Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Liu CAs 19:15
 » Draghmar 19:14
 » Wedelek 19:12
 » biEski 18:57
 » patinka 18:54
 » dugi 18:51
 » wrrr 18:51
 » marcin502 18:45
 » Emios 18:44
 » GLI 18:44
 » myszon 18:42
 » Dhoine 18:36
 » elliot_pl 18:35
 » metacom 18:35
 » KHot 18:34
 » rurecznik 18:33
 » wielo 18:30
 » JE Jacaw 18:26
 » leon 18:26
 » steve 18:07

 Dzisiaj przeczytano
 29153 postów,
 wczoraj 25829

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[GSM/UMTS] Jak sprawdzić, czy jakiś nadajnik ma awarię? , resmedia 16/11/09 10:14
Witam.
Użytkuję iPlusa z netbookiem Samsung NC10 z wbudowanym modemem HSDPA. Od piątku (trzynastego;) nie mogę się połączyć z 3G, mam tylko EDGE. W dwóch miejscach, praca i dom, wcześniej pięknie śmigał (zasięg 3G 3-4 kreski).
Jak zacząłem przeszukiwać pasmo UMTS 2100, to modem wykrył mi Orange i Erę, Plusa i Playa nie. Co ciekawsze, w sobotę wykrywał mi Orange i Play, Plusa i Ery nie. Dwa razy 'złapałem' na chwilkę 3G Plusa, ale nawet nie zdążyłem kliknąć 'połącz' i już znikał.
Czy operatorzy podają gdzieś np. czy dany nadajnik ma awarię, czy jest przerwa techniczna? Wszyscy operatorzy w moim mieście mają nadajnik na jednym kominie przemysłowym (Orange i Era jeszcze chyba jakieś słabsze 'na mieście'). Podejrzewam nadajnik, a nie problem z moim sprzętem.
Nie będę dzwonił na infolinie, żeby się dowiedzieć, że mam pewnie komputer zawirusowany lub źle skonfigurowany system;)
Poratuje ktoś wiedzą? Z góry dziękuję.

desipere est juris gentium

  1. zadzwoń , ViS 16/11/09 10:21
    na infolinię ;p
    Serio, dzwoniłem może kilka razy w życiu jak jakieś problemy miałem z łącznością przez telefon. Wystarczyło że powiedziałem że np. od rana nie ma i człowiek odrazu mówi że coś dziś z nadajnikami ale że niedługo naprawią.

    I will not buy this record - it is
    scratched.

    1. dzwoniłem na infolinię, zgłoszenie zostało przyjęte. , resmedia 16/11/09 10:53
      Po prostu mam niemiłe doświadczenia z infolinią Plusa (reklamacja).
      A z tymi wirusami nie żartowałem: znajomy w Orange nie miał zasięgu na modemie USB, dzwonił, poradzili mu antywirusa i czyszczenie systemu - przyjechał do mnie, inna miejscowość, inny nadajnik i zasięg się znalazł:)

      Na chwilę obecną netbook widzi mi Orange i znowu Playa, czasem Era wskoczy. Plus - widmo, czasem pojawi się na liście sieci i zaraz znika.

      desipere est juris gentium

      1. huh , ViS 16/11/09 11:15
        nie wiem jak z plusem, ja całe życie w erze. No nic, pozostaje czekać bo wątpię żeby ktoś coś konstruktywnego Ci odpowiedział ;)

        I will not buy this record - it is
        scratched.

  2. najprościej telefonem z UMTS , Ramen 16/11/09 11:48
    przełącz na UMTS only i wtedy widzisz co jest w powietrzu. A co do awarii możliwe są dwie możliwości:
    1) wyłożyła się cała stacja UMTS (skoro nawet nie łapiesz innych sektorów), co wg mnie jest mało prawdopodobne na tak długi okres czasu- zazwyczaj stawiają wszystko do 3-5h.
    2) stacja UMTS była tylko testowo i teraz ją wyłączyli.... pewnie za jakieś pół roku włączą znowu :)

    Tu był podpis

    1. w salonie Plusa po sąsiedzku , resmedia 17/11/09 09:04
      powiedzieli mi, że nawet jak sieć ma problemy, to się nie przyznają. Przed chwilą dzwoniłem na infolinie zapytać co dalej z moim zgłoszeniem i jednak przyznali się, że mają problem z 3G i 'technicy pracują'. Mam zostać poinformowany o zakończeniu. Jednak nie załatwiają w 3-5h, piąty dzionek się zaczął:(

      desipere est juris gentium

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL