TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Czy to mozna reklamowac? , Dexter 30/05/01 07:05 Kupilem 2 miechy temu plyte, procek i coolerek. Sam to zlozylem, rachunki mam. I problem, bo cooler (Titan Majesty) zaczal warczec. Mozna to reklamowac? Jesli tak, to mogę zawieżć cale pudlo do serwisu, niech zdejmą coolera sami?Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - he, he , bajbusek 30/05/01 08:08
A czy Oni zalozyli Ci tego GO na procka ??? Jesli nie to zapomnij... - ja juz walczylem o wymiane coolerow ale niestety , NICR4M 30/05/01 10:47
wiekszosc hurtowni/serwisow (i moj sklep tez) ma wyraznie w gwarancji napisane, ze nie obejmuje ona wentylatorow. Szkoda sobie nerwy psuc i lepiej kupic nastepny *polecam CoolerMaster EP5-6I51 lub 6I11 - sa tanie (49-59zeta) i bardzo wydajne.- zgadzam sie z kolega , Fajtlapa 30/05/01 11:06
... coolmastery sa tansze i lepsze
- IMHO tak. , PKort 30/05/01 11:04
Jeśli masz gwarancję na ten wiatrak, to reklamuj i nie przejmuj się ich tłumaczeniem. Skoro wiatrack wydaje dziny dźwięk, to chyba nie jest normalne. Nie tak dawno ktoś chyba tu pisał o takich wypadkach... A może to gdzies wyczytałem.... w każdym razie walcz i nie dawaj się.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - walczyc moze ale jedynie na zasadach rekojmi , NICR4M 30/05/01 11:32
bo jesli ma gwarancje to pewnie jest tam wypisane to co stwierdzilem w odpowiedzi powyzej
A z wlasnego doswiadczenia wiem, ze sprawy rekojmi najczesciej koncza sie w sadzie... i (nie)stety KLIENT w 99% przypadkow wygrywa ale starci tyle czasu i zdrowia, ze nikt mu tego nie zrekompensuje
Chyba, ze naprawde cooler nie dzialal jak powinien po wyjeciu z pudelka, to go powinni przyjac spowrotem w ten sam dzien lub na drugi, jesli im zalezy na dobrej opinii :) Tak czy siak warto z tym isc do sprzedawcy, ale pamietaj - SPRZEDAWCA TEZ CZLOWIEK i moze ew nie zwrocic calej kwoty, bo hurtownia mu tez kilka procent odciagnie przy zwrocie towaru do magazynu (wole to robic, niz bawic sie z serwisem w przypoadku nowych produktow z wadami)- Czyli... , Remek 30/05/01 15:44
...z tego wynika, że w gwarancji do coolera jest napisane, że ona go nie obejmuje.....Dobrze rozumiem :)- dobre pytanie... , Kane 31/05/01 06:39
wlasnie o to samo mialem sie spytac...:) M4RCIN chyba nie twierdzisz ze gwarancja na coolera jest po to zeby poinformowac o jej braku ??? Hehe no i nie powiesz mi ze slyszales o sprawie sadowej w qtorej klient procesowal sie o coolera ? :))))
PozdroPozdro Kane - juz odpowiadam , NICR4M 31/05/01 10:54
czytajcie uwaznie (albo ja musze czytac uwazniej ;) )
ANYWAY - jesli Dexter mial na gwarancji wypisanego coolera i podana dlugosc gwarancji to spoko - moze isc i wymieniac/naprawiac (sic). Jesli natomiast nie posiada na gwarancji wpisu: "coler MV ... 12mc" czy cos wtym sytylu, to najczesciej znajdzie gdzies w warunkach gwarancji, ze sprzedawca nie daje takowej na WENTYLATORY - wtedy to od "widzimisie" psprzedawcy zalezy wymiana (jesli po 2-3 dniach to raczej po mysli Dextera). A co do spraw rekojmi to (nie)stety bardzo malo ludzi wie o swoich prawach (lepiej dla mnie ;) ).
To tyle.
pozdrawiam moich klientow ]=)
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|