Tequila Works , twórcy gry RIME, umieścili na swoich serwerach nową wersję ich ostatniej gry pozbawioną zabezpieczeń antypirackich. System zapobiegający ingerencji w kod o nazwie Denuvo został wycięty już w tydzień po publikacji gry, bo dokładnie tyle zajęło hakerom jego obejście. A skoro zabezpieczenia nie były już efektywne, to nie było sensu ich nadal używać, zwłaszcza, że wpływają one negatywnie na wydajność. Jak podaje Baldman z grupy SkidRow w ciągu sekundy działania gry funkcja odpowiedzialna za sprawdzanie czy pliki nie zostały zmodyfikowane może zostać wywołana od 10 do 30 razy.
Przy samym tylko wczytaniu stanu rozgrywki Denuvo sprawdza dane ponad 1000 razy. To zaś bardzo wydłuża czas ładowania gry i na słabszych maszynach pogarsza wrażenia z gry – niższy FPS.
K O M E N T A R Z E
Wydajnoscia to sie (autor: Wyrzym | data: 5/06/17 | godz.: 09:09) nikt nie przejmuje, raczej oplatami za uzywanie Denuvo, nie bylo sensu dluzej placic skoro zlamane i to byl glowny powod pewnie. A ktore to Denuvo 32 czy 64 ? bo nie chce mi sie szukac...
@1. (autor: pwil2 | data: 6/06/17 | godz.: 10:56) Przy okazji o ponad połowę mniej problemów z przycinaniem.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.