TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Wtorek 13 grudnia 2016 |
|
|
|
Karta z Vegą 10 pozwala na grę w Doom w 4K (60FPS) Autor: Wedelek | źródło: VideoCardZ | 06:01 |
(7) | Najciekawszym modelem Radeona z rodziny Instinct jest bez dwóch zdań MI25. W końcu to pierwsza ujawniona karta graficzna z GPU Vega na pokładzie. Co prawda nie znamy szczegółowej specyfikacji technicznej, ale pewne jest to, że w niedługim czasie powinniśmy zobaczyć jej „cywilnego” odpowiednika skierowanego do graczy. Dowodzi tego chociażby prezentacja tajemniczego modelu 687F:C1, który jest na tyle wydajny by umożliwić granie w grę Doom w rozdzielczości 4K przy stałej liczbie klatek powyżej 60FPS (API Vulkan).
Z nieoficjalnych źródeł wynika, że opisywany akcelerator dostanie 8GB pamięci RAM typu HBM2 o przepustowości 512 GB/s. Pytanie, czy tak wysoka wydajność będzie notowana również w innych grach.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Co to za granie w 4k (autor: Sony Vaio Zwracajo | data: 13/12/16 | godz.: 09:55)
jeśli będzie 17 FPS. Kiedyś za czasów 486 taka gra by się w ogóle nie odpaliła na amd, teraz można włączyć wszystko nawet w 5 FPS. Komfort grania w 4K zapewniają tylko karty od GTX1060 w zwyż, również gtx970 po podkręceniu.
- Hehehe (autor: biuro74 | data: 13/12/16 | godz.: 10:35)
troche sie przejechales, SOny :) Akurat w czasach 486 chipy AMD nie dosc, ze pasowaly do tego samego socketu (noooo....) co Intel, to jeszcze byly prawie identyczne - mialy rozkazy Intela i byly tak samo wydajne. Roznice byly, ze tak powiem,, kosmetyczne, ale najwieksza niespodzianka bylo to, ze szybszy od nich byl tylko klon Cyrixa, pozniejszy symbol raczej wolniejszego i tanszego segmentu.
- @01 (autor: kombajn4 | data: 13/12/16 | godz.: 11:35)
umieram z ciekawości skąd ci się urodziło to 17 fps. Ponadto na wykresie powyżej akurat masz 1060 3GB który w 4K wyciąga 22 fps więc o jakim komforcie grania mowa? Wersja 6 GB ma 35 fps i też jest to raczej granica użyteczności a nie komfortowe granie.
- oj tam (autor: pawel1207 | data: 13/12/16 | godz.: 23:56)
oby to bylo jak najszybsze i jak najtansze i wszystkim na zdrowie wyjdzie..
- no akurat na API Vulkan (Mantle) AMD poszaleje (autor: Qjanusz | data: 14/12/16 | godz.: 10:25)
zobaczymy jak to wyjdzie z gierkami na DX.
- no ale (autor: pawel1207 | data: 15/12/16 | godz.: 00:48)
nv pod Vulkanem tez daje rade akurat pod wzgledem narzutu i optymalizacji vulkan nie jest gorszy od dx12 a daje userowi pewna wolnosc i programiscie rownierz i niestety tego sie obawiam ze brak narzedzi ktore beda musieli sobie napisac i brak wsparcia ze strony ms ktore nie jest najgorsze i warto zawsze je miec niestety tego nie wynagrodzi i swiat zostanie przy win10 i dx12 a szkoda..
- @pawel1207 (autor: Qjanusz | data: 15/12/16 | godz.: 11:47)
Vulkan to ulepszone Mantle. AMD ma więc duży interes w Vulkanie.
nV pod Vulkanem daje rade tak samo dobrze jak pod OpenGl. AMD czasami przyśpiesza o 100% pod Vulkanem w porównaniu do OpenGLa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|