Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
RECENZJE | Test GeForce GTX 670 - trzeci Kepler atakuje
    

 

Test GeForce GTX 670 - trzeci Kepler atakuje


 Autor: DYD & Zbyszek | Data: 10/05/12

Testy



Metro 2033 (DX11)

Metro 2033 korzysta z autorskiego silnika 4A Engine, wspiera DX11. W pomiarze liczony jest średni framerate.
Pierwszy test w 1920x1200, detale Very High, MSAA4x, Tesselacja i DAO włączone, zaawansowany PhysX wyłączony.


Drugi test w 1920x1200, detale High, AAA, Tesselacja włączona i DAO wyłączone, zaawansowany PhysX wyłączony.




Mafia II (DX9)

Mafia II korzysta z nowego, stworzonego specjalnie dla niej silnika Illusion. Test w 1920x1200, max detale, Apex wyłączony. AA włączony. PhysX wyłączony. Liczony średni framerate.




Call of Juarez (DX10)

Test w 1920x1200, wysokie detale i cienie, MSAAx4. Liczony średni i minimalny framerate.




Hard Reset (DX10)

Hard Reset zbudowany jest w oparciu o autorski silnik, którego mocną stroną jest możliwość budowania dużych, otwartych lokacji z interaktywnym otoczeniem. Test w 1920x1200, detale Ultra MSAA4x. Liczony średni i minimalny framerate.




Aliens vs Predator (DX11)

Ustawienia ma maskimum, texture Quality: 2; Shadow Quality: 3; Anisotropic Filtering: 16; SSAO: ON; DX11 Tessellation: ON; DX11 Advanced Shadows: ON; DX11 MSAA Samples: 1. Liczony średni i minimalny framerate.




Just Cause 2 (DX10)

Just Cause 2 to zwariowana gra akcji typu TPP, w której możemy demolować co popadnie oraz prowadzić różnej maści pojazdy. Grafika, szczegółowość otoczenia oraz efekty zniszczeń to prawdziwy majstersztyk. Test w 1920x1200, max detale, MSAA x8. Liczony średni framerate.




S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat (DX11)

Kolejna odsłona klimatycznej gry S.T.A.L.K.E.R., tym razem w środowisku DX11. Benchmark składa się z czterech scen. Test w 1920x1200, Ultra detale, MSAA x4, wyniki fps podane w wersji średniej i minimalnej.







Far Cry 2 (DX10)

Far Cry2, już nie tak dobry jak pierwszy Far Cry, ale do pomiarów się nadaje. Pomiar w środowisku DX10, w najwyższych detalach z użyciem dema Playback Action Scene w ustawieniach AA4x i AA8x. Wyniki średnie i minimalne.





Crysis Warhead (DX10)

Crysis Warhead w trzech pomiarach Very High, High i Medium. Rozdzielczość 1920x1200px, wykorzystane demo Airfiled2. Wyniki średnie i minimalne.






DiRT3 (DX11)

Chyba najładniejsze obecnie wyścigi samochodowe na peceta. Piękna i płynna (na odpowiednim sprzęcie) grafika, powinna spodobać się fanom rajdowej jazdy. Pomiar w 1920x1200 w ustawieniach MSAA4x i MSAA8x, ultra detale, pomiar średni i minimalny.





Unigine Heaven DX11 2.5 Pro

Unigine Heaven to nowoczesny silnik ze wsparciem DX11. Test w 1920x1200, w dwóch ustawieniach: Tesselacja Extreme|Normal oraz różne ustawienia fliltrowania Anizo i wygładzania krawędzi. Liczony średni, minimalny i maksymalny framerate.





3DMark 11 (DX11)

3DMarka pracujący w środowisku DX11. Test w dwóch wersjach: Performance i Extreme. Wyniki cząstkowe czterech testów graficznych.





I w wersji ustawień Extreme:













Polub TwojePC.pl na Facebooku

Rozdziały: Test GeForce GTX 670 - trzeci Kepler atakuje
 
 » NVidia GeForce GTX 670
 » Karta - referencyjny GTX 670
 » Specyfikacja GTX 670
 » Platforma testowa
 » Testy
 » Pobór mocy, temperatury, oc
 » Podsumowanie
 » Kliknij, aby zobaczyć cały artykuł na jednej stronie
Wyświetl komentarze do artykułu »