Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
TwojePC @ News RSSKanał Youtube @ TwojePC.pl
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
0 Najczęściej czytane 0
 
 » 85171  | MP3 players
Muzyka na wynos: Test SanDisk Clip Sport MP3 player
 » 81722  | Dźwięk
Recenzja Edifier S760D, siła 550W z Dolby Digital i DTS
 » 79999  | Obudowy
Test NZXT H440 i Antec P100 - obudowy dla koneserów
 » 71879  | MP3 players
Test Cowon iAudio E3 - ostatni samuraj?
 » 71391  | Smartfony i tablety
Amazon Kindle. Koniec papieru? Wyświetlacze e-ink
 » 67753  | Dźwięk
Meloman na wynos - test odtwarzacza FiiO X1
 » 64500  | Dźwięk
Wejście smoka - recenzja Xiaomi Piston 2 II
 » 62534  | Chłodzenie
Test chłodzenia CPU SilentiumPC Grandis XE1236
 » 62526  | Chłodzenie
TEST: Noctua NH-D15 : Cryorig R1 : RaiJintek Nemesis
 » 60168  | Obudowy
Test obudowy desktop-HTPC SilverStone Grandia GD09
 » 59861  | Obudowy
Test obudowy HTPC SilverStone ML07 i napędu SOB02
 » 58370  | Chłodzenie
Test Cryorig C1 - chłodzenie niskoprofilowe Mini-ITX
 » 52813  | Dźwięk
Płaski obiekt pożądania? Test Edifier M3300SF - głośniki 2.1
 » 52246  | Sieci
Recenzja Fritz!Box 7272 rozbudowany router DSL i WLAN 450 Mb/s
 » 51692  | MiniPC
Test mini-PC Beelink Pocket P1 z Windows 8.1 za 108USD
 » 51271  | Twarde dyski
W miarę tanie magazynowanie - test Seagate Archive HDD 8TB
 » 51129  | Dźwięk
Muzykalny urwis - test FiiO E10K Olympus 2
 » 49926  | Monitory
Recenzja monitora AOC q2770Pqu, WQHD 2560x1440 w akcji
 » 47668  | Dźwięk
Podwójne uderzenie - Test słuchawek Brainwavz R3
 » 46578  | Drukarki
Recenzja OKI C301dn - ledowy druk w kolorze za rozsądne pieniądze?
 » 44982  | Oprogramowanie
Przegląd Windows 10 na podstawie konferencji Microsoftu
 » 44920  | Smartfony i tablety
Huawei Honor 7 - wersja 16GB - recenzja smartfona
 » 44743  | Dźwięk
Test Edifier R2730DB - Stoi na stacji lokomotywa...
 » 44154  | Twarde dyski
Test Samsung SM951 (256GB) PCIe SSD z adaptorem Delock
 » 41992  | Inne urzadzenia
Test PocketBook Ultra - o jeden krok za daleko?
 » 40381  | Dźwięk
Test Edifier C3X - mocy przybywaj!
 » 39448  | Oprogramowanie
Pixel Heaven 2014 - relacja
 » 39151  | Myszki
Przyjaciele portfela - test Genius SlimStar 8000 oraz Energy Mouse
 » 38706  | Oprogramowanie
Syndrom Ostatniego Questa: recenzja Wasteland 2
 » 38502  | Inne urzadzenia
Robot pod strzechą – Test iRobot Roomba 776p
 » 38217  | Dźwięk
Recenzja Bayan Audio soundbook X3 - przenośny dźwięk
 » 37606  | Oprogramowanie
Syndrom ostatniego questa: recenzja Divinity: Grzech Pierworodny
 » 37243  | Smartfony i tablety
Test czytnika PocketBook Aqua - ''Poczytaj mi wszędzie''
 » 37086  | Myszki
Test Logitech MX Master - biurowy arystokrata
 » 36499  | Dźwięk
Słuchawki dla kibica - Test Skullcandy Hesh 2
 
0 0 0


TwojePC.pl © 2001 - 2017
Piątek 14 kwietnia 2017 
    

Specyfikacja Xbox Scorpio w wersji dla deweloperów


Autor: Wedelek | 06:44
(14)
Portal Gamasutra opublikował w sieci specyfikację techniczną oraz zdjęcia konsoli Xbox Scorpio w wersji dla deweloperów gier. W porównaniu do sklepowej wersji jest to znacznie mocniejszy sprzęt z 24GB pamięci RAM GDDR5 zamiast 12GB (tyle będzie w ostatecznej wersji) i 1TB dyskiem SSD w miejsce tradycyjnego „twardziela”. Nieco inny jest też procesor. Mamy tu do czynienia z jednostką wyposażoną w osiem rdzeni x86 Jaguar i IGP Radeon z 44 blokami CU. Konsola która trafi do sklepów będzie mieć 40 bloków CU.

Dla wygody deweloperów dodano też przedni wyświetlacz LCD pokazujący najważniejsze parametry pracy konsoli. Mocniejsze podzespoły ułatwiają deweloperom pracę nad grami i optymalizację kodu.


 
[ zgłoś błąd w treści newsa @ mail ]
  


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Scorpio (autor: Surfman | data: 14/04/17 | godz.: 08:11)
    Co za totalna bzdura: "Mocniejsze podzespoły ułatwiają deweloperom pracę nad grami i optymalizację kodu.
    " - czy nikt nie naprawdę się nie uczy? Widzimy jak wyglądają konsole i port z konsol, jak leniwe działy dev dostaną mocniejszy sprzęt to wszsytkie gry będą kulały na sklepowym. Poza tym co jest problemem aby scorpio sklepowy był taki jak wersja dev. Masakra jakaś:/


  2. Bo pewnie odpala sie na niech (autor: Wyrzym | data: 14/04/17 | godz.: 10:17)
    jakies developerskie narzedzia ktore tez wymagaja mocy :p

    No ale scorpio? co to w ogole jest, jakies upniete wersje, nowe wersje, cos za czesto to sie pojawia. Rozumiem ze w rynku pc mozna sie zgubic jak sie na chwile zrobi "wolne', ale jak juz sie czlowiek gubi w konsolach ktore powinny byc wydawane co ok 7+ lat to juz cos nie teges...


  3. @1. (autor: pwil2 | data: 14/04/17 | godz.: 10:30)
    Nie rozumiesz. 24GB RAMu i SSD jest po to, by sprawnie testować wersje beta. Dopiero gdy będą wszelkie mapy gotowe, na koniec przyciąć jakość tekstur, by zmieściły się na styk. Po co od początku robić rozmazane tekstury, by później okazało się, że masa pamięci leży odłogiem? Na ostatnim etapie i tak wezmą i odpalą na zwykłej konsoli/albo przełączą tą deweloperską w tryb pełnej kompatybilności.

    Zakładam, że SSD/HDD są zamiennie używane - pierwszy na wcześniejszym etapie, by oszczędzić roboczogodziny, a HDD by ostatecznie sprawdzić, czy nie będzie nic z dysku doczytywało co mogłoby zepsuć zabawę na normalnej konsoli.


  4. @deweloper (autor: kosa23 | data: 14/04/17 | godz.: 18:51)
    zrobi to tak, że nawet po wyłączeniu konsoli będzie pokazywać 60 fps :D

  5. Takie info pachnie (autor: kosa23 | data: 14/04/17 | godz.: 19:06)
    UPGRADE konsoli- kupujesz scorpio i jakimś specjalnym trikiem hokus pokus(200zł) i masz DEV scorpio :D

  6. @Wyrzym (autor: loccothan | data: 15/04/17 | godz.: 08:37)
    Za wolno wszystko idzie do przodu ostatnimi laty ;-)
    DX11.0 (tak 0 lol nawet nie 11.2) jest dalej na topie, a gdy nV ma >60% rynku i GPU skonfigurowane pod 1 wątek ! i DX11.0 to się nie dziw, że wszystko stoi.

    AMD/ATI ma większy problem w PC niż nam się wydaje, dlatego DX12 i Vulcan rzadko są wykorzystywane przy portowaniu z konsoli.
    Dla przypomnienia X1 ma tylko DX12 a Scorpio już H/W 'skrojony' pod DX12 ekskluzywnie !

    Cała nadzieja że po premierze Vega coś się zmieni w tzw. Mind Share ;-)


  7. @loccothan (autor: Deathraw | data: 15/04/17 | godz.: 10:59)
    Nie sądzę, aby cokolwiek się ruszyło w tę stronę, w którą by AMD chciało. Pamiętam jak przed premierą Fury mówiłeś o tym ile to gier na dx12 ma wyjść itp itd. Ja mówiłem, że programiści nie zaczną pisać kodu pod sprzęt który ma 30% udziału w rynku, a jak już tak będzie to na pewno wymyślą coś, żeby karty nv nie odstawały mimo przewagi technicznej AMD. Czas to zweryfikował-gier na dx12 jak było mało, tak jest dalej, a najczęściej jak są to działają kiepsko zarówno na jednej jak i na drugiej stronie, choć AMD dostaje nieco większego boosta. Jest oczywiście parę wyjątków, ale to tylko dowodzi tego, że poza m$ który chce promować to API reszta kładzie na to lachę. Jedyna gra, w którą grałem kilka-kilkanaście godzin na dx12 jest Forza Horizon 3. Jeżeli chodzi o optymalizcję kodu pod gpu, to jest świetnie, ale cpu to juz tragedia-1 rdzeń na 100% i gdyby nie kombinacje z usługami, wyłączaniem wszystkiego w tle, tricki z odpalaniem google chrome żeby wyczyścić ram (nie, to niestety nie jest żart) to microprzycięcia są obrzydliwe i to na 4690k@4.5GHz. Po kombinacjach mam wszystko na maxa poza cieniami-wysokie i wyłączone msaa-oczywiście jak zwykle powoduje artefakty na kartach amd. Na takich ustawieniach gpu się nie poci zbytnio i mam prawie stałe 60fps , a nie zauważyłem, żeby spadło mi kiedykolwiek poniżej 50.

    @kosa23
    Był możliwy taki trick w ps3-można było wgrać soft deweloperski i parę fajnych bajerów tam było, jednak myślę że byłaby to zbyt prosta droga do piracenia.


  8. @Deathraw (autor: kosa23 | data: 15/04/17 | godz.: 12:21)
    Jeżeli masz artefakty w antyaliasingu, to weź uruchom rozdzielczość wirtualną(VSR) i ustaw(w grze) na początek rozdzielczość 2560x1440.

    sie rozumie, że masz monitor FHD?


  9. @kosa23 (autor: Deathraw | data: 15/04/17 | godz.: 14:14)
    Kombinowałem z VSR na początku, ale że grałem w FH na TV uznałem że różnica nie jest aż tak widoczna, żeby przycinać cienie i ryzykować spadki do 45fps, ale sprawdzę bo system był w innej konfiguracji, inne sterowniki itp. Zawsze jeszcze mogę spróbować wymusić AA w sterownikach, chociaż od czasów hd5850 ta opcja działa dość chimerycznie w kartach AMD-raz daje efekty, raz nie, a czasem powoduje dziwne spadki wydajności w najmniej oczekiwanych momentach-jak grałem w Enslaved na 7950 to przy włączonym nadpróbkowaniu gra zaliczała dropy do 35fps. Nie wiem czy było to spowodowane samą pokracznością funkcji, czyu np. karta zbijała takty bo nie miała co robić, a potem nie nadążała z gwałtowną zmianą obciążenia.

  10. @Deathraw (autor: loccothan | data: 15/04/17 | godz.: 19:09)
    Miejmy nadzieję że się jednak coś ruszy :D
    Ja osobiście bym chciał Nowego DX12 (tak jak DX11/10/9b i 9c) coś wnosiły do Jakości grafiki (a nie tylko optymalizacje)

    Jak narazie The Best okazał się Vulcan (Doom to poezja) :D
    A co do FH3 to ja mam 1440p 4xMSAA bez FXAA i mix Ultra/High a cienie Medium i mam 71-52 FPS + Freesync i jest Bajecznie :-)

    Dużo zależy od Vega i HBM2 i gRAM cache....
    Niebawem się przekonamy, Ja sobie poczekam na Promo do Vega WC (tak będzie podobny do Fury-X, tyle już wiem) -> o co do wydajności:
    1. Jedne przecieki mówią o 30% więcej niż 1080Ti,
    2. a inne że jest to już Next-Gen i inny pułap a nV musi dać NextGen (Volta, i zacząć ze sterami 'od nowa' ;) )
    3. a jeszcze inni mówią że jest ~1080 do prawie 1080Ti tylko że tańszy

    -> Zobaczymy (ja bym chciał v.2 :D )


  11. @loccothan (autor: Deathraw | data: 15/04/17 | godz.: 21:01)
    A też cię wywala notorycznie do pulpitu w fh3? Powyłączałem wszystkie AV, mikrofon, ale dalej gra crashuje.

    Co do przecieków, to ja znam tylko te o wydajności~1080 i tego bym się głównie spodziewał.

    Ruszyć może się ruszy przy next genie, ale grafika jest już na tak wysokim poziomie, że nie będzie przepaści. A co do różnych API, to od czasów 9.0C to też nie powiedziałbym, żeby jakikolwiek przeskok był, poza jedyną nowością w postaci teselacji, to wszystko można było na nim ogarnąć.


  12. @Up (autor: loccothan | data: 16/04/17 | godz.: 07:29)
    Nie, FH3 mogę grać godzinami i luz.
    Używam 17.1.2 WHQL i Creators Upd.


  13. @Up (autor: loccothan | data: 16/04/17 | godz.: 07:30)
    Aha, wyłącz Game Mode + DVRy i inne badziewie, i restart...

  14. Tutaj (autor: loccothan | data: 16/04/17 | godz.: 11:07)
    -> http://www.amd.com/...igh-Bandwidth-Memory-HBM.pdf

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.

    
0 Ostatnie recenzje / testy 0
 
Muzyka wpadająca w ucho - recenzja słuchawek RHA S500 i MA600 
Muzyka wpadająca w ucho - recenzja słuchawek RHA S500 i MA600

odsłon 3186 komentarzy 5
Test klawiatury Xtrfy K2-RGB – profesjonalny ''mechanik'' 
Test klawiatury Xtrfy K2-RGB – profesjonalny ''mechanik''

odsłon 3761 komentarzy 10
Gimby nie znajo. Audiomagic Player - recenzja przenośnego odtwarzacza MP3 
Gimby nie znajo. Audiomagic Player - recenzja przenośnego odtwarzacza MP3

odsłon 6078 komentarzy 9
Felieton: Xbox One X i pojękiwania klientów 
Felieton: Xbox One X i pojękiwania klientów

odsłon 4893 komentarzy 17
Test myszki Gigabyte XM300 - czyżby świetna mysz za 120 zł? 
Test myszki Gigabyte XM300 - czyżby świetna mysz za 120 zł?

odsłon 6856 komentarzy 5
Pixel Heaven 2017 - raport z retroimprezy 
Pixel Heaven 2017 - raport z retroimprezy

odsłon 6267 komentarzy 7
Recenzja chłodzenia cieczą Fractal Design Celsius S24 
Recenzja chłodzenia cieczą Fractal Design Celsius S24

odsłon 6870 komentarzy 4
Test Snab Overtone HS-42M - słuchawki do tańca i do różańca 
Test Snab Overtone HS-42M - słuchawki do tańca i do różańca

odsłon 6841 komentarzy 10
Test Creative Aurvana ANC - cisza, cisza wszędzie? 
Test Creative Aurvana ANC - cisza, cisza wszędzie?

odsłon 9236 komentarzy 2
Recenzja klawiatur mechanicznych MasterKeys Pro L oraz Genesis RX75 
Recenzja klawiatur mechanicznych MasterKeys Pro L oraz Genesis RX75

odsłon 9506 komentarzy 12
Test TP-LINK Neffos C5 Max - tani dualsim z dużym ekranem 
Test TP-LINK Neffos C5 Max - tani dualsim z dużym ekranem

odsłon 11243 komentarzy 9
Test obudowy NZXT S340 Elite - hartowane szkło, VR i minimalizm 
Test obudowy NZXT S340 Elite - hartowane szkło, VR i minimalizm

odsłon 13860 komentarzy 5
Akustyczna ambrozja - test słuchawek RHA MA750 i T20 
Akustyczna ambrozja - test słuchawek RHA MA750 i T20

odsłon 10624 komentarzy 4
Felieton: SLI - mity i fakty 
Felieton: SLI - mity i fakty

odsłon 8633 komentarzy 4
Recenzja obudowy SilverStone Kublai KL07 
Recenzja obudowy SilverStone Kublai KL07

odsłon 12062 komentarzy 7
Recenzja Somic V2 - słuchawki z dalekiego wschodu 
Recenzja Somic V2 - słuchawki z dalekiego wschodu

odsłon 14763 komentarzy 7
W otoczeniu dźwięku - recenzja Ozone Rage Z90 
W otoczeniu dźwięku - recenzja Ozone Rage Z90

odsłon 14417 komentarzy 3
Test Aswy Air Speaker V2 – lewitujący głośnik 
Test Aswy Air Speaker V2 – lewitujący głośnik

odsłon 19422 komentarzy 8
Test Onda Obook 10 DualOS - tablet, który chce być dla każdego 
Test Onda Obook 10 DualOS - tablet, który chce być dla każdego

odsłon 22293 komentarzy 5
Test Ozone TriFX - słuchawki ze zmienną geometrią dźwięku 
Test Ozone TriFX - słuchawki ze zmienną geometrią dźwięku

odsłon 20844 komentarzy 21
Recenzja klawiatury Razer Blackwidow X Chroma 
Recenzja klawiatury Razer Blackwidow X Chroma

odsłon 21280 komentarzy 3
Edifier S1000DB - test głośników na wyższą półkę 
Edifier S1000DB - test głośników na wyższą półkę

odsłon 26865 komentarzy 8
 
0 0 0