Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Shark20 01:29
 » Rybeck 01:27
 » Martens 01:06
 » rainy 00:57
 » spidi 00:42
 » Paweł27 00:36
 » m&m 00:35
 » rzymo 00:35
 » b0b3r 00:22
 » dugi 00:21
 » NWN 00:20
 » Logan 00:16
 » mnih 00:10
 » cVas 00:08
 » Wedrowiec 00:08
 » Visar 00:06
 » Raist 00:04
 » muerte 00:04
 » @GUTEK@ 23:59
 » burz 23:56

 Dzisiaj przeczytano
 41142 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Monitory Samsunga i dbanie o klienta - koniecznie przeczytajcie , Liu CAs 10/12/01 17:46
Trzy tygodnie temu kupilem w Action monitor Samsunga SM755DF, niestety od razu go nie przetestowalem bo nie mialem czasu (alez ja bylem glupi) i za jakies poltora tygodnia uruchamiam go a tu sie okazuje, ze jest wypalony pixel na srodku ekranu. Polecialem z tym do serwisu w Action a tam koles mi powiedzial, ze mam sie udac do serwisu sAMSUNGA a oni tam stwierdza, ze to jest wada fabryczna, wystawia odpowiedni papier i dopiero wtedy Action mi go wymieni. Pojechalem do serwisu zostawilem im monitor, serwisant mnie zapewnial, ze wysla monitor do sAMSUNGA a ci stwierdza, ze to jest rzeczywiscie wada fabryczna i wystawia papierek z ktorym mam sie udac do miejsca zakupu i tam powinni mi go wymieniec. Dzisiaj dzwonie pytam sie ich co z monitorem a koles z serwisu na to, ze po konsultacji z ludzmi z sAMSUNGA dowiedzial sie, ze norma to dwa wypalone pixele i ponizej tego NIE WYMMIENIA MI MONITORA. Jestem zly jak cholera, prosze Szanownych Board'owiczow o pomoc. Powiedzciie mi co mam zrobic w tej sprawie.

-= parówkowym skrytożercom,
mowimy NIE =-

  1. A propos Action to... , Saszkin 10/12/01 17:50
    moja opinia jest taka, że Ation opierd..... klienta jak tylko mogą. Czekałem na dysk 4 tygodnie i sie nie doczekałem, dopłaciłem i wziałem barracude.Więc Action to DUPA!!!

  2. Ja mam inna opinie , Piapia 10/12/01 18:09
    Jezeli chodzi o twoj monitor to nie jest wina Action tylko Samsunga.
    Ja kiedys wyjalem kieszen z dyskiem przy wlaczonym kompie :) , poleciala plyta (asus p3bf) i kart gr (vodoo III 3000) po dwoch tygodniach wymienili na nowe!!! Byla to moja wina, ale jakos sie udalo.

    Pozdrawiam

    "Człowiek się starzeje bo się
    nie bawi" B&W
    gg40609

  3. tez mam dobra opinie o Ac. W-wa , burz 10/12/01 18:29
    od lat biore u nich (niewiele, ale zawsze) i na kilka reklamacji w tym okresie - wszystkie zalatwili sprawnie i OK (modem, mo-bo, HDD). Ale, wiadomo, roznie to bywa...
    pozdr.

    ___

  4. Piapia ma rację , Miro 10/12/01 19:03
    Było o tym na Boardzie już kiedyś - niestety nie jesteś jedynym posiadaczem Samsunga z wypalonym pixelem. Taką ma normę Samsung. Dbanie o zadowolonego klienta nie jest dobrą stroną tej firmy.

  5. Niestety tez mam ten problem :((( , Doczu 10/12/01 20:39
    W moim Sm 700 IFT tez wypalil sie pixel, i tez sprawe zalatwiono podobnie.
    Niestety nie wskoorasz nic :(
    Na pocieche napisze Ci ze norma u SONY'ego to ponoc 6 pixeli (Tak ktos kiedys pisal na boardzie), tak wiec Miro z Samsungiem nie jest tak najgorzej :P

    1. Wow, aż 6! , Miro 11/12/01 00:14
      No no. Mam nadzieję, że nic mi nie wyskoczy :-))

      1. Post scriptum , Miro 11/12/01 00:23
        Jakby co to trzymaj jeszcze dla mnie tą szafeczkę na CD. Ostatnio zapomniałem zabrać :-(

  6. Ja też się dołączę.... , Star Trek 10/12/01 21:05
    Miałem to samo jak kupiłem monitor w Vobisie-17" Highscreen-pisałem o tym kiedyś na Boardzie (wypalony piksel na samym środku ekranu).

  7. co do marnych firm , Luk 10/12/01 22:28
    to nie mogę nie wspomnieć,abyście omijali z daleka firmę ArtLand ...daruję sobie wyjaśnienia,zaufajcie mi na słowo.

    1. A co oni produkuja ? , NimnuL-Redakcja 11/12/01 18:38
      Bo pierwszy raz slysze o tej firmie ...

      Gdyby nie wymyślono elektryczności,
      siedziałbym przed komputerem przy
      świeczkach.

      1. sprzedają , Luk 12/12/01 01:18
        i dobrze,że nie słyszałeś o tej firmie...

        1. hmmm...a , GULIwer 12/12/01 08:38
          a ja Artland z giełdy na Batorego dobrze wspominam ???

          I'm only noise on wires

  8. Bez sensu .... , NimnuL-Redakcja 11/12/01 15:36
    Może po prostu poproś kolesi ze skelu, żeby Ci wymienili monit ... ja u siebie w lokalnym sklepie wymieniłem juz koledze HDD bo dziwnie głosno chodził ... działał dobrze, ale chodził dziwnie ... nie było problemu z wymianą - IBM 75GB ...

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

  9. Action to oszusci , Fajtlapa 12/12/01 11:03
    już kiedyś pisałem - że zamiast wymienić płytę po 4 naprawie - dali "własną" ekspertyzę, że płyta spalona z winy użytkownika - oczywiście na płycie nie ma śladu spalenia - więc zobaczymy - w przyszłym tygodniu kieruję sprawę do sądu

    1. dobrze , Luk 12/12/01 22:26
      nie można odpuszczać oszutom....

      powodzenia
      pozdrawiam

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL