TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
RECENZJE | Recenzja playera MP3 - LG MF-FE422 256MB |
|
|
|
Recenzja playera MP3 - LG MF-FE422 256MB Autor: Tytan | Data: 25/04/05
| Jeszcze kilka lat temu posiadanie odtwarzacza plików mp3 uchodziło za pewien rodzaj elektronicznego snobizmu. Nieporęczne i bajońsko drogie urządzenia stawały się symbolem dostatku i ekstrawagancji ich posiadaczy. W dobie panowania walkmanów i prostych discmanów, playery mp3 były w świecie elektroniki użytkowej tym, czym jeszcze kilka lat temu telefony komórkowe w polskim społeczeństwie. Na szczęście technika i czas idą naprzód i aktualnie widok przenośnego grajka w kieszeni pasażera zatłoczonego Ikarusa nie stanowi już żadnej atrakcji... Taka to już zapanowała na całym świecie tendencja - grające gadżety stały się nie tylko towarem modnym, ale też rzeczą, którą posiadać co najmniej wypada... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Jest ok (autor: Conroy | data: 25/04/05 | godz.: 12:53)
Kurcze, jak wyglada ta smycz? :P Jakos nie moge sie jej dopatrzec, choc na jednym zdjeciu wydaje mi sie, ze ja widze, ale jest za mala.
Szkoda ze nie napisales nic wiecej o oprogramowaniu oprocz tego, ze nie jest fajne.
Drugi link do plikow nagranych z radia nie dziala (tzn. linkuje do 1 pliku).
Czemu nagranie z radia jest w mono? Kazde nagrania takie sa? Jesli tak to wlasnie player przestal sie nadawac do nagrywania czegokolwiek poza mowa. Jakosc nagrania jest imho ponizej przecietnej, mam wrazenie ze jesli pominac szumy to tasma magnetofonowa bedzie brzmiala lepiej.
Szkoda ze nie nagrales dla porownania mowy - wyobrazam sobie to tak, ze robisz zdjecie stojacej w pewnej odleglosci od playera osoby, a ona cos mowi jednoczesnie podchodzac do urzadzenia.
Co do kalendarza i zegarka, jestem nieco odmiennego zdania niz Twoje. Jak dlugo player nie nagrywa to jest to zbedny bajer, ale w momencie gdy mozna juz cos sobie nagrac, to warto wiedziec kiedy sie to stalo.
Dlugo uzywales/uzywasz juz tego playera?
A ogolnie recenzja jest jak to mawiaja w pytke :)
I sorry, bez obrazy, ale zdjec to robic narazie nie umiesz :/
- Jeszcze jedno (autor: Conroy | data: 25/04/05 | godz.: 12:58)
Czy przy nagrywaniu z mikrofonu tez mozna wybrac 128kbps, czy na sztywno jest ustawione 32kbps? Jesli to drugie to moze byc problem z nagraniem polskiej mowy :) Ja nie zatuje :) Przy 32kbps prawdopodobnie wycina gloski takie jak ś, ć - wszystkie szeleszczace.
- w stereo nagrywa? (autor: XTC | data: 25/04/05 | godz.: 13:54)
z wejścia liniowego?
- odtwarzacz z wymienna pamiecia (autor: zapewne | data: 25/04/05 | godz.: 17:21)
mozecie polecic jakis sensowny odtwarzacz mp3 na karte SD?
- a co z ogg? (autor: jayx | data: 25/04/05 | godz.: 19:18)
MP3 to przeszłość, co z o wiele lepszym kodowaniem ogg? to jeden z nielicznych na rynku odtwarzaczy który (przynajmniej tak wynika z opisu) radzi sobie z tym formatem. ciekaw jestem jak sobie radzi. liczyłem na to, że w tym teście znajdę odpowiedź na to pytanie, ale niestety... a szkoda
- ja znam wade wiekszosci mp3 + FM (autor: OrbitaL_2001 | data: 25/04/05 | godz.: 20:35)
malo ktory potrafi dzialac w trybie radia po podlaczeniu go do portu USB i wyjeciu baterii, co np. w moim przypadku jak siedze w pracy przy laptopku to nie moge podlaczyc sobie playara do USB zeby nie kupowac codziennie po 1 AAA :-) jest to dla mnie powazna wada takich playerow, no ale kazdy oczekuje czegos innego
- orbital (autor: kubazzz | data: 25/04/05 | godz.: 21:55)
ja widze lepsze rozwiazanie.
4x akku AAA po 6zl + ladowarka za 30 zl i lecisz:D
ja mam MUVO TX na 1AAA. Nie wiem kiedy zmieniam aku. Po prostu slucham. Kupilem takie co maja 950mah i graja dluzej niz bateria AAA. polecam takie rozwiazanie. szybko sie zwraca.
- LG, no tak... (autor: |no name|no fame| | data: 25/04/05 | godz.: 22:48)
Ładny wygląd i sporo funkcji, a jakość pewnie tak samo mizerna jak w przypadku reszty produktów tej firmy... A szkoda...
- re: kubazzz (autor: OrbitaL_2001 | data: 26/04/05 | godz.: 08:28)
wiesz tu sie klania mareting, sam mam MuVo TX FM 128 (oczywiscie nie ma funkcji zasilana z USB i pracy trybie FM) i ogolnie nie narzekam, oczywiscie sluchawek nawet nie rozpakowalem od niego tylko jade na SONY MDR-819V z regulacja na pasku.
No ale co to za problem zrobic wtyczke USB tak zeby wykorzystywala zasilanie komputera z portu :) mysle ze dla nich - to zaden
- Poważną jego wadą ... (autor: Muchomor | data: 26/04/05 | godz.: 08:36)
... nie wspomnianą wprost jest nierozszerzalna pamięć.
- re: Muchomor (autor: OrbitaL_2001 | data: 26/04/05 | godz.: 09:23)
tak, jesli bylyby to karty CF, reszta jest poprostu nie oplacalna, ciekawe czy jakbys kupil 1GB karte to bys myslal o zakupie kolejnych 1GB np. microdrive albo xD :) watpie, podobnie myslalem ze nie wiem ile potrzebuje pamieci, a rzeczywistosc skorygowala moje potrzeby przy 128 MB sie wyrabiam ze tak powiem :)
- tak zachwalasz design i wykonanie... (autor: ViS | data: 26/04/05 | godz.: 10:44)
i rzeczywiscie, patrzac przez chwile na screena z oficjalnego presskitu mysle - bomba!, ale za chwile zdjecia Twoje i ... ogromne rozczarowanie i usmiech :) bo jednak moje muvo jest i plaskie, i ma wygodne narzedzie do przelaczania miedzy utworami (mysle ze jest latwiej dostepne niz w tym modelu lg)
- i jeszcze pytanie... (autor: ViS | data: 26/04/05 | godz.: 10:49)
czemu sluchasz 3ciej plyty Grammatika nie zripowanej z wlasnej kolekcji tylko z pirackiego rip-teamu WBN?
- Zbiorczo... (autor: tytan | data: 26/04/05 | godz.: 16:42)
Jako ze troche sie nazbieralo Waszych pytan i komentarzy postaram sie chociaz po krotce odpowiedziec na wiekszosc z nich. Kolejnosc bedzie chronologiczna:D
-> Conroy
- Na zdjeciach nie ma smyczy. Faktycznie jest to pewne moje zaniedbanie, za ktore przepraszam. Postaram sie niedlugo sfotografowac te kwintesencje tandety i zamiescic na stronie. Powiedzmy jednak ze nie ogladajac jej niewiele tracisz;)
-Oprogramowanie jest zwyczajne - pozwala wgrywac i porzadkowac nagrania w urzadzeniu, niemniej jednak nie skupilem sie na nim, gdyz nie jest niezbedne do obslugi produktu. Ja uzwam standardowo windowsa - nie lubie programow od producentow sprzetu:D
-odtwarzacza uzywam od zeszlego tygodnia
-kalendarz i zegarek sa dla mnie marginalne gdyz zawsze mam przy sobie zegarek na rekce i komorke w kieszeni;) I te urzadzenia doskonale wywiazuja sie ze swoich zadan;p pozatym mysle ze jest tak w przypadku wiekszosci osob...
