Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
RECENZJE | Testy myszy Logitech MX1000 z czujnikiem laserowym
    

 

Testy myszy Logitech MX1000 z czujnikiem laserowym


 Autor: Jakub | Data: 01/09/04

Testy myszy Logitech MX1000 z czujnikiem laserowymPochylane pokrętło? Połączenie bezprzewodowe? Jeszcze lepsze połączenie bezprzewodowe? Czujnik optyczny? Dodatkowe przyciski? Wygodny kształt? Wszystko było? Firma Logitech mówi - nie prawda, jeszcze dużo da się zrobić. I prezentuje nowe urządzenie, którym dowodzi, że tak jest. Tym razem otrzymujemy jeszcze lepszy czujnik optyczny, pracujący (wg zapewnień firmy) w technologii laserowej i na dodatek w podczerwieni. Do tego wskaźnik baterii, nowy układ przycisków i... mamy model MX1000 Laser. Zapraszam do lektury gorącego testu najnowszego produktu tej firmy.







Polub TwojePC.pl na Facebooku

Rozdziały: Testy myszy Logitech MX1000 z czujnikiem laserowym
 
 » Zestaw
 » Mysz
 » Stacja bazowa
 » Podsumowanie
 » Kliknij, aby zobaczyć cały artykuł na jednej stronie
Wyświetl komentarze do artykułu
 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Cóż... (autor: spieq-Redakcja | data: 1/09/04 | godz.: 01:42)
    Przeczytałem.
    Jak wszędzie - rewelacji nikt nie wywęszył...

    Redakcja: troszeczkę, wiecie, tych...
    Ale ważniejsza treść.


  2. ładne cacko (autor: Auror | data: 1/09/04 | godz.: 01:55)
    ale przeczytam tą przydługawą reckę ;) jutro!

  3. Re: Auror (autor: PiK@TwojePC | data: 1/09/04 | godz.: 01:58)
    Wcale nie jest przydługawa - czyta się szybko ;-)
    W sumie zawiodłem się - myślałem, że będzie idealna ;-))))) Czekam na MX1001.


  4. eeeee (autor: Nastul | data: 1/09/04 | godz.: 03:01)
    "jednak skala cenowa może nadal odstraszać potencjalnych nabywców (345 PLN*), choć na pierwszy rzut oka zaskakiwać może nieco niższa cena od modelu mx700 (335 PLN*).

    Chyba powinno byc NIEWIELE WYŻSZA.... a nie niższa skoro jest wyższa ;P o 10 zł

    co to najazd myszek logitecha? u paclab też staszy ten potór za 300 setki! Boże 300 zl za myszkę!! 30 zł t oja rozumiem... 50 no oki...100... jak się upiję ale 300? hehhhe


  5. buhahaha (autor: Nastul | data: 1/09/04 | godz.: 03:02)
    "paclab" literówka ale mi wesoło wyszło :P sorki miało być bez "a" :P ale ładnie brzmi ehehehe :):)

  6. szybka (autor: Nastul | data: 1/09/04 | godz.: 04:09)
    reakcja na babola brawo, komuś się chce po nocy ślęczeć!!! Spoko :) :)

  7. wg mnie myszka jest ok (autor: bartek_mi | data: 1/09/04 | godz.: 07:34)
    ale troszke musza popracowac :))
    poczekam na wersje poprawiona ;)


  8. kolejna wpadka Logitech do poprawki (autor: polar | data: 1/09/04 | godz.: 07:48)
    wykombinowali znowu jakieś bajery i chca nam to opchnąc ... to się robi już nudne. Nic nowego nie wymyślają tyle zmieniają nazwy i tworzą wokól tego marketingowy bełkot .... ahhhhh.... szkoda słów
    - wymiana baterii, a właściwie brak takiej możliwości. Jak zdechną akumulatorki to powiedzą że żle sformatowane były
    - rolka na boki to pomysł Microsoft, a nie Logitech
    - podstawka zrobiła się za mała i wygląda dennie, jak fotel teściowej
    - wyłącznik pracy na spodzie, dodatkowo lampki i nne bajera ... powątpiewam w długie trzymanie baterii
    - schodząca farba ... ciekawe kiedy zacznie schodzić lakier z tej myszy .. po 3 mies, 6 mies, a może szybciej
    - polskie sterowniki - nada brak - żałosne
    - polska strona - nadal bral - nadal przykro

    co do ceny ... są tańsze myszy i wcalenie gorsze, ale w końcu to marketing sprzedaje produkt, zalezy tylko na jaki grunt trafi ta marketingowa papka ... inteligentny czy głupi ....


  9. polar (autor: McRabbit | data: 1/09/04 | godz.: 07:51)
    a ty w domu masz A4Techa i podnosisz sobie tym inteligencje ??

  10. niestety mam coś innego na co się nabrałem (autor: polar | data: 1/09/04 | godz.: 07:53)
    i przestrzegam innych ... mowa o MX900
    pierwsz i ostatnia mysz Logitech, wcześniej miałem Microsoft i wszystko było więcej niż OK


  11. Nie ma najwazniejszej informacji... (autor: Remek | data: 1/09/04 | godz.: 08:28)
    Jak się spisuje w Call of Duty... :)
    A ile waży? Da się tym grać?


  12. no tak (autor: McRabbit | data: 1/09/04 | godz.: 08:29)
    Microsoft nie ma nic wspolniego z marketingiem
    mysle ze z ta ocena generalizujesz


  13. IMO (autor: EvilD | data: 1/09/04 | godz.: 08:48)
    Myszka wyglada ladnie, ale mam wrazenie ze producenci przesadzaja z iloscia przyciskow. Moze i sa ludzie - cyborgi potrawiacy wykorzystac wszystkie funkcje myszki, ale wiekszosc uzywa ledwo 2-4 przyciski i rolke. Sa tez ludzie preferujacy myszke z ogonkiem, bo meczy ich pilnowanie akumulatorow, wymiana baterii czy w koncu wyzsza cena za takie urzadzenia. Niech Logitech wypusci, dajmy na to MX550 z poprawionymi materialami, takim fajnym czujnikiem i juz bedzie dobrze. Cena tez bedzie mogla oscylowac w granicach 200 a nie 350zl-. No i niech w koncu popracuja nad klejem do teflonowych podkladek na ktorych gryzon sie slizga - mi sie non-stop odklejaja.

  14. omg (autor: wukillah | data: 1/09/04 | godz.: 09:26)
    myszy z logitecha za niedlugo
    beda mialy osobno mysz, osobno panel
    z 10 przyciskami,istny thurstmaster.
    1,2 kolka i 3 przyciski imho wystarcza.


  15. Hmmm... (autor: DJopek | data: 1/09/04 | godz.: 09:49)
    Wg mnie zalety nowej myszki to ten laser (jeżeli rzeczywiście jest tak dobry ;) oraz rozmieszczenie przycisków przy kółku (w stosunku do MX700).

    Ten wskaźnik baterii to IMO bajer, wystarczy dioda jak w MX700, niewymienna bateria - nie mam zdania, w swojej myszy ani razu nie miałem potrzeby wymienić akumulatorków...

    Ja mam tylko skromną nadzieję że użyte materiały są lepszej jakości, i lakier nie zacznie matowieć i się ścierać jak w poprzednich myszkach...


  16. eeee tam... (autor: Milan | data: 1/09/04 | godz.: 10:01)
    a ja chetnie bym sie w taka myszke zaopatrzyl, chociaz poki co starcza mi moja IntelliMouse 3.0:)

  17. hmm (autor: Igor Corp. | data: 1/09/04 | godz.: 10:05)
    wg mnie jest spoko ale mam dwie uwagi jedna iz ladowarka nie wyglada zachecajaco a druga to mogli zrobic Bluetooth albo np Irde to by byl pozytek wiekszy z stacji dokujacej. I czemu nie zrobili po staremu z kablem zasilajacym to nie wiem. Czekam na wersje z Bluetooth bo nie bede musial kupowac osobnego urzadzenia (bo mx900 nie zadawala).

  18. Wersja jak widać dla praworęcznych... (autor: Piwomir | data: 1/09/04 | godz.: 10:41)
    Po co firma ma zawracać sobie głowę tymi 15% leworęcznych klientów... to przecież zaledwie kilkadziesiąt milionów osób w samej Europie...

  19. Eee dupa tam, musiałbym być chory by kupić (autor: sebtar | data: 1/09/04 | godz.: 10:57)
    coś takiego jak mysz za 350 zł. Wystarczy mi optyczny A4tech za 40 zł. Będzie działał tak samo długo. Żeby chociaż z tego lasera się coś ustrzelić dało...

  20. Laser klasy 1-szej. (autor: KaszeL | data: 1/09/04 | godz.: 11:03)
    Autor recenzji niestety blednie zalozyl, iz laserowe oczko jest niebezpieczne. Lasery sa klasyfikowane wg wydzielanej mocy. Klasa pierwsza zaklada moc nie wieksza niz 0.4uW i nawet gdy cala wiazka zostanie wylapana przez soczewke oka i padnie na siatkowke nie stanowi zagrozenia dla oka! Krotka klasyfikacja laserow:

    Klasa I - moc do 0.4uW, calkowicie bezpieczny dla oka i skory, nawet przy dluzszej obserwacji.

    Klasa II - moc do 1mW (100 uW), w zakresie widzialnym bezpieczny dla oka ze wzgledu na naturalne mechanizmy obronne czlowieka (zwerzenie zrenicy, mruganie itp). W zakresie niewidzialnym (czylo glownie w podczerwieni) stanowi juz zagrozenie poniewaz nie dzialaja naturalne mechanizmy obronne czlowieka. Nadal bezpieczny dla skory.

    Klasa IIIa - moc od 1mW do 5mW zagrozenie dla oka jak w klasie II, z tym, ze skupiona wiazka jest bardzo niebezpieczna dla oka. Nalezy uzywac ze sprzetem optycznym. Nadal bezpieczne dla skory

    Klasa IIIb - moc od 5mW do 500mW. Stanowia besposrednie zagrozenie dla oka oraz w postaci dodatkowo skupionej dla skory. Zarowno dla promienia bezposredniego, jak i odbitego. Odbita wiazka rozproszona jest bezpieczna. Dotyczy to calego pasma, czyli laserow widzialnych i niewidzialnych dla oka.

    Klasa IV - moc od 500mW w gore. Bardzo niebezpieczne zarowno dla oka jak i skory, w postaci promienia bezposredniego, bezposrednio odbitego, jak i rozproszonego. W calej dlugosci pasma. Stanowi zagrozenie pozarowe. Lasery Klasy IV osiagaja moce do kilkuset Watt(!).

    Dlatego Panowie, Panie. Proponuje zdecydowanie unikac zabawy z czymkolwiek co ma naklejke inna niz Klasa I. I bardzo, ale to bardzo uwazac na przy laserach klasy IIIb i IV. Na lasery klasy IV raczej nie traficie normalnie, ale w klasie IIIb mieszcza sie niektore wskazniki laserowe!!! Huh, to troche sie rozpisalem ;)


  21. Ah, i jeszcze zapomnialem dodac ;) (autor: KaszeL | data: 1/09/04 | godz.: 11:10)
    Promieniowanie podczerwone do okolo 850nm jest widoczne dla niektorych ludzi. Ja np. widze to jako bardzo gleboka, bordowa, ledwie widoczna czerwien. Jesli ktos nie ma tego szczescia. Proponuje mu "obejrzec" to promieniowanie przy pomocy dowolnego aparatu cyfrowego, nawet takiego wbudowanego w telefon.

  22. KaszeL, jakby ta mysza miała (autor: sebtar | data: 1/09/04 | godz.: 11:10)
    laser klasy IV to bym ją kupił, nawet za te 350 zł ;-)

  23. Fajna zabawka (autor: NimnuL-Redakcja | data: 1/09/04 | godz.: 11:24)
    i nie droga jak na nowość. . .

  24. ceny poprawione... (autor: DYD-Admin | data: 1/09/04 | godz.: 11:28)
    mx1000 kosztuje 335, mx700 - 345 ...

  25. Dajcie te myche na kablu... (autor: Jackowski | data: 1/09/04 | godz.: 11:46)
    A od razu kupie, po pierwsze na pewno zjechała by z ceny a po drugie, znacznie zwiekszyła by się jej żywotność bez martwienia się o wymiane bateri w przyszłości. Tu już lekkim żartem: pozatym nie raz kabel od mojej MX500 uratował mi upadek myszki na ziemie jak mój kot szalał po biórku :D, a tu chyba sznurkiem musaiłbym obwiązać to cacko:)

