TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
RECENZJE | Potwory i spółka - recenzja słuchawek Monster N-Pulse |
|
|
|
Potwory i spółka - recenzja słuchawek Monster N-Pulse Autor: NimnuL | Data: 23/08/13
|
|
Wszystko pięknie?
Według mnie tak. Zaprezentowane tutaj słuchawki świetnie wpasowują się w pozornie elitarny rynek opanowany przez gadżety Apple i aż proszą się o sprzedawanie ich wraz z iSprzętem - co też z resztą Apple Store ułatwia, oferując wachlarz mieniących się w kolorach tęczy modeli Monster. Nie znajdziemy tam natomiast słuchawek popularnych i powszechnie uznanych producentów. Przypadek? Nie sądzę. Otóż omawiany tutaj świat, to świat lansu, pokazówki, wyróżniania się, wyjątkowości i poczucia indywidualizmu. No właśnie, od dawna zastanawia mnie czy można czuć się wyjątkowo, używając czegoś co z założenia zostało stworzone dla tzw. mainstreamu - coś co jest modne i mocno zakorzenione w popkulturze. W tym wypadku z pewnością cena czyni swoistą elitarność tego produktu. Czy jest ona jednak uzasadniona? To zależy w czyje buty wskoczymy. Wymagający i świadomy miłośnik muzyki (nie mylić z audiofilem) bez wysiłku i na poczekaniu wymyśli 10 alternatywnych propozycji w podobnej cenie. Natomiast młodzieniec chcący zabłysnąć w swojej grupie być może wymieni tylko jedną: czerwone Beatsy.
A ja całą tą sytuację widzę w sposób następujący: nie ma sensu płynąć pod prąd i jeśli ktoś lubi taki styl dźwięku, takie wzornictwo i jednocześnie jest chętny wydać takie pieniądze, to z pewnością powinien wziąć N-Pulse pod uwagę przy zakupie. To słuchawki, które w sposób znakomity robią dokładnie to, do czego zostały stworzone – są modne, wyraziste, przyciągają wzrok, a do tego zaspokajają apetyt na porządny bas. Tego typu nauszniki zobaczycie w popularnych teledyskach w stacjach muzycznych oraz wszędzie tam, gdzie ogólnie pojęty styl ma być widoczny. To droga zabawka - tak. Ale to także dobrze zbudowane słuchawki przenośne, grające solidnym, mocnym dźwiękiem o bardzo przyzwoitej jakości.
Sprzęt do testów dostarczyły firmy:
|
| | HAMA | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|