TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Czwartek 4 maja 2017 |
|
|
|
ARM prezentuje procesor wyświetlania Mali-Cetus Autor: Wedelek | źródło: Hexus | 06:40 |
(2) | Mali-Cetus jest nowym procesorem wyświetlania obrazu od firmy ARM odpowiedzialnym za przekształcanie elementów wyświetlanych na ekranie. Jednostka ta ściśle współpracuje z GPU dokonując skalowania, rotacji czy przesunięcia elementów renderowanych przez procesor graficzny. Dzięki temu SoC zużywa mniej energii, bo nie wszystkie elementy muszą być za każdym razem renderowane od nowa. Cetus jest w stanie dokonywać przekształceń elementów interfejsu na ośmiu niezależnych warstwach i pozwala na łatwe operowania współrzędną Z.
Producent zachwala wsparcie dla ekranów o wysokiej rozdzielczości 4K i technologii HDR. Nawet przy tak wysokiej rozdzielczości nowy procesor ARMa jest w stanie generować animacje interfejsu z prędkością 90 klatek na sekundę. Do tego dochodzi optymalizacja pod kątem współpracy z systemami Android oraz funkcja Quad scalling.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Hmm, ciekawe jak to faktycznie efektywne będzie. (autor: raczek70 | data: 5/05/17 | godz.: 00:49)
Czy ARM tym koprocesorem nadgania, czy wyprzedza świat PC/Win?...
- raczek70 (autor: pawel1207 | data: 5/05/17 | godz.: 16:17)
wyprzedzac nie wyprzedza ale i nie zre 200 watow na dzien dobry :D zauwaz ze w 90 klatkach to on w 4k tylko interfejs obsluguje o grach to nie wspominieli nawet :D.. nimnirj ja i tak czekam na desktopowe army .. w sumie serwerowe nie wyszly najgorzej.. aczkolwiek wiele do poprawy jeszcze jest..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|