  26. MX 320 ? :-) (autor: sid67 | data: 1/09/04 | godz.: 12:37)
    ja jestem w pełni zadowolony z mojego MX310, mam go od kiedy wyszedł ten model i zlazło z niego logo Logitecha oraz nieznacznie odbarwiło się sreberko ale dział bez zarzutu. Może kiedyś-kiedyś skusiłbym się na takiego MX310 z czujnikiem jak z MX 1000 :-), ale aktualny czujnik też działa jak na mój gust idealnie. A co do lasera to jeżeli jest nieszkodliwy to dlaczego w discmanach i stacjach CD jaest laser Class1 i ostrzegają o możliwym uszkodzeniu oka? Na przykład w mojej nagrywarce DVD laser ma moc 200mW i jest też class1 i (a nie IIIb).

  27. niech zrobia (autor: w1lko | data: 1/09/04 | godz.: 12:41)
    mx350 (tzn ksztalt mx310 i laser z mx1000) i odrazu ide do sklepu, a ci co mowia: "po co mi taka mysz, wystarczy mi a4tech za 40 zl" to grubo sie myla mowiac ze ktos jest zjeb... ze kupuje taka mysz za taka cene. pograjcie pare lat w jakas gre fpp lub starcrafta to docenicie droga mysz i droga podkladke.

    Wiem co mowie bo gram w q3 od paru ladnych lat.. i sam mam myszke za 200 zl i podkladke za ponad 100zl


  28. Dwustopniowy klik rolki (autor: PiLA | data: 1/09/04 | godz.: 13:19)
    Jakub, piszesz w tekście tak: "dla mnie zupełna nowość - jeszcze mocniejsze naciśnięcie uruchamia funkcję... powiększania (w przeglądarkach internetowych) - działa do podobnie do przycisku spustu migawki w większości aparatów fotograficznych - dwustopniowo." Czy jesteś tego pewien? Od wczoraj mam MX1000 w testach i mój egzemplarz na pewno ma tylko jeden stopień nacisku rolki. Może po prostu wciskając mocno rolkę, przechyliłeś ją na bok? Zauważyłem, że rolka ma tendencję do przechylania się w lewą stronę przy zbyt mocnym nacisku.

  29. LCD - czemu do cholery tego nie stosują ? (autor: Vetch | data: 1/09/04 | godz.: 13:54)
    Wyświetlacz poziomu baterii powinien być na małym wyświetlaczu LCD. Pobiera on prąd zmienny mierzony w mikroamperach. Czyli tyle co nic. Stosowanie wskaźników baterii na żarłocznych LEDach to kpina jakaś.

  30. Re: PiLA (autor: PiK@TwojePC | data: 1/09/04 | godz.: 14:23)
    Jakub po prostu dysponuje większą siłą od Ciebie i z łatwością wgniata rolkę ;-)

  31. Odpowiedzi (autor: Jakub | data: 1/09/04 | godz.: 14:37)
    Polar (nr 8): Nie przejmowałbym się za bardzo baterią - przy normalnym używaniu (doładowanie raz na tydzień) przeżyje kilka lat; pochylana rolka to oczywiście pomysł M$, ale trzeba zauważyć, że Logitech to zastosował i to całkiem dobrze; podstawka jest nieciekawa, ale spełnia swoje zadanie; wyłącznik ma związek z odstawianiem urządzenia na dłuższy czas w celu dodatkowe zabezpieczenia baterii litowych przed rozładowaniem i pewnie ma związek z bezpieczeństwem; baterie sprawują się dość dobrze, minimum tydzień typowej pracy, więc tu bym się nei martwił; co do farby - jak napisałem, nie wypowiadam się; sterowniki zostana niedługo spolszczone - jak przypadku zestawu LX 501; jest polski sklep; co do marketingu się nei wypowiem, bo to już sprawa własnych emocji - firma po to istnieje, aby sprzedawać.
    EvilD (nr 13): Przyciski są oczywiście kwestią gustu - ja nie potrzebuję żadnych dodatków, od tego jest klawiatura. Ale nei oceniam tego, bo są ludzie, którym się to może przydać, np. niektórzy gracze.
    Igor Corp. (nr 17): Wersja z bluetooth będzie pewnie, jako marketingowo droższa wersja - bo dostajesz dodatkowe funkcje dzięki temu.
    KaszeL (nr.20 i 21): Wszystkie instrukcje obsługi mają informacje, że urządzenia Class 1 muszą być eksploatowane zgodnie z instrukcją obsługi, np. odtwarzaczy CD/DVD nie wolno rozbierać, gdyż grozi to uszkodzeniem wzroku. Z tej rozbieżności napisałem, co wyżej. Niespójność definicji wzbudza u mnie ostrożność. Oglądałem sygnał za pomocą aparatu cyfrowego i albo sygnał jest za słaby, albo zbyt rozproszony, bo nic nie zauważyłem.
    Jackowski (nr 25): nigdy bym nie kupił myszki, która nie wytrzymałaby upadku na podłogę, bo to jeden z najczęstszych wypadków. U mnie też. Też używam głównie myszek na kablach, ale nie popsułem żadnej z myszek bezprzewodowych mimo licznych crash-testów.
    PiLA (nr. 28): Cześć Piła. Znam cię z opowieści wspólnych znajomych (także dobrych) ;P Tak, jestem pewien tej funkcjonalności, sam się zdziwiłem, bo nie było opisu w dokumentacji ani w sterownikach. Nacisnąć trzeba dość mocno - słychać było u mnie dodatkowe klikniecie. Na pewno nie zrobiłem przy tym pochylenia pokrętła, to byłoby bardzo zauważalne.
    Vetch (nr. 29): Masz dobry pomysł, ale co z trwałością, problemami z temperaturą, no i ceną rozwiązania, nie wspominając to tym, że często pracuje się w nocy, lub ciemnym miejscu, gdzie tego nie widać. Poza tym... i tak bateria jest często doładowywana - myszy nie używasz z dala od komputera przez wiele dni ;)


  32. no tak ;) (autor: KaszeL | data: 1/09/04 | godz.: 15:00)
    sid: Jesli Twoj laser zeczywiscie oddaje moc rzedu 200mW to jest to niewatpliwie urzadzenie klasy IIIb i jest bardzo niebezpieczne dla wzroku. Uwaga!, podana przezemnie klasyfikacja odnosci sie do sprzetu w ktorym promien lasera jest bezposrednio dostepny!! Tzn glowica laserowa nie jest niczym obudowana. Myslalem, ze to oczywiste, ale jak widac nie ;) W przypadku nagrywarki CD ciezko bylo by do niej zajrzec bez rozbierania.

    Jakub: Takie informacje sa umieszczone tylko poto, aby uniknac ewentualnych roszczen i odszkodowan. Wiadomo, ze wypadki po ludziach chodza. Co do ogladania przez aparat, to Twoj pewnie ma filtr IR dlatego nic nie widziales. Normalnie sensory CCD/CMOS widza fale o dlugosci do kolo ~1000nm

    Informacje ktore podalem pochdza ze szkolen jakie odbywalismy przed laborkami w pracowni laserow. Wierz mi, ze sa prawdziwe. Odpowiednio skolimowany laser klasy IIIb z gornej skali mocy moze cie z latwoscia zabic :(


  33. KaszeL (autor: Jakub | data: 1/09/04 | godz.: 15:07)
    Nie mam filtra, sygnały z pilota widzę bez problemu, mimo braku widoczności czegokolwiek gołym okiem.
    A co do zabijania - raczej uszkodzić wzrok.


  34. Rolka (autor: PiLA | data: 1/09/04 | godz.: 15:24)
    Jakub, czy masz na myśli może Maćka Goralskiego? :-)

    Co do rolki: właśnie przed chwilą próbowałem docisnąć rolkę w MX1000 - nie ma bata, nie da się. Albo Ty masz myszkę w wersji Deluxe z podwójnym stopniem nacisku rolki, albo ja mam mysz Lite z pojedynczym :-))).


  35. Jest paskudna (autor: elliot_pl | data: 1/09/04 | godz.: 15:25)
    te srebrne wstawki wygladaja jak z jakiejs myszki za 10 zl bleee... 700 i 900 wygladaly milion razy lepiej. Wsaznik poziomu baterii powinien byc POD myszka - na wierzchu tylko psuje design. I tak jak pisal Vetch - LCD powinno to byc, wtedy mogliby dodac np wskaznik zasiegu jak w komorce (LOL). No i ta niewymienna bateria - to trzeba byc ladnie nacpanym zeby taki numer odwalic...

  36. Rolka (autor: __Mario__ | data: 1/09/04 | godz.: 15:49)
    Pila... wlasnie dzisiaj zakupilem te cudenko i rzeczywiscie rolka ma 2stopniowy doscisk. Pozatym sterowniki mam polskie a przejscia (przeskoki) na rolce dobrze wyczuwalne :-)

  37. Jakub: (autor: KaszeL | data: 1/09/04 | godz.: 16:09)
    To bardzo dziwne, u mnie widac ten laser bez problemu - moge zrobic zdjecie jesli chcesz. Co do zabijania: Skolimowany (skupiony) laser o optycznej mocy 500mW bardzo szybko nie uszkodzi, ale wypali ci siatkowke, potem przepali sie przez tkanki twarde, a dalej to wiadomo co jest... Nie przesadzam na prawde.

  38. Heh... (autor: marsellus | data: 1/09/04 | godz.: 16:21)
    PeCeLab dostał bubla ;)))

    Jak pomyślę, że niektórzy naprawde się zastanawiają nad zakupem myszki za >300 zł, to... to... to myślę, że mają za dużo pieniędzy. Nawet za zestaw klawiatura + mysz wydaje mi się za dużo. Hmm...


  39. Jezu (autor: Nastul | data: 1/09/04 | godz.: 17:34)
    dwu-trzystopniowy nacisk rolki... masa przycisków. A czy to cudo mówi? 300 zeta, zetnijcie jedno zero to moze kupię :P

  40. Ja tam (autor: Nastul | data: 1/09/04 | godz.: 17:37)
    nie lubię dodatkowych opcji w myszach mozecie mnie mieć za idiotę albo co, ale nie lubię tych durnych programów ZOOMy, pitolenia inne mam A4techa z rolką i działają 3 przyciski i rolka, wiecej finkci np w przegladarce moge miec jak zainstaluje program.....tylko po cholerę jestem przyzwyczajony do klasyki i dobrze mi z tym, więcej nie potrzebuję. Zapewne wielu sięze mną nie zgodzi ale jak mysza ma stopiędziesiatsześć funkcji to mnie odstrasza :P

  41. MX510 (autor: alfjoker | data: 1/09/04 | godz.: 17:42)
    Czy w MX510 tez schodzi farba, Logitech nie wymieni na gwarancji?

  42. No tak... (autor: Jakub | data: 1/09/04 | godz.: 18:50)
    Pila: proponuję lekturę tekstu na tym zrzucie (http://pclab.pl/...a/logitech_mx1000/SetPoint4.jpg) :-P
    KaszeL: masz rację, 0,5W czuć jak grzeje w rekę. Ale kto będzie sobie tak w oczy świecił laserem ;)


  43. Najciemniej pod latarnią (autor: NimnuL-Redakcja | data: 1/09/04 | godz.: 19:17)
    Jakub ...

    hehe


  44. Latarnia (autor: PiK@TwojePC | data: 1/09/04 | godz.: 19:39)
    LOL

  45. Pomidor (autor: NimnuL-Redakcja | data: 1/09/04 | godz.: 20:13)
    ...

  46. KaszeL (autor: PKort | data: 1/09/04 | godz.: 20:15)
    Skalę laserów mógłbyś rozszerzyć. Ja na codzien pracuję z laserami klasy VI. A teraz ustawiam potwora - 35W widzialnej w cw.

  47. haha (autor: Nastul | data: 1/09/04 | godz.: 20:25)
    podkręćcie laser w tym Logitechu za 330 zeta to ja chcę miecz świetlny ala Vader!

  48. Hehe to sie myszka w wyzynarke do blatów zamieni (autor: NimnuL-Redakcja | data: 1/09/04 | godz.: 20:27)
    hyhy

  49. o kurza stopa (autor: Nastul | data: 1/09/04 | godz.: 22:03)
    u konkurencji znowu bandzior szaleje pisząc "recenzje" gier ło w mordę ale jajca lecę się pobrechtać z mistrza babolandii!

  50. Polar (autor: turzol | data: 1/09/04 | godz.: 22:28)
    mozesz cos wiecej napisac skad wziela sie Twoja niechec do MX900? Mam ta myszke od tygodnia i sobie chwale jak na razie. Ciekaw jestem co Ci tak nie przypadlo w niej do gustu....?

