TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
RECENZJE | Krótki przegląd płyt Socket A (KT400) |
|
|
|
Krótki przegląd płyt Socket A (KT400) Autor: Grosz | Data: 10/10/02
| Dzięki uprzejmości firmy Sirius.PL miałem możliwość przetestować cztery nowe płyty główne na chipsetach: VIA KT333 (1) oraz VIA KT400 (3) pod procesory AMD Duron (chyba już wypadł z gry, ma go zastąpić starszy brat) i AMD Athlon XP. Były to (w kolejności alfabetycznej): ABIT KD-7, Chaintech 7VJL (KT333), Gigabyte GA-7VAXP oraz MSI MS-6590. Celem tego testu jest poznanie możliwości nowych płyt głównych Socket A. Jednocześnie jest to szybki przegląd, tego co każdy nowy właściciel płyty głównej dostaje w pudełku firmowym. Chciałem przede wszystkim sprawdzić łatwość instalacji, konfiguracji i jakości dołączonego oprogramowania. Aby sprawdzić stabilność płyt głównych przeprowadziłem kilka testów porównawczych oraz próbę wyciśnięcia z płyt wszystkich soków (overclockingu). Zapraszam do lektury. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Pierwszy :-) (autor: /// Kaszpir ///-brak rejestracji | data: 10/10/02 | godz.: 14:51)
:-)
- Drugi:)))) (autor: falcon | data: 10/10/02 | godz.: 15:06)
A oże nie zdążyłem na pudło?!
- "A może ..." (autor: falcon | data: 10/10/02 | godz.: 15:07)
j.w.
- czwarty (autor: RaPToRR | data: 10/10/02 | godz.: 15:27)
:PPP
- Chaintech (autor: Hawk-brak rejestracji | data: 10/10/02 | godz.: 15:37)
Mam takiego Chaintech'a Apogee 7VJL i kręci się spoko FSB 166-167 (z lepszym chłodzeniem było by pewnie więcej)
- ABIT (autor: K240-brak rejestracji | data: 10/10/02 | godz.: 18:30)
YEA - Abit znow góra, ide sobie taka zamowic,
- Chaintech (autor: Sienki-brak rejestracji | data: 10/10/02 | godz.: 19:18)
Aaaaaaaaa.... bec! Apogee powala !!! jedno wiem - jak bede robil upgrade kompa to jush wiem jaka plyte sobie sprawic (ten zolty kolor... heh).
- bardzo fajne porownanie plyt (autor: Andrzej | data: 10/10/02 | godz.: 20:35)
mnie sie podoba :)
- co to jest "overcklocking" (autor: Tummi | data: 10/10/02 | godz.: 20:53)
troche za duzo tych "k" ;P
T.
- klocek poprawiony... (autor: DYD-Admin | data: 10/10/02 | godz.: 21:03)
:-))
- Chaintech'a Apogee 7VJL z KT400 (autor: Krzs73-brak rejestracji | data: 10/10/02 | godz.: 21:13)
Jest już Chaintech'a Apogee 7VJL z KT400
- podkrecanie bez podnoszenia napiecia to troche kicha (autor: McKania | data: 10/10/02 | godz.: 22:16)
mogles chociaz do 1.85 podwyzszyc, zeby wszyscy mieli rowne szanse
dziwnie tez brzmi wsrod plusow chaintech zdanie "duży radiator chipsetu, który trzeba samodzielnie przesmarować pastą silikonową dostarczoną przez
producenta "
do literowek to bym sie przychrzaniac nie chcial, ale ... no ten "sekondary slave" wyglada conajmniej oryginalnie [a tak btw. to czemu nie przelaczysz go na master?]
no i wogole to bardzo bym chcial, zeby ktos wreszcie przestestowal mainboardy z obsadzonymi wszystkimi [no, moze wszystkimi to nie, ale z wiekszoscia:)]portami pci, ide channels i reszta portow - bo z tego co widze na gorze artykulu, to w kompie nie jest zajete ZADNE zlacze pci a dyskow tez niewiele - a zasilacz, jaki posiadasz, uciagnal by przeciez bez problemow duzo wiecej
no i to chyba tyle :) - zycze kolejnych udanych testow [bo ten, mimo paru drobnych niedorobek, byl w sumie udany]
- Do pełni szczęścia jeszcze tylko brakuje (autor: PKort | data: 10/10/02 | godz.: 22:45)
testów Abita AT7-MAX2.
- Tak z perspektywy (autor: Lancer-Redakcja | data: 10/10/02 | godz.: 22:48)
Ciekawe doswiadczenie. Do niedawna to ja musialem odpowiadac na uwagi czytalnikow czepiajacych sie moich wypocin, to teraz ja jako czytelnik sie poznecam nad autorem :P
Bardzo brakuje mi jednej rzeczy-porownania plyt przy max oc. KT400 obsluguje FSB na poziomie 166MHz. Jak kilka razy pokazalem plyty na KT333 z FSB 166 i mem 166 maja wydajnosc na poziomie FSB 133 i mam 166. Nikly wzrost wydajnosci. Bardzo ciekaw jestem jak plyty na KT400 zachowuja sie w takim wypadku. Czy nadal sa tak niewiele warte i FSB 166MHz to tylko fikcja?
Druga kwestia ile max FSB wytrzymuja testowe plyty? Na te dwa pytania zadna recenzja ktora przejzalem (krajowa czy zagraniczne) mi nie odpowiedzialy i w efekcie osoba taka ja ja-maniak wydajnosci i ostatnich sokow z plyty nie wie ktora plyta zasluguje na uwage. Brakuje mi testu extremalnych konfiguracji. Nie zebym cos chcial przez to powiedziec, ale ja gdybym pisal recke to bym napewno ta kwestie rozwiklal :P Mam nadzieje ze w przyszlosci ktos podarzy moimi sladami ;)
- Jak zwykle nie ma Asusa (autor: xan-brak rejestracji | data: 11/10/02 | godz.: 00:11)
Jak w temacie .
- Ello Lancer (autor: xan-brak rejestracji | data: 11/10/02 | godz.: 00:15)
Zgadzam sie w 100 % .Ale gdzie ten Asus.
- Zrobic TO wreszcie (autor: Herbicyd-brak rejestracji | data: 11/10/02 | godz.: 00:37)
Skoro mamy takie fantastyczne chipsety KT400 i jeszcze lepsze plyty (ABIT) to moze mozna byloby uczynic co jakis czas jakis ekstra dodatek do artykulu w postaci nastepujacego testu: ABIT 200 MHz synchron pamieci 200/400 DDR - ale dobre CL2, do tego np. 1600+ w wersji 7x200MHz, dzielnik 6:2:1 i zrobic testy i potem delikatnie magistrale w gore - czy to zly pomysl???
- At7-Max2 (autor: chris75-brak rejestracji | data: 11/10/02 | godz.: 01:39)
Mam taką płytkę i chodzi jak żyleta ...Procesor kręci się jak marzenie :)
- Zgadzam sie w 100% z Herbicydem (autor: McBenner-brak rejestracji | data: 11/10/02 | godz.: 08:56)
Przydalby sie taki tescik. Obstawiam ze taki athlon xp przypuscmy 9x200 rozwalilby nawet p4 2.53 a moze i p4 2.8
- Herbicyd,to swietny pomysl (autor: Andrzej | data: 11/10/02 | godz.: 10:37)
jestem za .
- wczoraj juz nie zdazylem napisac... (autor: Tummi | data: 11/10/02 | godz.: 10:48)
...brakuje czegos w tej recce... Lancer wroc! ;-)
BTW: Groszu nastepnym razem podaj, do jakiej FSB udalo Ci sie odpalac te plyty, albo przy jakim FSB byl juz tylko black screen - niektorzy ludzie maja lepsze chlodzenie niz tytan i u nich napewno procek pojdzie wyzej, niz 166MHz - u mnie Duron 950 dziala na 7x166MHz synchronicznie z pamieciami, wiec co by bylo, gdybym mial XPka? No i moze lepsze pamieci jednak ktos kiedys przetestuje? Te 333'ki maja gorsza wydajnosc, niz moje wyzylowane Nanya'e, przynajmniej w 133MHz.
T.
- Szczegóły (autor: netmetan-brak rejestracji | data: 11/10/02 | godz.: 11:14)
Do pupy są. Właściwie nie ma napisane co jest "on board". Jak nazywa się model full wypas a jak "economy class" i co jest w obu.
Test lekko mówiąc powierzchowny.
- Chciałem bardzo podziękować... (autor: Grosz-brak rejestracji | data: 11/10/02 | godz.: 11:24)
za konstruktywną krytykę mojej pracy (zreszta pierwszą tak dużą).
Na ciepło: Tummi jeżeli przejżysz zakładkę "Testy i podkręcanie" znajdziesz tam magistrale standardowe i max. tych płyt tj:
Abit 133,39/160,89MHz,
Chaintech – 132,96/153,92MHz,
Gigabyte – 133,95/162,95MHz,
MSI – 133,34/162MHz.
Podkręcałem magistrale co 2-3MHz i chodziło mi głównie o pełną stabilność systemu, więc pisanie że np. Abit uruchamia się na magistrali 166MHz, a na 164MHz wykrzacza na 3DMarku chyba nie ma sensu.
Do testów otrzymałem Tylko Kingstony 333, dla porównania zastosowałem swoje pamięci (chodzę na Solteku DRV2). Ja też uważam, że Nanya byłaby The Best, a o CL 2 nie wspomnę (te płyty obsługują nawet CL 1,5!!!).
Czy uważcie, że w teście jest za dużo zdjęć? A może zamieszczać więcej (suchych) opisów, niż fotek? Czekam na Wasze opinie.
- Odpowiadam szanownemu netmetan ... (autor: Grosz-brak rejestracji | data: 11/10/02 | godz.: 11:40)
Wszystko co chcesz wiedzieć, co jest na płytach "on board" znajdziesz w zakładce: "Specyfikacja testowanych płyt" + ceny na samej górze.
Na końcu opisu każdej płyty w zakładkach "... oprogramowanie i podsumowanie" możecie znaleźć ceny testowanych płyt (giełda, sklepy internetowe), jak również ceny siostrzanych modeli pozbawionych pewnych cech (LAN, RAID...), jak i bogaciej wyposażonych, jeżeli takie modele występują w sprzedaży.
- RE: Chciałem bardzo podziękować (autor: qooba-brak rejestracji | data: 11/10/02 | godz.: 12:53)
Cześć! Chyba zapomniałeś o jednej ważnej sprawie. Przy magistrali 162 MHz szyna PCI pracuje na 40,5 MHz !!! próbowałeś od razu ustawienie magistrali na 166 lub wyżej !? wtedy PCI pracuje w normie, czyli 33 MHz. Podejrzewam, że nie byłoby problemów z działaniem każdej z płyt w tym teście, one muszą obsługiwać fsb 166 MHz! taka jest ich specyfikacja !!!
- Do Grosza ... (autor: /// Kaszpir ///-brak rejestracji | data: 11/10/02 | godz.: 14:07)
Bardzo ciekawa recenzja.
Jesli możesz to spróbuj zrobic jeszcze jakis test płyt tzw low-end (np. ECS na SIS745,KT400,KT333) , DFI , LiteoN i itd ...
Jesli nie ma sznasy to spóbuj załatwić jakiś odblokowany procesor lub sam go odblokuj aby można było sprawdzić do ilu realnie można podkręcić przez FSB jak i mnożnik procesor.
Pozatym może testy jedna porozbijać do osobnych tabel ? Powinno być wtedy czytelniej.
A tak wogóle to świetna robota. Czekam na stępne recenzje.
- Podkręcanie (autor: Ajsman-brak rejestracji | data: 11/10/02 | godz.: 14:38)
One nie tylko powinny przekroczyć 166MHz ale także 200MHz. Powinno dać sie ustawić dzielnik 1/6 w końcu to KT400.
Test przy wiekszej ilości gratów też by się przydał.
- KT 400 a PCI 1/6 (autor: Lancer-Redakcja | data: 11/10/02 | godz.: 15:35)
Niestety KT400 nie wspiera mnoznika PCI 1/6. To co jest u Abita to czysty fake. Podobno na nowych BIOSach juz nie ma tej opcji :/
- KT400 a PCI 1/6 - cd (autor: PKort | data: 11/10/02 | godz.: 19:29)
Zajrzyjcie tutaj: http://www.abit.com.tw/...3A+PCI%3D6%3A2%3A1%29%3F
- To zobaczymy wyniki tych plyt na fsb 166 (autor: wampir-brak rejestracji | data: 12/10/02 | godz.: 10:02)
i dla porownania kt 333 tez na fsb 166 ? Bylbym wniebowziety :)
- Dziękuje (autor: Koobson-brak rejestracji | data: 12/10/02 | godz.: 12:09)
System był nie stabilny, zasialnie poszczególnych elementów ZBYT wysokie nhie wiedziałem coto, ale dzięki temu materiałowi dowiedziałem się, iz moja MSI KT4 Ultra wymaga zasilacza 300 W (a mam 230!)
Dzięki!
- procesor xp (autor: VIRUS1 | data: 12/10/02 | godz.: 21:13)
czy ktoś wie czy procesor xp1700+
chodzi na płycie dfi ak 75ec
proszę o jakieś dane
- Jeszcze ASUS (autor: gadulas-brak rejestracji | data: 13/10/02 | godz.: 10:11)
Powinien się znaleźć w tescie jeszcze przynajmniej jeden model ASUSA a zwłaszcza A7V8X, ale ogołnie test OK
- Asus (autor: rossumi | data: 13/10/02 | godz.: 11:51)
NO właśnie kiedy będzie recka ASUSA???!!!
- AMD (autor: rossumi | data: 13/10/02 | godz.: 12:01)
A kiedy recki AMD 2800XP+ i AMD 2700XP+???
- ABIt & overclocking (autor: K240-brak rejestracji | data: 13/10/02 | godz.: 20:14)
Witam, mi sie udalo
podkrecic ATHLONA TB133x 10.5=1400
na 202x9= 1818 mhz na CAKU II GLOBALWINA
na KR7-R
mysle ze jak mi dowioza KD7 bo KX7 juz posiadam, to postaram sie wycisnoc wiecej.
Polecam Abita do hard overcl.
- KT-400 ale jeszcze nie teraz :)) KT400A czeka za rogiem (autor: speed-brak rejestracji | data: 13/10/02 | godz.: 21:20)
Lancer ma racje . Testujac plyty na chipsecie KT400 nie ma nic co pokazuje ich prace . Gdzie wydajnosc w ustawieniach 166/166 ten chipset byl do tego stworzony , gdzie wydajnosc AGPx8 (tylko nie mowcie ze nie ma roznicy pomiedzy X4) jest i to w odpowiednich sytuacjach dosc spora.
Zadna plyta na KT400 nie suportuje dzielnika 6 dla PCI to ze generator moze to robic to jeszcze za malo aby to dzialalo . Chiposet KT400 nie obsluguje takiego dzielnika 6:2:1.