-jakos nagran z radia nigdy nie bedzie doskonala, gdyz ogranizceniem jest tutaj jakosc transmisji FM...
-nagranie z dykrafonu rowniez postaram sie niedlugo wrzucic na serwer...
-jakosc nagrania z mikrofonu mozesz ustawiac dowolnie w zakresie 32-128kbps
->Jayx
-nie uzywam tego formatu stad i brak opini na jego temat.
->Orbital
-bez urazy problem raczej malo istotny;p przy obecnej cenie akumulatorkow i ladowarek don mysle ze mozna sie obyc bez USB
->No name
-sorry ale zastanow sie czasem nad tym co piszesz. Imho komentarz pozbawiony wartosci
-> ViS
-to juz kwestia indywidaulnych preferencji IMHO. Odtwarzacz jest maly i poreczny i jak dla mnie obslugije sie go b.dobrze. Nawet w kieszeni po omacku nie sprawia to trudnosci. Fakt muvo jest troche mniejszy i ma inny ksztalt ale czy jest wygodniejszy to juz kwestia gustu...
- gratuluje bystrego oka. Nie pochwalam niedyskrecji;P
Pozdrawiam,
Piotr!
- a ja mam takie pytanie nie zwiazane bezposrdni z odtwarzaczem... (autor: Ziomek | data: 26/04/05 | godz.: 17:19)
co to za utwor, ktory dales jako przyklad, ten zgrane_1.mp3, ze tak sie zapytam ? :)
- Zegarki, radia i teksty piosenek (autor: Conroy | data: 26/04/05 | godz.: 18:14)
Ziomek
Wpisujesz w google 'everytime kiss fly lyrics' i klikasz 'szczesliwy traf' :)
=========
Tytan
No chyba mnie troszke nie zrozumiales. Dam sobie glowa uciac ze na FM nadaja radio w stereo - nagrania ktore umiesciles sa w mono - dlaczego sa w mono? :) Player nie potrafi nagrac w stereo?
Czy zegarek sluzy do datowania nagran? Jak nie to jest zbedny, jak tak, to jest niezbedny - taka moja opinia :)
- hmm (autor: ViS | data: 26/04/05 | godz.: 19:20)
Tytan: oczywiscie, zgadzam sie z Toba ze to kwestia gustu. To co napisalem to tylko moje wrazenie po przeczytaniu recenzji :) Ktos lubi malinowe, ja wole truskawkowe :)
ps. nic bym nie powiedzial gdyby to bylo cos zachodniego... ale polskie.... jestem wrazliwy na tym punkcie.
- i znow grupowo... (autor: tytan | data: 26/04/05 | godz.: 22:19)
->Ziomek:
-a powiem Ci szczerze ze nie znam tytulu i wykonawcy;p zgrane spontanicznie w czasach testow;)
->Conroy:
-Przyznaje racje...dzwiek zgrywany jest do monofonicznego pliku, pomimo tego ze urzadzenie pokazuje ze odbiera radio w stereofonii. Dziwna sprawa, jeszcze sie tym pobawie to dam znac!
->ViS
-a ze o gustach dzentelmeni nie dyskutuja proponuje nic wiecej na ten temat nie mowic;)
-heh no niestety masz racje. Do tego Grammatik to od lat moj ulubiony zespol. Bede mial pieniadze to plyte na pewno kupie w oryginale...kwestia czasu!
- Tytan: tak, tak, oczywiście... (autor: |no name|no fame| | data: 26/04/05 | godz.: 22:44)
LG Rólz :-)
- do przedmowcy... (autor: tytan | data: 26/04/05 | godz.: 22:47)
imho nie ma takiej firmy ktora rulez all time;p LG faktycznie robi rozny towar, ale w tym przypadku nie mam zastrzezen. Zeby nie bylo ze jestem jakims lg fanatykiem - bynajmniej;p ale odtwarzacz jest w porzadku.
- Tytan: Wiesz... (autor: |no name|no fame| | data: 27/04/05 | godz.: 09:11)
Przejechałem się kilka razy na produktach tej firmy. Wielu moich znajomych też. Dlatego straciłem zaufanie do tej firmy. Stąd moja opinia, że jest to tandeta w ładnym opakowaniu i jakoś nie potrafię się do tego przekonać. Druga sprawa to fakt, że podczas krótkotrwałego testu nie sposób wyłapać wszystkie usterki.
- Co sie tyczy LG (autor: tytan | data: 27/04/05 | godz.: 12:47)
wiesz nie mozna generalizowac...Nie wiem jak wyglada cala seria opisywanego przeze mnie odtwarzacza, ale na podstawie mojego moge stwierdzic ze jest to produkt b. udany i ciekawy. Tak samo mozna trafic na wadliwy egzemplarz i narzekac (i to sie tyczy wszystkich produktow). Po prostu zmierzam do tego ze nie lubie szufladkowania - moze i np. napedy optyczne tej firmy czesto sie #%##, ale nie oznacza to ze to samo tyczyc sie ma mp3.
Nie czepiajmy sie czegos na sile...ja np. nie lubie Nokii, ale nie uwazam zeby np. 6310 byla zlym telefonem;p
- a jaką moc wyjsciową ma ten playerek?? (autor: piszczyk | data: 28/04/05 | godz.: 00:01)
jest gdzies podane w instrukcji?? Ja wiem jedno, obsluchiwalem rozne Creative'y, Napa'y i pare innych mniej znanych firm, az w koncu uslyszalem iRiver'a 795 z 2x18mW - i to jest czadzik :> niesamowita dynamika i wykop... Podobno bardzo dobre sa jeszcze wysokie modele MPio, ale nie mialem okazji posluchac. Ale generalnie moim zdaniem wszystkie playerki z mniej niz 10mW na kanał to nie to... zwlaszcza jak sie uzyje sluchawek 24ohm lub wiecej... Poki co iRiver rzadzi :D
- a mi się wiesza - wie ktoś jak ściągnąć firmware (autor: damiahn | data: 28/04/05 | godz.: 12:59)
Witam,
Ogólnie byłem zadowolony z niego ale teraz mi się "wiesza". Dałem do naprawy, ale nic to nie pomogło. Próbowałem nowy firmware zgrać jak w instrukcji sugerują ale po wejściu na stronkę króluje język orientalny więc jestem w lesie. Wie ktoś jak to ugryźć? :)
- sprzęt daje radę... (autor: jabek | data: 29/07/05 | godz.: 13:39)
Od kilku miesięcy korzystam z tego playerka, Udało mi się go kupić na promocji za 239 zł ( FE-422-256MB) konkurencja kosztowała ponad 400 zł. Ogólnie jakość dzwięku na wysokim poziomie , bez problemu odtwarza mp3 i ogg. Słuchawki mogły by byc lepszej jakości, przy podbiciu basu zaczynają czesczeć. Dzieki SRS i korektorowi, możnba odstosować rodzaj musyki. Radio średniej klasy zwłaszcza przy słabym sygnale. Raz mnie zawiódł i niestety musiałem wyczyścić pamieć dołączonym oprogramem ponieważ się wieszał. Na akumlatorkach AAA 650 MAh działa ok 12-13 h. W porównaniu z tanimi Playerami z marketów, ten playerek to wyższa klasa (dźwięk i jakość wykonania-metalowa obudowa). Znakomicie sprawdza sie w trudnych warunkach, dzieki kształtowi i rozmieszczeniu przycisków z łatwością daje się kontrolować-intuicyjnie. Wielkie dzieki autorowi recenzji, za info o tym odtwarzaczu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|