  51. juz pisze (autor: polar | data: 1/09/04 | godz.: 23:13)
    - zre baterie na potege
    - byly problemy z akumulatorkami myszki (tymi w komplecie - Logitech ich nie wymienia na gwarancji nawet!)
    - zchodzi mi ten lakier, a przeciez nie mam papieru sciernego zamiast skory
    - stopki na dole juz sie starly i mysz poprostu szoruje po podlozu
    - dzialanie softu do SMSow i komorek pozostawia sporo do zyczenia
    - jest dosc ciezka
    - czesto zdaza sie ze mysz na poczatku sie laduje, aby potem ... nie ladowac sie - stopki metalowe poprostu sie przecieraja i wyrabiaja

    generalnie ... chyba bede reklamowal bo ma gwarancje, ale przy produkcie za prawie 500 PLN takie rzeczy absolutnie nie powinny miec miejsca !
    -


  52. Rolka ponownie (autor: PiLA | data: 1/09/04 | godz.: 23:18)
    Ależ na tym screenie nie ma informacji o podwójnym stopniu nacisku na rolkę :-P Dowiadujemy się, że przez obracanie rolką w przód/tył przewijamy dokument w górę/dół. Gdy pochylamy rolkę na boki, przewijamy dokument w prawo/lewo. A gdy wciśniemy rolkę... włącza się tryb zoom. Nie ma mowy o wciskaniu rolki słabo i mocno :-P

  53. Polar (autor: turzol | data: 1/09/04 | godz.: 23:21)
    no to mnie wgielo jak to przeczytalem :/ Mam nadzieje, ze chociaz stopki na spodzie myszki sie nie zetra bo kupilem zelowa podkladke (wczesniej przez 5 lat jechalem na blacie biurka, ale juz prawie wyjechalem dziure :D)

    Akumulatory trzymaja ok 3 dni bez ladowania - co mnie zdziwilo troche, bo myslalem ze bedzie gorzej

    Dobrze ze dalem 240zl za nowke (nie w Polsce). Uwazam, ze za ta cene warto....za 500zl stanowczo nie!


  54. alfjoker --> z MX 510 (autor: winner | data: 2/09/04 | godz.: 08:16)
    nieschodzi farba bo ma taką powłoke jak lakier w samochodzie :). miałem MX500 i rzeczywiście farba sie ścierała i byłem ciekaw ile jest jeszcze jej aż wyjdzie czarna plama, a teraz z MX510 tego problemu już niemam.

  55. A ja i tak wolę swoją myszkę (autor: Robek | data: 2/09/04 | godz.: 08:46)
    Wireless IntelliMouse Explorer kupiłem ją prawie 3 lata temu działa idealnie, żadna farba z niej nie schodzi nie zamieniłbym jej za żadne skarby na tą nowość Logitecha.

  56. Jakub - popraw sobie błąd... (autor: SpiderMAN | data: 2/09/04 | godz.: 09:01)
    "Jest to jest według mnie chybiony pomysł..."
    Myszka spoko, ale mi osobiście wystarcza A4TECH Office 8k, zobaczymy co zrobia... pewnie znow sklonuja logitecha :D


  57. PKort (autor: KaszeL | data: 2/09/04 | godz.: 09:51)
    Prawde mowiac nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek rozszerzeniach tej skali, szczegolnie w gore. Najwiekszy potworek jakiego ja widzialem wypluwal z siebie 100W, ale byl to oczywiscie laser CO2. 35W widzialnej to na prawde musi byc gigant ;) Chociaz z drugiej strony, 10-20W dla medycznego lasera (Argon Ion) to nie jest specjalnie duzo. Wszystko zalezy od kolimacji ;)

  58. hmm (autor: Epic | data: 2/09/04 | godz.: 11:37)
    A to dobre, na pclabie umieścili to samo :)

  59. Microsoft Wireless Optical Desktop Elite (autor: Vetch | data: 2/09/04 | godz.: 12:05)
    czy ktoś z Was wie jak się sprawuje mysz w tym zestawie ?

    (głównie chodzi o FPP typu Splinter Cell i FarCry)


  60. Epic (autor: PiLA | data: 2/09/04 | godz.: 12:09)
    1 września odbyła się oficjalna premiera MX1000. Przed tym dniem nie wolno było o myszy pisać, nawet jeśli ktoś ją dostał tydzień czy dwa tygodnie wcześniej do testów. Dlatego 1 września ukazały się jednocześnie recenzje na PCLabie, TPC, benchmarku i Skanerze.

