TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
RECENZJE | Test Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 9060 XT 16GB vs Pure RX 9070 16GB |
 |
|
|
Test Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 9060 XT 16GB vs Pure RX 9070 16GB Autor: DYD | Data: 23/06/25
|
|
Test Black Myth Wukong Benchmark Tool
Gra Black Myth: Wukong została stworzona przy użyciu silnika Unreal Engine 5, jednego z najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych silników graficznych dostępnych na rynku. Dzięki temu tytuł oferuje wyjątkowo szczegółową grafikę, realistyczne oświetlenie (w tym Lumen) oraz dynamiczne otoczenie, które reaguje na działania gracza. W grze zastosowano również technologię Nanite, umożliwiającą renderowanie ogromnej liczby detali bez wpływu na wydajność, co przekłada się na imponującą skalę i jakość wizualną świata. Można za darmo pobrać Black Myth Wukong Benchmark Tool, aby sprawdzić wydajność komputera.
Black Myth Wukong | ustawienia grafiki (kliknij, aby powiększyć)
Jakość grafiki jest na bardzo wysokim poziomie. W ustawieniach można wybrać oprócz XsEE (Intel Xe Super Sampling – technika rekonstrukcji obrazu opracowana przez Intel) także TSR (Temporal Super Resolution) oraz FSR (FidelityFX Super Resolution) – dwoma technologiami skalowania obrazu stosowanymi w grach w celu poprawy wydajności przy zachowaniu wysokiej jakości grafiki. TSR – opracowany został przez Epic Games i jest zintegrowany z Unreal Engine 5. FSR opracowany przez AMD, działa w wielu silnikach i grach. W tym benchmarku duże znaczenie na ilość fps ma ustawienie Supersamplingu (w zakresie od 25 do 100). Testowaliśmy z dwóch wersjach 25 i 50.
Ustawienia grafiki:
- Jakość grafiki = Filmowy
- Ostrość Supersamplingu = 25
- Supersamplingu = OFF
- Generowanie klatek = OFF
- Pełny Ray tracing = Wł. (poziom: bardzo wysoki)

Poniżej wyniki na tych samych ustawieniach co powżej, ale z włączoną opcją Generowania klatek.
Ustawienia grafiki:
- Jakość grafiki = Filmowy
- Ostrość Supersamplingu = 25
- Supersamplingu = OFF
- Generowanie klatek = ON
- Pełny Ray tracing = Wł. (poziom: bardzo wysoki)

Ostatni pomiar z tego benchmarku to ustawienia jak w pierwszym pomiarze, ale Ostrość Supersamplingu ustawiona na 50. Tutaj już mocno spada fps.
Ustawienia grafiki:
- Jakość grafiki = Filmowy
- Ostrość Supersamplingu = 50
- Supersamplingu = OFF
- Generowanie klatek = OFF
- Pełny Ray tracing = Wł. (poziom: bardzo wysoki)

|
 |
Rozdziały: Test Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 9060 XT 16GB vs Pure RX 9070 16GB |
 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|