Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2025
RECENZJE | Test Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 9060 XT 16GB vs Pure RX 9070 16GB
    

 

Test Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 9060 XT 16GB vs Pure RX 9070 16GB


 Autor: DYD | Data: 23/06/25

Test Grand Theft Auto V Enhanced

Gra Grand Theft Auto V Enhanced (wydana na konsole nowej generacji i PC) wykorzystuje silnik graficzny RAGE (Rockstar Advanced Game Engine). Jest to autorski silnik stworzony przez Rockstar Games, używany także w takich tytułach jak Red Dead Redemption 2 czy Max Payne 3. W wersji "Enhanced", RAGE został znacząco usprawniony — obsługuje tekstury w wyższej rozdzielczości, zaawansowane oświetlenie, odbicia w czasie rzeczywistym, cieniowanie PBR (physically based rendering) oraz ray tracing (na kompatybilnym sprzęcie). Silnik zapewnia także dynamiczne warunki pogodowe, rozbudowaną fizykę pojazdów i realistyczne animacje postaci dzięki integracji z technologią Euphoria. Wszystko to sprawia, że świat GTA V w wersji Enhanced wygląda znacznie bardziej realistycznie niż w pierwotnych wydaniach.

Pomiar dokonany przy użyciu wbudowanego narzędzia do testowania. Aby je aktywować, trzeba rozpocząć grę i wówczas w sekccji ustaień graficznych pojawi się możliwość uruchomienia benchmarka. Po zakończeniu benchmarka, wyniki nię są podawane na ekranie. Są zapisywane w pliku txt w tym katalogu: C:\Users\[nazwa użytownika]\Documents\Rockstar Games\GTAV Enhanced\Benchmarks. Na karcie 9060XT nie był akrywny tryb AMD SFR w wersji 4. Pojawił się dopiero na karcie 9070. SFR 4 to czwarta generacja tego podejścia, w której algorytmy dynamicznie dzielą obciążenie renderowania między rdzenie GPU, co skutkuje płynniejszym przebiegiem animacji i mniejszymi skokami czasu renderowania klatki.


Grand Theft Auto V Enhanced | ustawienia grafiki (kliknij, aby powiększyć)

Ustawienia grafiki:
  • Detale = ULTRA
  • Pomiar 1: Skalowanie klatek = AMD FSR 1 [tryb: Ultra Jakość]
  • Pomiar 2: Skalowanie klatek = AMD FSR 3 [tryb: Natywne wygładzanie krawędzi]
  • Pomiar 3-6: Skalowanie klatek = wyłączone





Rozdziały: Test Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 9060 XT 16GB vs Pure RX 9070 16GB
 
 » Garść informacji o układzie AMD Radeon RX 9600 XT
 » Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 9060 XT Gaming OC 16GB
 » Platforma testowa
 » Test Cyberpunk 2077: Ultimate Edition
 » Test Red Dead Redemption 2
 » Test Monster Hunter Wilds Benchmark
 » Test Grand Theft Auto V Enhanced
 » Test Black Myth Wukong Benchmark Tool
 » Test Control
 » Test Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration
 » Test Tom Clancy's Rainbow Six Extraction
 » Test S.T.A.L.K.E.R. Call of Prypiat - Enhanced Edition
 » Test Skull and Bones
 » Test Stellar Blade
 » Test 3DMark
 » Test FurMark
 » Podsumowanie
 » Kliknij, aby zobaczyć cały artykuł na jednej stronie
Wyświetl komentarze do artykułu »