Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » mo2 19:43
 » sew123 19:43
 » bazylek 19:42
 » Guli 19:40
 » kemilk 19:40
 » Soulburne 19:38
 » DYD 19:38
 » marek_m 19:37
 » perek 19:37
 » dugi 19:36
 » Sebek 19:36
 » wrrr 19:34
 » Mario2k 19:34
 » palko 19:33
 » Chrisu 19:31
 » bajbusek 19:31
 » biEski 19:30
 » buddookan 19:30
 » krismel 19:30
 » DAWIDUS 19:27

 Dzisiaj przeczytano
 17796 postów,
 wczoraj 51959

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Prosba do DYD'a :) , Kane 25/03/01 15:39
No wiec sprawa wyglada tak...wielu ludzi z tego boarda spotyka sie od dluzszego czasu na chacie zalozonym przez Liama...:)))
Byloby naprawde fajnie gdybys zgodzil sie dodac adres tego chata do swojej strony...Niektore problemy ciezko jest rozwiazac za pomoca postow i ten chat jest swietnym uzupelnieniem tego co tu robimy :-)

Adres to: http://www.polchat.pl/chat/?_room=kulkozjady

Z gory dzieki i Pozdrowienia

Pozdro Kane

  1. popieram , McArra 25/03/01 15:40
    absolutnie! :-)

    ---McArra---

  2. Tez sie z tym zgadzam , Wolf 25/03/01 15:44
    A kulkozjady sa kul

    NIECH ZNIKNĄ CI, CO SIĘ PRZESZŁOŚCIĄ
    SZCZYCĄ, ALBOWIEM KAŻDA DZIWKA TEŻ BYŁA
    DZIEWICĄ.

  3. Popieram też......super sprawa , McSlavko 25/03/01 15:52
    Kane ma w zupełności racje, ten czat istnieje już dłuższy czas i wsio jest ok, znaczy jest porządek. Podpisuje się pod prośba.
    Mały link by wystarczył

    Powered by 4x4

  4. popieram:)) , Wasabi 25/03/01 16:03
    jak najbardziej

    Nothing to see here

  5. rowniez popieram , +Kania+ 25/03/01 22:55
    na chacie, na chacie fajnie jest!

    COOOOMBAAAYAAAA!!!

    http://agnes.robi.to/

  6. A mnie się nie podoba... , Czort 25/03/01 22:57
    ...bo ktoś mi zabrał tam nicka! Przyzwyczaiłem się już do niego, więc proszę w/w osobę o jego oddanie. Dzięki.

    1. niestety.... , Kane 26/03/01 01:32
      nicki sa rezerwowane tez przez ludzi z innych czatow...mojego tez mi ktos podwedzil nic sie na to nie poradzi...:((( ale mozna zmajstrowac sobie troszke innego zaden problem :)))

      Wpadnij kiedys.....

      Pozdrowienia

      Pozdro Kane

  7. historia ... , acd 26/03/01 00:35
    Pamietam jak kiedys Dyd otworzyl czata na starym pc.comie ... Ale ten moze byc zupelnie inny ...
    Pozdr.
    acd

    >>> We are The BOARD. Resistance
    is futile.<<<

    1. Bo jest inny , McSlavko 26/03/01 00:38
      wejdz i sprawdz sam, w real......porady online :) Ogólnie jest extra, fajnie by było żeby link był na stronce.

      Powered by 4x4

    2. ten czat juz jest i to qpe czasu :))) , Kane 26/03/01 01:29
      i jest naprawde dobry...mozesz sie o tym latwo przekonac...wejdz i sam sprawdz jest tak jak mowi Slav Da Best :)))

      Pozdro Acd

      Pozdro Kane

  8. Ja również , Agnes 26/03/01 00:44
    się przyłączam... DYD, rozważ to!
    A najlepiej to wpadnij, zapraszam :)

    Metafizyka: - Poznaj, proszę, to jest
    Fizyk, a to jego Meta...

    1. no DYD.... , Kane 26/03/01 01:43
      skoro nasz Szczypiorek prosi to musisz wpasc :))) chociaz zeby zobaczyc to o czym tu wszyscy mowia...

      Pozdrowienia

      Pozdro Kane

      1. Kane... , Agnes 26/03/01 01:50
        już nie żyjesz!!!

        Metafizyka: - Poznaj, proszę, to jest
        Fizyk, a to jego Meta...

  9. jestem za:) , sew123 26/03/01 09:16
    j.w:)

    Nine Inch Nails to jest TO :)
    rFactor & Race 07 Driver.
    www.simracing.pl

  10. 100 % popieram , McJacam 26/03/01 09:20
    na chacie u liama też jesteśmy i DYD mógłbys dodać link do niego a byłbym ci bardzo wdzięczny - podobnie jak reszta boardowiczów.
    pozdrówka i pochwały za new board !!!!
    McJacam

    Księża na księżyc,
    kler do spowiedzi.

    1. to nie jest chat u liama :) , MCLIAM 26/03/01 10:47
      tylko chat "U NAS" jak juz :)
      zreszta ten chat zakladalem RAZEM z MCRabittem

      1. senks za pamiec , McRabbit 26/03/01 12:37
        przylaczam sie do prosby przyjaciol z "kulkozjadow"
        pozdrowienia
        McRabbit

        rabbit@dobrze.robi.to :-))

        1. a jak bym mogl... , MCLIAM 26/03/01 13:02
          zapomniec o najlepszym kroliku-trumniaku vszechczasov :)

        2. i ja pamietam... , Kane 26/03/01 15:28
          o Twoim wkladzie w zalozenie tego czata...sorki za pominiecie to sie juz wiecej nie powtorzy

          Pozdro

          Pozdro Kane

  11. Popieram wniosek towarzysza Kane , Soulfly 26/03/01 10:06
    Kolegium plenarne KC PZPR z radoscia przywitalo nowa inicjatywe oddolna. I podjelo uchwale o poparciu wniosku.

    delete dead.letter del dead.letter
    dele dead.letter mc

  12. no i ja popieram oczyviscie :))) , MCLIAM 26/03/01 10:38
    niekoniecznie kulkozjady ale przydala by sie mozlivasc popisania v real time :)

    liam

  13. No to ja też popieram, bo na tym chacie naprawdę jest OK , PrzeM 26/03/01 11:35
    po,
    PM.

    PrzeM

    above the mind - powered by meat...

  14. j.w. , RoBakk 26/03/01 12:44
    a właściwie - jak niżej ;)

    pozdr
    Ro

    Najlepszym sposobem zamawiania
    piwa jest powiedzenie: Ubik

    1. jednak j.w. , RoBakk 26/03/01 12:51
      o k.. tu kolejność odwrotna - errata - jednak jak wyżej

      Ro

      Najlepszym sposobem zamawiania
      piwa jest powiedzenie: Ubik

  15. a więc moi drodzy ... , DYD-Admin 26/03/01 13:09
    juz rozmawialem z rzesza Kulokozjadow - jestem gotow podpiac Waszego chata pod strone TPC, wyglac bedzie on w ten desen:

    http://twojepc.pl/chat.htm

    potrzebuje tylko kod do Waszego chata, aby zastapic ten aktualny ...

    DYD

    -- DYD

    1. re , MCLIAM 26/03/01 13:47
      to nie bedzie proste :)

      ten pokoj jest na www.polchat.pl

    2. Nie bardzo się zrozumieliśmy , McSlavko 26/03/01 15:02
      my chcielibyśmy tylko linka do tego czata, siedzi już tam duża większosć wiary i nie chodzi żeby TPC wziął go pod swoje skrzydła ale o link, tylko to, jeżeli nie można to szkoda. Ten czat istnieje dosyć długo, wszyscy boardowicze mają opy i dbają o porządek. Opis czata uległ lekkiej modyfikacji i jeszcze raz ponawiam prośbe o link do czata i konkretną odpowiedz.

      Pozdrawiam Sławek

      Powered by 4x4

      1. no prosze jak grzecznie :) , MCLIAM 26/03/01 15:24
        piervszy raz vidze zebys sie podpisal "Sławek" :)))

        1. OK........ , McSlavko 26/03/01 15:27
          niedługo znów się będę podpisywał JurekKiler ok?

          Pozdro. Jurek Kiler :)

          Powered by 4x4

  16. Dopisanie ... , McMike 26/03/01 15:43
    linka do kulkozjadów będzie dużo znaczyło dla starej gwardii z Board`a , ci ludzie siedzą na tym "czacie" juz od pewnego czasu, wszyscy wiemy jakie reguły tam panują wyszły one brzydko mówiąc w praniu :), więc po grzyba zmieniać cos co sie już ustabilizowało.
    Moim zdaniem link do chata będzie najbardziej odpowiednią reakcją ze strony "twojepc" chyba że zaczynamy stosować politykę starego PCCOM'A czyli my serwis wiemy wszystko a wam jak sie nie podoba to get the f ... k out, i tyle.
    Tak więc Mr Dyd proszę sie zastanowić nad rozważeniem naszej prośby , bo w konću to ludzie przegladają serwisy internetowe a nie ich własciciele więc czasem można coś poświecic w imię czegoś.
    Pozdrawiam

    If at first the device fails to work...
    Find a larger hammer!

    1. to podchodzi pravie pod szantaz :))) , MCLIAM 26/03/01 15:52
      pozdro mike

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL