Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Wtorek 21 listopada 2023 
    

Rynek półprzewodników odnotuje wyrażny wzrost w 2024 roku


Autor: Zbyszek | źródło: TechPowerUp | 15:14
(2)
Według analityków z IDC, w 2024 roku znacząco poprawi się koniunktura na rynku układów scalonych. Ich wytwórcy mogą spodziewać się wyraźnego wzrostu zamówień, oraz wyższych przychodów. Będzie to efektem boomu na układy scalone do wykonywania obliczeń związanych ze sztuczną inteligencją, oraz równocześnie wzrostu sprzedaży komputerów osobistych i smartfonów, jaki zostanie odnotowany w przyszłym roku po wyraźnym spadku ich sprzedaży w 2. połowie 2022 roku i 1. połowie 2023 roku. W efekcie zdaniem IDC w przyszłym roku linie produkcyjne największych wytwórców układów scalonych znów będą obciążone w znaczącym stopniu, tak jak 6-10 kwartałów temu.

Według szacunków IDC, w przyszłym roku łączne przychody wytwórców układów scalonych wzrosną o 20,2 procent względem 2023 roku, do kwoty 632,8 mld. dolarów (USD). Natomiast w całym 2023 roku wyniosą one 526,5 miliarda dolarów i będą o 12 procent niższe niż w 2022 roku, kiedy wyniosły 598 miliardów dolarów

 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Hehe, no pewnie (autor: Elektron | data: 21/11/23 | godz.: 23:23)
    wystarczy przecież tylko podrzucić kilka aktualizacji do google które w tle wejdą bez pytania i smartfonik z 8 rdzeniami nagle stanie się zamulającym szrotem.

  2. Dokładnie (autor: ekspert_IT | data: 22/11/23 | godz.: 12:46)
    Moim zdaniem RT to technika zamulająca sprzęt, wprowadzona specjalnie by uzasadnić kupno takiego 3080, bo inaczej gracze siedzieliby na 1650, 1060 czy rx 570. Gry nie wyglądają obecnie radykalnie lepiej niż 5 lat temu, rasteryzacja daje radę co udowadnia nawet Alan Wake2 https://overclock3d.net/...d-optimisation-guide/7/ No ale z RT ' są tysiące odbić', pytanie tylko czy to dobrze w ogóle wygląda, bo świecące poręcze czy świecące nocne kałuże w mojej opinii wyglądają nienaturalnie.
    Gram obecnie w Quake2 RTX , rzeczywiście nowe oświetlenie wyeliminowało pixelozę i ogólne wrażenie jest jakbyśmy grali w grę z 2008 a nie 1998 roku. Czyli RT to tylko do reanimacji starych tytułów bez szans na remake, a nie do nowych produkcji z porządną rasteryzacją...


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.