Dwie mobilne Toshiby: L100-121 oraz M100-165 Autor: NimnuL | Data: 12/01/07
|
|
Rozrywka
Akapit ten dotyczyć będzie ogólnie pojętego terminu rozrywki. Skupię się tutaj tylko na modelu M100-165 i jego możliwościach w aplikacjach 3D. W tym czasie Toshiba L100-121 będzie odpoczywać oczekując na następny etap testów. Powodem tego jest to, iż L100 wyposażony jest w zintegrowany układ graficzny Intela (945GM), który to nie oferuje wystarczającej wydajności nowych grach. Na dowód tego podam, że wynik na ustawieniach domyślnych z 3D Marka 2001SE wyniósł 4934pkt, zatem wydajność tego komputera można przyrównać do leciwego desktopa wyposażonego w Radeona 7500 lub GF2. Toshiba L100-121 pozwoli więc na komfortową zabawę w takie gry jak Quake III, MoH AA itp. Niestety o nowszych grach należy zapomnieć.
3DMark 2003, 3DMark 05 i 3DMark 06
Jako pierwsze w kolejce do testów stanęły popularne 3D Marki pozwalające oszacować wydajność komputera w grach.
Poniższe tabele pokazują rezultaty dla ustawień domyślnych oraz maksymalnych (filtrowanie anizo x16, AA x6, mipmap max).
![](/html/toshiba/s058.png)
![](/html/toshiba/s057.png)
Wyniki 3DMark 06 (kliknij, aby powiększyć)
Najnowsza wersja 3D Marka stawia poprzeczkę za wysoko nawet dla całkiem wydajnego M100-165. Jednak dwie wcześniejsze edycje nie sprawiają zbyt dużych trudności Toshibie.
Codecreatures Benchmark Pro
Wyniki Codecreatures Benchmark Pro (kliknij, aby powiększyć)
Aquamark 3
![](/html/toshiba/s059.png)
Half-Life 2
Wszystkie opcje graficzne na najwyższych ustawieniach: screen.
![](/html/toshiba/s060.png)
Jak widać z powyższych rezultatów, na Toshibie M100-165 można całkiem komfortowo pograć w stosunkowo nowe gry. Ale nie samą zabawą człowiek żyje. Przyjrzyjmy się zatem jak oba komputery poradzą sobie w codziennych zadaniach.
|