RECENZJE | Test GeForce GTX 670 - trzeci Kepler atakuje
Test GeForce GTX 670 - trzeci Kepler atakuje
Autor: DYD & Zbyszek | Data: 10/05/12
Testy
Metro 2033 (DX11)
Metro 2033 korzysta z autorskiego silnika 4A Engine, wspiera DX11. W pomiarze liczony jest średni framerate.
Pierwszy test w 1920x1200, detale Very High, MSAA4x, Tesselacja i DAO włączone, zaawansowany PhysX wyłączony.
Drugi test w 1920x1200, detale High, AAA, Tesselacja włączona i DAO wyłączone, zaawansowany PhysX wyłączony.
Mafia II (DX9)
Mafia II korzysta z nowego, stworzonego specjalnie dla niej silnika Illusion. Test w 1920x1200, max detale, Apex wyłączony. AA włączony. PhysX wyłączony. Liczony średni framerate.
Call of Juarez (DX10)
Test w 1920x1200, wysokie detale i cienie, MSAAx4. Liczony średni i minimalny framerate.
Hard Reset (DX10)
Hard Reset zbudowany jest w oparciu o autorski silnik, którego mocną stroną jest możliwość budowania dużych, otwartych lokacji z interaktywnym otoczeniem. Test w 1920x1200, detale Ultra MSAA4x. Liczony średni i minimalny framerate.
Aliens vs Predator (DX11)
Ustawienia ma maskimum, texture Quality: 2; Shadow Quality: 3; Anisotropic Filtering: 16; SSAO: ON; DX11 Tessellation: ON; DX11 Advanced Shadows: ON; DX11 MSAA Samples: 1. Liczony średni i minimalny framerate.
Just Cause 2 (DX10)
Just Cause 2 to zwariowana gra akcji typu TPP, w której możemy demolować co popadnie oraz prowadzić różnej maści pojazdy. Grafika, szczegółowość otoczenia oraz efekty zniszczeń to prawdziwy majstersztyk. Test w 1920x1200, max detale, MSAA x8. Liczony średni framerate.
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat (DX11)
Kolejna odsłona klimatycznej gry S.T.A.L.K.E.R., tym razem w środowisku DX11. Benchmark składa się z czterech scen. Test w 1920x1200, Ultra detale, MSAA x4, wyniki fps podane w wersji średniej i minimalnej.
Far Cry 2 (DX10)
Far Cry2, już nie tak dobry jak pierwszy Far Cry, ale do pomiarów się nadaje. Pomiar w środowisku DX10, w najwyższych detalach z użyciem dema Playback Action Scene w ustawieniach AA4x i AA8x. Wyniki średnie i minimalne.
Crysis Warhead (DX10)
Crysis Warhead w trzech pomiarach Very High, High i Medium. Rozdzielczość 1920x1200px, wykorzystane demo Airfiled2. Wyniki średnie i minimalne.
DiRT3 (DX11)
Chyba najładniejsze obecnie wyścigi samochodowe na peceta. Piękna i płynna (na odpowiednim sprzęcie) grafika, powinna spodobać się fanom rajdowej jazdy. Pomiar w 1920x1200 w ustawieniach MSAA4x i MSAA8x, ultra detale, pomiar średni i minimalny.
Unigine Heaven DX11 2.5 Pro
Unigine Heaven to nowoczesny silnik ze wsparciem DX11. Test w 1920x1200, w dwóch ustawieniach: Tesselacja Extreme|Normal oraz różne ustawienia fliltrowania Anizo i wygładzania krawędzi. Liczony średni, minimalny i maksymalny framerate.
3DMark 11 (DX11)
3DMarka pracujący w środowisku DX11. Test w dwóch wersjach: Performance i Extreme. Wyniki cząstkowe czterech testów graficznych.