TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
UT & Gforce i staly pattern na ciemnych texturach :(( , RusH 14/05/01 18:41 wyglada to tak :
http://kiti.pulse.pdi.net/tmp/pattern.png
Gra - UT
tryb - DirectX
zrobilo sie dopiero po grzebaniu NVTweakiem i nie wiem czemu .. -
domyslam sie ze trzeba cos WLACZYC zeby sie tego pozbyc bo reinstalacja
sterow wlacznie z wyrypaniem z rejestru WSZYSTKIEGO co NVidii nic nie
daje :(((
..a moze to trzeba cos w UT pozmieniac (watpie bo dzialalo ok na
defaulcie az do czasu zabawy NVTweakiem)
wyproobowalem juz
-kompresje textur
-palettetexture
To nie wina przetaktowania bo mialem to i na innym GFie (obudwa
niepodkrecane). Ten Pattern jest STALY - nie rusza sie wzgledem ekranu
gdy macham mysza , tak jakby byl na stale wpisany w ram karty i
nakladany na calosc obrazu na koncu (w ciemne miejsca)
... blee hilfe I fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ - Ehh RusH, RusH... :o) , Świstak 14/05/01 19:56
Grasz w 16 bitach, a ten patern to dightering :o)
Odpal sobie Q3 w 16 bitach i zobaczysz to samo ...
pozdroofka
Świstak- chyba sie nie rozumiemy , RusH 14/05/01 22:29
tego NIE BYLO .. po odpaleniu nvTweaka sie dopiero pojawilo .. w 32bitach jest niewiele lepiej (brazowa sraczka na scainach w miejscu cieni) :(((((I fix shit
http://raszpl.blogspot.com/
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|