Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
RECENZJE | Recenzja i wideo-przegląd funkcji płyty Gigabyte GA-Z68XP-UD4
    

 

Recenzja i wideo-przegląd funkcji płyty Gigabyte GA-Z68XP-UD4


 Autor: DYD | Data: 15/07/11

Recenzja i wideo-przegląd funkcji płyty Gigabyte GA-Z68XP-UD4W recenzji przyjrzymy się bliżej jednej z nowych propozycji Gigabyte, z rodziny płyt głównych opartych na chipsecie Z68 Intela. Mowa o modelu GA-Z68XP-UD4 obsługującym zintegrowany układ graficzny IGP z wyjściem HDMI oraz wyposażonym w technologię Intel Smart Response Technology do akceleracji tradycyjnych dysków talerzowych (HDD) poprzez flashowe (SDD). W artykule także przybliżymy najciekawsze aplikacje i technologie jakie oferuje nowość Gigabyte'a i sprawdzimy ich przydatność podczas pracy.







Polub TwojePC.pl na Facebooku

Rozdziały: Recenzja i wideo-przegląd funkcji płyty Gigabyte GA-Z68XP-UD4
 
 » Chipset Intel Z68
 » Gigabyte GA-Z68XP-UD4
 » Video-przegląd funkcji i BIOSu
 » Grafika Intela: IGP DT GT2 1.3GHz+
 » Technologia SRT (Intel Smart Response Technology)
 » Wnioski
 » Kliknij, aby zobaczyć cały artykuł na jednej stronie
Wyświetl komentarze do artykułu
 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Układ graficzny na płycie? (autor: anemus | data: 15/07/11 | godz.: 08:26)
    Chyba wyjście, bo sam układ jest w cpu.

  2. 48 shadery? (autor: anemus | data: 15/07/11 | godz.: 09:02)
    Skąd taka informacja?
    Jak 12 EUs (w wypadku i5/i7 z k na końcu - inne 6) przekłada się na 48 shadery?


  3. @anemus (autor: DYD-Admin | data: 15/07/11 | godz.: 09:18)
    co do płyty i układu to masz racje, tamto sformułowanie były zbytnim uogólnieniem, w kwestii shaderów jest to info z Aida64, lepiej rzeczywiście pozostawić tylko info o 12 potokach pikseli...

  4. @DYD-Admin (autor: anemus | data: 15/07/11 | godz.: 09:25)
    Właściwie to nie był zarzut (apropos shaderów) tylko u intela jest enigmatyczne:
    The EUs have
    programmable SIMD (Single Instruction, Multiple Data) widths of 4 and 8 element
    vectors (two 4 element vectors paired) for geometry processing and 8 and 16 single
    data element vectors for pixel processing).


  5. @DYD (autor: trepcia | data: 15/07/11 | godz.: 11:43)
    A ja ma do Ciebie troszkę inne pytanie: czy pasek na górze głownej strony jest niewielkim "przeciekiem" jak może w przyszłości wyglądać styl portalu TwojePC?

  6. @trepcia (autor: DYD-Admin | data: 15/07/11 | godz.: 11:47)
    było już o tym na boardzie, nic z tych rzeczy, to inicjatywa grupowa, małe zrzeszenie... na wygląd nie ma to wpływu...

  7. @DYD (autor: trepcia | data: 15/07/11 | godz.: 13:35)
    Ale prace nad nowym TPC jakieś trwają?

  8. @up (autor: Plackator | data: 15/07/11 | godz.: 20:33)
    Marzenia ściętej głowy :/

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL