Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2025
RECENZJE | Test Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 9060 XT 16GB vs Pure RX 9070 16GB
    

 

Test Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 9060 XT 16GB vs Pure RX 9070 16GB


 Autor: DYD | Data: 23/06/25

Test Black Myth Wukong Benchmark Tool

Gra Black Myth: Wukong została stworzona przy użyciu silnika Unreal Engine 5, jednego z najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych silników graficznych dostępnych na rynku. Dzięki temu tytuł oferuje wyjątkowo szczegółową grafikę, realistyczne oświetlenie (w tym Lumen) oraz dynamiczne otoczenie, które reaguje na działania gracza. W grze zastosowano również technologię Nanite, umożliwiającą renderowanie ogromnej liczby detali bez wpływu na wydajność, co przekłada się na imponującą skalę i jakość wizualną świata. Można za darmo pobrać Black Myth Wukong Benchmark Tool, aby sprawdzić wydajność komputera.


Black Myth Wukong | ustawienia grafiki (kliknij, aby powiększyć)

Jakość grafiki jest na bardzo wysokim poziomie. W ustawieniach można wybrać oprócz XsEE (Intel Xe Super Sampling – technika rekonstrukcji obrazu opracowana przez Intel) także TSR (Temporal Super Resolution) oraz FSR (FidelityFX Super Resolution) – dwoma technologiami skalowania obrazu stosowanymi w grach w celu poprawy wydajności przy zachowaniu wysokiej jakości grafiki. TSR – opracowany został przez Epic Games i jest zintegrowany z Unreal Engine 5. FSR opracowany przez AMD, działa w wielu silnikach i grach. W tym benchmarku duże znaczenie na ilość fps ma ustawienie Supersamplingu (w zakresie od 25 do 100). Testowaliśmy z dwóch wersjach 25 i 50.

Ustawienia grafiki:
  • Jakość grafiki = Filmowy
  • Ostrość Supersamplingu = 25
  • Supersamplingu = OFF
  • Generowanie klatek = OFF
  • Pełny Ray tracing = Wł. (poziom: bardzo wysoki)

Poniżej wyniki na tych samych ustawieniach co powżej, ale z włączoną opcją Generowania klatek.

Ustawienia grafiki:
  • Jakość grafiki = Filmowy
  • Ostrość Supersamplingu = 25
  • Supersamplingu = OFF
  • Generowanie klatek = ON
  • Pełny Ray tracing = Wł. (poziom: bardzo wysoki)

Ostatni pomiar z tego benchmarku to ustawienia jak w pierwszym pomiarze, ale Ostrość Supersamplingu ustawiona na 50. Tutaj już mocno spada fps.

Ustawienia grafiki:
  • Jakość grafiki = Filmowy
  • Ostrość Supersamplingu = 50
  • Supersamplingu = OFF
  • Generowanie klatek = OFF
  • Pełny Ray tracing = Wł. (poziom: bardzo wysoki)





Rozdziały: Test Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 9060 XT 16GB vs Pure RX 9070 16GB
 
 » Garść informacji o układzie AMD Radeon RX 9600 XT
 » Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 9060 XT Gaming OC 16GB
 » Platforma testowa
 » Test Cyberpunk 2077: Ultimate Edition
 » Test Red Dead Redemption 2
 » Test Monster Hunter Wilds Benchmark
 » Test Grand Theft Auto V Enhanced
 » Test Black Myth Wukong Benchmark Tool
 » Test Control
 » Test Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration
 » Test Tom Clancy's Rainbow Six Extraction
 » Test S.T.A.L.K.E.R. Call of Prypiat - Enhanced Edition
 » Test Skull and Bones
 » Test Stellar Blade
 » Test 3DMark
 » Test FurMark
 » Podsumowanie
 » Kliknij, aby zobaczyć cały artykuł na jednej stronie
Wyświetl komentarze do artykułu »