  61. Przez moment przeszło mi przez myśl (autor: NimnuL-Redakcja | data: 2/09/04 | godz.: 16:23)
    by zmienić swojego Mousemana Dual Optical na tego MXa 1000 . . . ale po zastanowieniu dochodze, ze mam bardzo przyzwoita myche . . . nie ma mowy zebym ja zmienil . . . chyba szybko sie do wirelessu nie przekonam . . .

  62. ja mam MX510 (autor: macol | data: 2/09/04 | godz.: 21:54)
    i na razie sie na nic nie przesiadam :D No chyba ze wyjdzie wersja na kablu i dostanie sie na testy w moje lapska i mnie zauroczy ;)

  63. Rolka - raz jeszcze (autor: PiLA | data: 2/09/04 | godz.: 22:58)
    Jakub, teraz już jestem pewien, że MX1000 ma tylko jeden stopień nacisku na rolkę (czyli tylko na jeden sposób można tą rolką kliknąć) :) Byłem dziś na Goszczyńskiego w siedzibie Logitecha i próbowałem wciskać rolki w kilku sztukach MX1000. Średnio mocne naciśnięcie rolki powoduje kliknięcie. Nie da się jej jeszcze mocniej docisnąć (jak to ładnie określiłeś, "podobnie jak w aparatach fotograficznych").

    Sprawdź zatem jeszcze raz w swoim egzemplarzu. __Mario__ , Ty też sprawdź :)


  64. Podoba mi się ta mysz (autor: ulan | data: 2/09/04 | godz.: 23:17)
    jedyne co mnie niepokoi to te trudnowymienne akumulatorki. Kupując taką mysz myśli się w kategoriach lat. w tej chwili posiadam mouseman optical wirless i zasadniczo jestem z niej zadowolony...

  65. do PiLY (autor: Gregg | data: 2/09/04 | godz.: 23:24)
    skoro byles w siedzibie Logitecha to zapewne już :) masz odpowiedź na pytanie jak Logitech będzie traktował schodzącą farbę-tzn czy reklamacje beda uwzględniane czy nie? Ludzie wszędzie o tym piszą a nikt nie potrafi tego doprowadzić do końca.
    Może redaktorzy zalatwili sobie nowe myszki i w ten sposób wyczerpali limit ? :)


  66. Rolka - raz jeszcze (autor: __Mario__ | data: 3/09/04 | godz.: 05:48)
    Pila... masz rację, zwracam honor :-)

  67. Rolka - raz jeszcze (autor: __Mario__ | data: 3/09/04 | godz.: 10:24)
    Rolka po bardzo mocnym wciśnięciu ma tendencje do zachodzenia w lewą stronę i słychać styknięcie... i tu leżał mój błąd...

  68. Pila, Mario (autor: Jakub | data: 3/09/04 | godz.: 13:06)
    Ja nie mam możliwości zrobienia testu, bo nie mam dostepu do tego urządzenia. Wyjaśnijcie tylko, czy: naciśnięcie rolki i przesunięcie jej w bok powoduje przejście do trybu zmiany powiększenia?

  69. Rolka - raz jeszcze (autor: __Mario__ | data: 5/09/04 | godz.: 05:31)
    Jakub... samo naciśnięcie rolki powoduje przejście do trybu zmiany powiększenia :D

  70. Rolka (autor: PiLA | data: 5/09/04 | godz.: 19:29)
    Dokładnie tak, jak pisze __Mario__. Wciśnięcie rolki powoduje wejście w tryb zoom, po czym kręcąc rolką (już po zwolnieniu nacisku) można zmniejszać i powiększać rozmiar czcionki w IE. Ten sam efekt można uzyskać zresztą przy pomocy zwykłej myszy, gdy kręci się rolką przy wciśniętym klawiszu Control na klawiaturze.

    Aby wyjść z trybu Zoom trzeba wcisnąć dowolny klawisz myszy. Działa też pochylenie rolki w lewo lub w prawo :-)


  71. z tego co mi wiadomo.... (autor: polar | data: 22/01/05 | godz.: 20:08)
    .... wraz ze zmianą osób pracujących w Logitech zmieniła się im nieco polityka odnośnie tego co i jak można reklamować na gwarancji... generalnie pogorszyło się

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL