Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy miejsce na Twojš reklamę
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
RECENZJE | Mega-test: GeForce GTX 680, 580, 570, 560, Radeon HD 7970, 7950, 7870...
    

 

Mega-test: GeForce GTX 680, 580, 570, 560, Radeon HD 7970, 7950, 7870...


 Autor: DYD & Zbyszek | Data: 27/04/12

Testy: GeForce GTX 460, 470, 550 Ti, 560, 560 Ti, 570, 580, 680, Radeon HD 6790, 6850, 6870, 6950, 6970, 7770, 7870, 7950, 7970



Metro 2033 (DX11)

Metro 2033 korzysta z autorskiego silnika 4A Engine, wspiera DX11. W pomiarze liczony jest średni framerate.
Pierwszy test w 1920x1200, detale Very High, FSAA4x, Tesselacja i DAO włączone, zaawansowany PhysX wyłączony.


Drugi test w 1920x1200, detale High, AAA, Tesselacja włączona i DAO wyłączone, zaawansowany PhysX wyłączony.




Mafia II (DX10)

Mafia II korzysta z nowego, stworzonego specjalnie dla niej silnika Illusion. Test w 1920x1200, max detale, Apex wyłączony. AA włączony. PhysX wyłączony. Liczony średni framerate.




Call of Juarez (DX10)

Test w 1920x1200, wysokie detale i cienie, MSAAx4. Liczony średni i minimalny framerate.




Hard Reset (DX10)

Hard Reset zbudowany jest w oparciu o autorski silnik, którego mocną stroną jest możliwość budowania dużych, otwartych lokacji z interaktywnym otoczeniem. Test w 1920x1200, detale Ultra MSAA4x. Liczony średni i minimalny framerate.




Aliens vs Predator (DX11)

Ustawienia ma maskimum, texture Quality: 2; Shadow Quality: 3; Anisotropic Filtering: 16; SSAO: ON; DX11 Tessellation: ON; DX11 Advanced Shadows: ON; DX11 MSAA Samples: 1. Liczony średni i minimalny framerate.




Just Cause 2 (DX10)

Just Cause 2 to zwariowana gra akcji typu TPP, w której możemy demolować co popadnie oraz prowadzić różnej maści pojazdy. Grafika, szczegółowość otoczenia oraz efekty zniszczeń to prawdziwy majstersztyk. Test w 1920x1200, max detale, MSAA x8. Liczony średni framerate.




S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat (DX11)

Kolejna odsłona klimatycznej gry S.T.A.L.K.E.R., tym razem w środowisku DX11. Benchmark składa się z czterech scen. Test w 1920x1200, Ultra detale, wyniki fps podane w wersji średniej i minimalnej.







FarCry2 (DX10)

Far Cry2, już nie tak dobry jak pierwszy Far Cry, ale do pomiarów się nadaje. Pomiar w środowisku DX10, w najwyższych detalach z użyciem dema Playback Action Scene w ustawieniach AA4x i AA8x. Wyniki średnie i minimalne.





Crysis Warhead (DX10)

Crysis Warhead w trzech pomiarach Very High, High i Medium. Rozdzielczość 1920x1200px, wykorzystane demo Airfiled2. Wyniki średnie i minimalne.






DiRT3 (DX11)

Chyba najładniejsze obecnie wyścigi samochodowe na peceta. Piękna i płynna (na odpowiednim sprzęcie) grafika, powinna spodobać się fanom rajdowej jazdy. Pomiar w 1920x1200 w ustawieniach MSAA4x i MSAA8x, ultra detale, pomiar średni i minimalny.





Unigine Heaven DX11 2.5 Pro

Unigine Heaven to nowoczesny silnik ze wsparciem DX11. Test w 1920x1200, w dwóch ustawieniach: Tesselacja Extreme|Normal oraz różne ustawienia fliltrowania Anizo i wygładzania krawędzi. Liczony średni, minimalny i maksymalny framerate.





3DMark 11 (DX11)

3DMarka pracujący w środowisku DX11. Test w dwóch wersjach: Performance i Extreme. Wyniki cząstkowe czterech testów graficznych.





I w wersji ustawień Extreme:













Polub TwojePC.pl na Facebooku

Rozdziały: Mega-test: GeForce GTX 680, 580, 570, 560, Radeon HD 7970, 7950, 7870...
 
 » Wstęp, lista GPU w porównaniu, specyfikacja
 » GeForce GTX 680 - architektura Kepler, układ GK104
 » Karta: Gigabyte GV-N680OC-2GD [GTX 680]
 » Radeon HD 7950, 7970 - układ Tahiti
 » Karta: VTX 3D VX7970 3GBD5-M2DHG [HD 7970]
 » Karta: Gigabyte GV-R795WF3-3GD [HD 7950]
 » Radeon HD 7850, 7870 - układ Pitcairn
 » Karta: Sapphire HD7870 GHZ Edition 2G [HD 7870]
 » Radeon HD 7700 - układ Cape Verde
 » Karta: Gigabyte GV-R777OC-1GD [HD 7770]
 » GeForce GTX 470, 480 - architektura Fermi, układ GF100
 » Karta: Sparkle SXX4701280D5-NM [GTX 470]
 » GeForce GTX 460 - układ GF104
 » Karta: Gigabyte GV-N460SO-1GI [GTX 460]
 » GeForce GTX 580, 570 - układ GF110
 » Karta: Gigabyte GV-N570SO-13I [GTX 570]
 » Karta: Gigabyte GV-N580SO-15I [GTX 580]
 » GeForce GTX 560, GTX 560 Ti - układ GF114
 » Karta: Gigabyte GV-N56GSO-1GI [GTX 560]
 » Karta: Sparkle Calibre X 560 Ti DF [GTX 560 Ti]
 » GeForce GTX 550 Ti - układ GF116
 » Karta: Gigabyte GV-N550 OC-1GI [GTX 550 Ti]
 » Radeon 6950, 6970 - układ Cayman
 » Karta: Sapphire Flex HD6970 2G GDDR5 [HD 6970]
 » Karta: Gigabyte GV-R695OC-1GD [HD 6950]
 » Radeon HD 6790, 6850, 6870 - układ Barts
 » Karta: Sapphire HD6790 1G GDDR5 [HD 6790]
 » Karta: Gigabyte GV-R685D5-1GD [HD 6850]
 » Karta: Sapphire VaporX HD6870 1G GDDR5 [HD 6870]
 » Platforma, procedura testowa i lista kart
 » Testy: GeForce GTX 460, 470, 550 Ti, 560, 560 Ti, 570, 580, 680, Radeon HD 6790, 6850, 6870, 6950, 6970, 7770, 7870, 7950, 7970
 » Dodatkowy test GTX 680, skalowanie
 » Pobór mocy, temperatury
 » Analiza i podsumowanie wyników
 » Podsumowanie
 » Kliknij, aby zobaczyć cały artykuł na jednej stronie
Wyświetl komentarze do artykułu »