RECENZJE | Test Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 9060 XT 16GB vs Pure RX 9070 16GB
Test Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 9060 XT 16GB vs Pure RX 9070 16GB
Autor: DYD | Data: 23/06/25
Test Skull and Bones
Gra Skull and Bones działa na autorskim silniku Ubisoftu — AnvilNext, będącym rozwinięciem silnika Anvil, znanego z serii Assassin’s Creed oraz innych tytułów Ubisoftu. Silnik ten jest ceniony za możliwości w tworzeniu otwartych światów, realistyczne oświetlenie, dużą szczegółowość otoczenia oraz imponujące efekty wodne i atmosferyczne. Dzięki AnvilNext gra oferuje solidną oprawę wizualną — szczegółowe tekstury, dynamiczne odbicia i realistyczną fizykę wody, choć niektóre recenzje wskazują na problemy z optymalizacją. Silnik obsługuje także zaawansowane funkcje graficzne, takie jak tesselacja sprzętowa i ray tracing. Skull and Bones posiada wbudowany benchmark do sprawdzenia wydajności (również w darmowej wesji Demo).
Skull and Bones | ustawienia grafiki (kliknij, aby powiększyć)