazie poprzednich klatek tworzyć dodatkowe klatki animacji w sytuacji gdy spada FPS. Na razie mechanizm Valve potrafi współpracować jedynie z kartami graficznymi firmy Nvidia, ale można się spodziewać, że w przyszłości również kart AMD będą w stanie korzystać z AR. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|