TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Monitory Samsunga i dbanie o klienta - koniecznie przeczytajcie , Liu CAs 10/12/01 17:46 Trzy tygodnie temu kupilem w Action monitor Samsunga SM755DF, niestety od razu go nie przetestowalem bo nie mialem czasu (alez ja bylem glupi) i za jakies poltora tygodnia uruchamiam go a tu sie okazuje, ze jest wypalony pixel na srodku ekranu. Polecialem z tym do serwisu w Action a tam koles mi powiedzial, ze mam sie udac do serwisu sAMSUNGA a oni tam stwierdza, ze to jest wada fabryczna, wystawia odpowiedni papier i dopiero wtedy Action mi go wymieni. Pojechalem do serwisu zostawilem im monitor, serwisant mnie zapewnial, ze wysla monitor do sAMSUNGA a ci stwierdza, ze to jest rzeczywiscie wada fabryczna i wystawia papierek z ktorym mam sie udac do miejsca zakupu i tam powinni mi go wymieniec. Dzisiaj dzwonie pytam sie ich co z monitorem a koles z serwisu na to, ze po konsultacji z ludzmi z sAMSUNGA dowiedzial sie, ze norma to dwa wypalone pixele i ponizej tego NIE WYMMIENIA MI MONITORA. Jestem zly jak cholera, prosze Szanownych Board'owiczow o pomoc. Powiedzciie mi co mam zrobic w tej sprawie.-= parówkowym skrytożercom,
mowimy NIE =- - A propos Action to... , Saszkin 10/12/01 17:50
moja opinia jest taka, że Ation opierd..... klienta jak tylko mogą. Czekałem na dysk 4 tygodnie i sie nie doczekałem, dopłaciłem i wziałem barracude.Więc Action to DUPA!!! - Ja mam inna opinie , Piapia 10/12/01 18:09
Jezeli chodzi o twoj monitor to nie jest wina Action tylko Samsunga.
Ja kiedys wyjalem kieszen z dyskiem przy wlaczonym kompie :) , poleciala plyta (asus p3bf) i kart gr (vodoo III 3000) po dwoch tygodniach wymienili na nowe!!! Byla to moja wina, ale jakos sie udalo.
Pozdrawiam"Człowiek się starzeje bo się
nie bawi" B&W
gg40609 - tez mam dobra opinie o Ac. W-wa , burz 10/12/01 18:29
od lat biore u nich (niewiele, ale zawsze) i na kilka reklamacji w tym okresie - wszystkie zalatwili sprawnie i OK (modem, mo-bo, HDD). Ale, wiadomo, roznie to bywa...
pozdr.___ - Piapia ma rację , Miro 10/12/01 19:03
Było o tym na Boardzie już kiedyś - niestety nie jesteś jedynym posiadaczem Samsunga z wypalonym pixelem. Taką ma normę Samsung. Dbanie o zadowolonego klienta nie jest dobrą stroną tej firmy. - Niestety tez mam ten problem :((( , Doczu 10/12/01 20:39
W moim Sm 700 IFT tez wypalil sie pixel, i tez sprawe zalatwiono podobnie.
Niestety nie wskoorasz nic :(
Na pocieche napisze Ci ze norma u SONY'ego to ponoc 6 pixeli (Tak ktos kiedys pisal na boardzie), tak wiec Miro z Samsungiem nie jest tak najgorzej :P- Wow, aż 6! , Miro 11/12/01 00:14
No no. Mam nadzieję, że nic mi nie wyskoczy :-))- Post scriptum , Miro 11/12/01 00:23
Jakby co to trzymaj jeszcze dla mnie tą szafeczkę na CD. Ostatnio zapomniałem zabrać :-(
- Ja też się dołączę.... , Star Trek 10/12/01 21:05
Miałem to samo jak kupiłem monitor w Vobisie-17" Highscreen-pisałem o tym kiedyś na Boardzie (wypalony piksel na samym środku ekranu). - co do marnych firm , Luk 10/12/01 22:28
to nie mogę nie wspomnieć,abyście omijali z daleka firmę ArtLand ...daruję sobie wyjaśnienia,zaufajcie mi na słowo.- A co oni produkuja ? , NimnuL-Redakcja 11/12/01 18:38
Bo pierwszy raz slysze o tej firmie ...Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - sprzedają , Luk 12/12/01 01:18
i dobrze,że nie słyszałeś o tej firmie...- hmmm...a , GULIwer 12/12/01 08:38
a ja Artland z giełdy na Batorego dobrze wspominam ???I'm only noise on wires
- Bez sensu .... , NimnuL-Redakcja 11/12/01 15:36
Może po prostu poproś kolesi ze skelu, żeby Ci wymienili monit ... ja u siebie w lokalnym sklepie wymieniłem juz koledze HDD bo dziwnie głosno chodził ... działał dobrze, ale chodził dziwnie ... nie było problemu z wymianą - IBM 75GB ...Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - Action to oszusci , Fajtlapa 12/12/01 11:03
już kiedyś pisałem - że zamiast wymienić płytę po 4 naprawie - dali "własną" ekspertyzę, że płyta spalona z winy użytkownika - oczywiście na płycie nie ma śladu spalenia - więc zobaczymy - w przyszłym tygodniu kieruję sprawę do sądu- dobrze , Luk 12/12/01 22:26
nie można odpuszczać oszutom....
powodzenia
pozdrawiam
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|