I wkoncu przydal by sie raz a dobrze wyciagniety wniosek ze procesory AMD XP choruja chronicznie na zbyt mala przepustowosc fsb , i jedynym sensownym sposobem podkrecania jest korzystanie z fsb od 166MHz w zwyz. Jaki problem maja serwisy aby miec jeden procesor z odblokowanym mnoznikiem ???? bo jak chcialem pokazac metody jak to robic to wszyscy mnie olali a teraz okazuje sie ze to taka sztuja ze wyjatki z tego korzystaja:)
Po prostu warto spedzic 10 min odblokowac L1 i poscic sobie proc na 166/166 ,w wypowiedzi na board i nie tylko wynika ze praktycznie kazdy ma pamieci PC2700 to pytam sie po co ????? jak prawie nikt tego nie wykorzystuje.
Myslalem ze Lancer napisze cos na temat zestawy xp2400 poszczonym na 12x200 ale wyszlo jak wyszlo i Lancer juz nie pisze , powiem tylko tyle ze za cene 1/3 zestawy z PIV otrzymujemy maszyne wydajnosciowo rowna z pentium PIV 3400-3600 wzaleznosci od testu. Dlaczego nikt nie pokazuje ludzia jak zrobic dobry komp (wydajny) za niewielkie pieniadze, ???????
A juz napewno zadnego pasjonata (nie mowie o szalonych podkrecaczach ) ale takiego przecietnego dobrego to ten test plyt rozczaruje , nie ma w nim nic co by przydalo sie w podjeciu decyzji.
KD7 -- nie da sie zamontowac pamieci jak karta graficzna jest zainstalowana??? naprawde nie da sie ??? to jakis cud bo ja to robie bez problemow , czy testujacy potrzebuje 10cm luzu ??czy moze jedo dlonie sa niestandartowe?? tak ze nie ma co przesadzac ,da sie a to ze przy odchylaniu zaczepu zaczep dotyka do karty to nie powod aby powiedziec ze nie mozna .Co innego jak by trzeba bylo wylamac kawalek rarty :))).
Cienko ostatnio na tych polskich serwisach oj cienko.
- Soltek KT400 (autor: jankes-brak rejestracji | data: 14/10/02 | godz.: 10:30)
szkoda, że nie dodałeś do testów solteka KT400, jestem ciekaw jak wypadłby w porównaniu do powyższych czterwch sztuk.
- test poniżej średniej (autor: wizard | data: 14/10/02 | godz.: 10:32)
Przykto mi to mówić ale poziom w twojepc bardzo spadł od odejścia Lancera. U niego były przynajmniej jakieś wyniki przetaktowanego proca (166/166) Tutaj o tym nie ma mowy - powinny być chociaż 185/185. Nie ma też wyników praktycznych. Teoria niewiele daje, płyty przecież nie służa do testowania ale do używania !!! Ja na moim Abicie pracuje stabilnie na 187/187 mimo że mój chipset to KT333 a nie KT400. Jeśli macie takie testy stawiać na twojepc lepiej dajcie sobie spokój - przeciętnych jest aż za wiele !!!!
- może ... (autor: wizard | data: 16/10/02 | godz.: 10:58)
Może zachodzi tu prawo Kopernika Greshama : "Produkt gorszy wypiera lepszy"
- testowalem kd7 na 166 MHz (autor: AIKI-brak rejestracji | data: 16/10/02 | godz.: 22:59)
przeciwko epox 8k3a+ i ... wole epoxa
Wyniki gorsze od epoxa (testowalem na 166/166 i 180/180) zwykle nie sa to duze roznice ale zawsze. To co mi sie nie podoba w bcie to sloty pamieci za blisko agp (wieksze radiatory moga przeszkadzac) pomimo stosowania dodatkowego wtyku +12 (p4) napiecie +12 jest niskie w porownaniu do epoxa bo tylko ok 11.8 V napiecie 5V ok
Jesli cos sie zle ustawi w biosie i system nie wstanie to tylko kasowanie zworka biosu w epoxie w wiekszosci przypadkow bios sam sie resetuje. Teoretycznie lepsza konfiguacja pamieic w biosie ale pomimo wielu probnie przegonilem epoxa. Strasznie grzeje sie srodkoa czesc plyty temperatura okolo 80*C
Wepoxie elementy odpowiedzialne za zasilanie są po obu stronach plyty.
podamprzykladowe wyniki z sandry pamieci
epox 2541/2404 abit 2490/2391roznica nie wielka ale zawsze
Co do max fsb to na obu plytach proc (xp1700+) wstaje i uruchamia sie na 1992 MHz ale praca nie jest zawsze stabilna, jednak u abita jest jakos długo, abit faktycznie pokazuje jednoczesnie temp. z diody i termistora cpu. Generalnie ta plyta jest troche za droga bo oferuje właściwie to co epox ale drozej:)
- AIKI (autor: wizard | data: 21/10/02 | godz.: 13:36)
Na jakich ustawieniach pamięci testowałeś obie płyty? Przecież porównywanie KT400 do KT333 jest trochę dziwne! Trzeba porównywać płyty z tym samym chipsetem !
- AIKI (autor: wizard | data: 21/10/02 | godz.: 13:38)
Czy w obu przypadkach były takie same ustawienie performance systemu ? tj ( Ultra)
- AKIKI (autor: wizard | data: 21/10/02 | godz.: 13:39)
Czy ustawiony był taki sam dzielnik PCI ?
- wizard (autor: AIKI-brak rejestracji | data: 21/10/02 | godz.: 15:50)
Czemu bez sensu KT 400 jest tylko nieznacznie zmodyfikowanym kt 333 ?
Przeciez to są plyty różnych producentów !!!
Ustawienie ultra wjednej nie musi byc takie same w drugiej wszystlie timingi pamieci ustawialem recznie i sprawdzalem stabilnosc.
Ostatnie najbardzie agresywne ustwienie zostawialem w obu płytach. Wiesz co z tym dzielnikiem to juz chyba przegioles :) czy myslisz ze na jednej byl 1/5 a na drugiej 1/4?
przeciez to by bylo ponad 41 MHz na pci obie plyty bylytestowane na 1/5
- Panowie przecież to tylko.... (autor: sikador-brak rejestracji | data: 21/10/02 | godz.: 17:04)
Krótki przegląd płyt Socket A (KT400)
- lepiej (autor: wizard | data: 22/10/02 | godz.: 09:47)
Po co pisać testy poniżej przeciętnej (testy tylko teoretyczne) których wszędzie pełno może lepiej pójść na piwo i nie kalać dobrego imienia twojepc. Proponuję poprawić test aby był taki jak Lancera. Był jedyny taki site na sieci tak myśle ! (twojepc) z dobrymi testami. Lancerproszę publikuj testy gdziekolwiek jesteś !!!
- AIKI (autor: wizard | data: 22/10/02 | godz.: 09:49)
Chciałem się tylko dowiedzieć jak sprawa wygląda, na twojepc były benchmarki wszystkich płyt w tym w jednym teście Enmica
- AIKI (autor: wizard | data: 22/10/02 | godz.: 09:57)
i Abita. Enmic miał 233.6 klatki a Abit 240 klatek w 166/166 w 1024 Max Quality w Quake Arena 3 i Enmic miał 220 a Abit 182 cykle opóźnienia w cachemenie. Enmic to Epox (ten sam hardware) -może bios miał cieńki ale sprawa wyglądała podobnie w przypadku pozostałych płyt wśród których tylko MSI dobrze pracował w trybie 166/166 ! Czyżby kiepski bios, kiepska rewizja płyty a może te płyty chodziły z wczesną rewizją AMD XP - podobno były duże różnice w wydajności w przypadku jakiegoś Epoxa... Co na ten temat myślisz ?
- wizard (autor: AIKI-brak rejestracji | data: 22/10/02 | godz.: 11:39)
Mysle ze nie ma sensu dalej tego tutaj ciagnac zapraszam na priva. Zgadzam sie na temat Testów Lancera:)
- A Asus (autor: Cave-brak rejestracji | data: 27/10/02 | godz.: 21:43)
Wszystko spox tylko dlaczego nie bylo w tym porownaniu Asusa???
- A co z Asus A7V8X ??? (autor: MisieKbest-brak rejestracji | data: 28/10/02 | godz.: 01:16)
W sumie to u mnie jush za pozno,, bo se taka qpilem... ale milo by bylo gduby pojawila sie w testach... Dobra plyta na KT400 (asus w dodatku) a tu doopa ???? Ehzzz :P
- Pomoooocy plizz:( (autor: Bedi-brak rejestracji | data: 28/10/02 | godz.: 13:09)
Czy ktos wie jaki jest uklad dzwiekowy w Chaintech Apogee 7VJL 4+1 czy 5 +1 w magazynach komputerowych pisza co gazeta to co innego:((
- Bedi... (autor: DYD-Admin | data: 29/10/02 | godz.: 15:20)
...z takimi pytaniami na BOARD !!!
- płyty Gigabyte (autor: andy__go | data: 30/11/02 | godz.: 14:32)
uwaga wszyscy ludkowie, którzy chcą zakupić płyty Gigabyte!!!!!! Kupować tylko te z pełnym wypasem!!! (Raid) Nie kupować okrojonych tańszych. To są wybrakowane płytki, które powodują masę problemów począwszy od niestabilnej pracy skończywszy na poważniejszych uszkodzeniach w laminacie!!!!! Ludzie szanujcie sobie nerwy. Byłem ostatnio na servisie w pewnej hurtowni są zawaleni tańszymi wersjami płyt Gigabyte. Uważajcie co kupujecie .
Pozdrawiam @ll
- 7VAXP i wentyl chipsetu. (autor: gaj | data: 12/12/02 | godz.: 12:34)
Po miesiącu pracy musiałem go zdjąć. Fakt, że mam chłodzenie wodne, ale i tak brzęczenie (wibracje) w jakie wpadł po 1 miesiącu używania są kompromitujące. Może to mały szczegół, ale mnie rozsierdził. Bo teraz muszę szukać wiatraczka bo radiator chipsetu jest jednak b. gorący. Shit.
- DFI (autor: to.be | data: 5/01/03 | godz.: 22:10)
A co z płytami DFI? Jakie są opinie użytkowników na ich temat (stabilność, wydajność) i czy lepiej wydać więcej na płytę MSI albo ABIT?
- ASUS A7V8X :[ (autor: Czuczu | data: 13/02/03 | godz.: 00:54)
ludziska mam takiego asusa. Szczerze wam odradzam. Nie wart tylu zszarpanych moich nerwów. W ogóle to jest druga taka sama pyta u mnie. Pierwszą wymieniłem od razu bo wskazywała temp. Rzędu 70-80 stopni (Athlon XP 1800+) i robiła błedy z grafiką. Drugi egzemplarz pokazuje juz normalna temperature (28-34) ale błedy z grafika i wydajnościa pozostały nadal. Teraz czekam aż do sklepu dojda MSI i znowu mi wymienia płyte to będzie juz moja 3 płyta na kt400 i mam nadzieje ze bedzie juz dobra ( z marka MSI mam bardzo dobre wspomnienia, wcześniej miałem MSI K7T-TurrboR Limited Edition) a ASUS zaskoczył mnie bardzo niemile i chyba juz nigdy nawet przez myśl mi nie przejdzie o czymkolwiek marki asus. Na koniec pogratuluje tym, którzy mieli więcej szczęścia z płytami Asusa A7V8X.
Asus BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|