TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
FPS-y w Q2 i Q3 , Dexter 28/03/01 11:33 Dziwne, bez wzgledu na konfig kompa w Q2 mam jakies 40 procent wiecej klatek niz w Q3.
For example, duron 700, geforce 2 MX, 128 MB RAM i q2 ma 80 klateczek...chlip, chlip...Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - odswiezanie monitora... , bolo 28/03/01 11:37
...tez pewnie 80 Hz..."ty zaś uczyń tak, abym słów na
wiatr nie rzucał..." - daj Vertical sync , kaz 28/03/01 13:20
na always off... - obadaj czy nie masz ustawionych... , XTC 28/03/01 13:43
tak Vsync jak i gl_finish (ustaw ew. na 0)
(btw. nie jest to zmienna informująca o "zakończeniu renderowania sceny" a pochodzi jeszcze z GLQuake)
Linux - no nie wiem... , 0r8 28/03/01 21:23
ale mi sie wydaje (jestem pewien) ze gl_finish bylo juz w DoomGL
pozdr.
- W Q3A jest jeszcze jedna rzecz , Andrzej 28/03/01 13:54
ktora decyduje o max wyswietlanych klatek ,w pliku q3config.cfg (otworz notatnikiem) znajdz wpis com_maxfps 85 to oznacza ile max klatek bedzie wyswietlanych w czasie gry wpisz np.150 ,mozna tez w konsoli wpisac /com_maxfps 150 (enter) .
Pozdro
A."Jeżeli brak ci pomysłu na własne
życie , to zawsze ma go ktoś inny". - (myślałem że Dexterowi chodzi o timedemo)... , XTC 28/03/01 14:11
w grze to oczywiście właśnie tak to się ogranicza...
ciekawostka... spotkałem się z pewnym zjawiskiem... gram sobie w q3 na jakimś gdzieś serwerze i gość (nie w cpm) skacze sobie tak specyficznie... mi się nie udawało... zapytany odpowiedział, że trzeba tu sobie ograniczyć fps'y do 70 - dokładnie nie mniej nie więcej... i wtedy wychodzi... a swoją drogą pamiętasz może (ew. czy widziałeś) demko do q2 gdzie gość przechodzi w CTF'ie do bazy przeciwników używając liny i dzieje się to dopiero wtedy gdy ustawi maxfps na "5" (!!!)?Linux - Tak , prawda , Andrzej 28/03/01 14:21
ale jezeli w timedemo ma 80 fps to w czasie gry beda momenty ze uzyska wiecej (srednia 80) i wtedy wartosc max 85 bedzie go ograniczala,dlatego zdecydowalem sie odpowiedziec w ten sposob. Co do tych trikow to nie widzialem dema ctf ale czego ludzie nie zrobia zeby miec przewage :) widzialem za to gosci ktorzy maja zmodyfikowane paki (Q3A) w ten sposob ze jak go ustrzelisz to nie zobaczysz giwery po zawodniku albo przy respawnie (kazdym w czasie gry) na dzien dobry ma 50 zbroji.
Pozdro
A."Jeżeli brak ci pomysłu na własne
życie , to zawsze ma go ktoś inny". - u nas się już zboczenia robią... , XTC 28/03/01 14:28
w stylu paków do q2... modyfikacje:
1) trajektorie rakiet wyznaczane w postaci czarnych linii które rakieta za sobą "zwija"
2) kolorowanie broni - rakietnica na czerwono chaingun-żółty...(jak ktoś ma broń to też zabarwia sie na taki kolor)
2a) przestrzenne kolorowanie max wiązki chainguna i shotguna
3) "pypcie" kolorowe "3 metry" nad bronią, żeby było widać, że gdzieś nisko leży...
4) stonowane głosy broni żeby się nie stresować...
5) - ostatnia podłość... AimBot... ustawiasz kąt w poziomie i pionie... i o ile jesteś w linii strzału z kimś a on mieści się w danym kącie - strzał z raila 100/100
.. dodając do tego "rozświetlanie postaci przeciwników" ... to wydaje mi się, że takie rzeczy jak modyfikacja maxfps to wręcz niewinna igraszka... :( cóż... smutne to się robi i tyle grasz grasz i w gruncie rzeczy nie wiesz kto czego używa, dlatego przestało mnie to tak "kręcić"... głośna swego czasu w świecie była kwestia RocketArena Q3... żeby to odpalić trzeba było uruchomić Q3 w trybie Pure - 0 co owocowało właśnie takimi czarami jakie opisałem... zawodnicy na turniejach tak właśnie cheat'owali i z racji powszechności proceder ten niejako "przyjął sie" akurat w tym gronie :( (korespondent który tam był i to opisał był szczerze zbulwersowany)...
XTCLinux - kiedys , liam k 28/03/01 14:37
vszystkie postacie z paka pokolorovalem na jaskravy czervony kolor i do teraz mi tak zostaly
a co do pomocnikov to jest jeszcze ZBOT ktory pokazuje pozycje przecivnika tzn vidac go przez sciany i jest podavana odleglosc do niego:) i oczyviscie 99% raili vchodzi :)szukaj przyjaciol wsrod tych co
spiewaja . . . boviem zli ludzie
piesni nie znaja - z innych bajerov to , liam k 28/03/01 14:44
jeszcze:
dobrze miec zbindowany pod reka "kill" zeby v razie jak ktos atakuje z chaingunem + quad zrobic sobie selfkila i nie dac frajerovi fraga :)
podviekszyc glosnosc chodzenia ,skoku, upadku v paku ...bardzo pomaga
bedac serverem mozna pobavic sie z sw_gravity i pozabierac fragi frajerovi....najpierv go v povietrze a polem upadek przy gravitacji 10000 :)))
albo majac dostep do dysku frajera (u mnie v domu po lokalnej mam dostep do hd kazdego koompla) porobic drobne zmiany v jego paku...bardzo ciekavy efekt daje przezroczysty skin :)))
oczyviscie trzeba pobindovac zmiane skina zeby v razie potrzeby szybko sie uvidocznic :)
szukaj przyjaciol wsrod tych co
spiewaja . . . boviem zli ludzie
piesni nie znaja - Hehe , ciekawe kombinacje , Andrzej 28/03/01 15:23
wlasciwie sa na to 2 lekarstwa : piontrelease 1.27+ ustawienie pure serwera ,w innym wypadku szkoda sie laczyc i grac , mnie osobiscie sprawia frajde jak normalnie zdejme goscia railem w locie ale z takimi zbotami czy innymi "pomocnikami" to jest dla mnie gra bez sensu . A tak wogole to ciesze sie ze tak bogato udaje sie dyskusja na temat mojej ulubionej gry .
Pozdro
A. vs Myszo Q3A"Jeżeli brak ci pomysłu na własne
życie , to zawsze ma go ktoś inny". - ja pisalem o q2 , liam k 28/03/01 15:26
to v min robilem rakie svinstva
ev q3 gram na czysto..zreszta v q2 tez ale zavsz
mozna sie troche posmiac robiac sie nievidocznym :)))
moja ulobiona to tez quake od 1 do 3szukaj przyjaciol wsrod tych co
spiewaja . . . boviem zli ludzie
piesni nie znaja
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|