TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
RECENZJE | Recenzja Shadowrun Returns - RPG z Kickstartera |
|
|
|
Recenzja Shadowrun Returns - RPG z Kickstartera Autor: Przemysław Rel | Data: 07/08/13
|
|
Podsumowanie
Jedna z najbardziej oczekiwanych kickstarterowych produkcji nie zawodzi, ale równocześnie nie spełnia wszystkich oczekiwań. Gra RPG z niemal nieistniejącymi zadaniami pobocznymi i bez możliwości zapisywania stanu gry (tym bardziej, że jest to produkcja typowo „pecetowa”) może budzić trochę mieszane uczucia. Ukończenie gry zajmuje nieco ponad 20 godzin – nie jest to wynik zły w porównaniu z najpopularniejszymi dziś produkcjami, ale nie jest to szczególnie duża liczba jeśli postawimy ją obok innych gier RPG, w których spędzić można wiele setek godzin.
Mimo tego, że liczba wad jest dość spora, nie zmienia to faktu, że mamy do czynienia z bardzo dobrą grą. Shadowrun Returns można zatem uznać za kickstarterowy sukces. Udostępnienie przez twórców narzędzi służących do stworzenia lokacji i scenariusza to również bardzo duży pozytyw. Zapewnią one bowiem długi żywot grze dzięki powstającym projektom tworzonych przez fanów – a tych ciągle przybywa. W niedługim czasie powinny pojawić się zatem amatorskie dodatki, a już jesienią ukaże się pierwszy oficjalny, który przeniesie akcję gry do Berlina.
Wciągająca fabuła, ładna grafika, dobre udźwiękowienie, sprawiająca radość walka – to wystarcza, by bardzo miło spędzić czas przed ekranem komputera. Wszystkie wymienione w tekście wady nie rujnują przyjemności z gry, zatem nie będzie dużym zaskoczeniem, jeśli grę polecimy.
Ostateczna ocena: 8 / 10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|