Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » PCCPU 02:46
 » endern 02:38
 » MARC 02:17
 » YanSi 02:12
 » speed 01:55
 » fuzjon 01:49
 » rainy 01:30
 » Mario2k 01:24
 » faf 01:20
 » Wolf 01:09
 » komisarz 01:00
 » biEski 00:48
 » RusH 00:42
 » Deus ex m 00:42
 » jenot 00:39
 » Wyrzym 00:37
 » ham_solo 00:37
 » Nezget 00:36
 » RaPToRR 00:31
 » JOTEM 00:31

 Dzisiaj przeczytano
 4487 postów,
 wczoraj 31617

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Sprzedam przejściówke SLOTKET 2 (tylko dla extremalistów) , Fajny 3/06/01 12:05
Jedyny model oferujący 200% podniesienie napięc procka Socket 370 lub FC-PGA.
Przetestowana zarówno na Pentium 3 1 GHz jak również na Celeronie 566@896 na płycie BE6.

Stwierdzony czas działania procesorów - 10 sek. dla celerona i 3 sek dla P3.

W każdym przypadku gwarantowany automatyczny wzrost napięcia do 3,5 V bez możliwości obniżenia.
zamówienia prosze składac na maila
surferr99@priv5.onet.pl

Zajmujemy się również sprzedażą breloczków:
P3 1 GHZ - 50 zł. Celeron 566 - 20 zł.
Breloczki sa wykonane w technologii 0,18 um

ILOŚĆ OGRANICZONA

V Kolumna - siła, jedność
współdziałanie.

  1. :) No to gratulacje , ThY 3/06/01 12:21
    Chetnie kupie dym ze spalonego P3 1GHz moze byc w balonie ewentualnie w słoiku.

    Pozdrawiam
    ThY

  2. :))) , Poke 3/06/01 13:47
    Dawno sie tak nie usmialem, ale Tobie pewnie nie jest do smiechu

    09 sierpien 2008 - penitentiam agite

  3. Nie pierwszy i nie ostatni przypadek - szkoda, ze pechowy ];-) , NICR4M 3/06/01 16:34
    A kto ta przejsciowke tak 'podrasowal'?
    Ja zabilem proca (P3 -450 za tyyyyyle szmalu, jak tylko sie pokazaly) na normalnym napieciu :) Po prostu producent radiatora troche sie zapedzil i za bardzo "zjechal" radiator, ktory nie stykal sie dobrze (wcale nie stykal :)) z procem :) (0.09 grubosci wlosa przerwa CPU <> Cooler). Cos mnie podkusilo, i nie dalem pasty termo i zostawilem standardowego TIM'a (thermal interface material), ktory się lekko przykleil do CPU (a potem sie odkleil ]=) ). Boot komputerka... widze ekranik startowy... 5 sekund na sprawdzenie czy wszystkie wentyli sie kreca ... i .... "pyk!" - taki dzwiek wydal padajacy P3-Katmai @ 2V :) Na szczescie komplecik CPU+Cooler wzialem z jednej firmy (chyba AB S.A.), okazalo sie, ze cala partia kilkudziesieciu coolerow byla wadliwa i tylez samo procesorow wysiadlo. Na cale szczcescie oddano mi kase :), choc wzialbym nastepnego proca... ale tych juz nie bylo - popadalo lub powmieniali wszytsko co mieli z P3 :). Ta przygoda nauczyla mnie tego, zeby brac zawsze kombo CPU+Cooler w jednej firmie i najlepiej na jednej fakturze :).

    Niedawno mialem tez przygode z moim Athlonem @ 1425 @ 1.9V, ktory dzialal dzielnie (z malym obciazeniem) z wylaczonym wentylatorem. Nie wiem nawet ile czasu tak sie "wygrzewal", ale na pewno przekroczyl grubo ponad 90stopni C (takie mam zabezpieczenie alarmowe w MBM4, ktory dziala w tle). Po zdjeciu obudowy (zawiera blowhole'a 2x 12x12cm) nie szlo dotknac radiatora (wyrownany na lusterku papierem 600 - CoolerMaster EP5) - byl jak zelazko przez nastepne 10minut :) Po zalozeniu wentyla Sunon 8x8 cm 3300RPM zamiast badziewnego 6x6x1 - system dziala wspaniale i temperaturki na CPU tez spadly o 4-8 stopni (najwiecej pod obciazeniem) :)

  4. ... ja chce beloczki , Fajtlapa 3/06/01 17:07
    poprosze 20 beloczkow Celeron 566 Copermine - oczywiscie licze na lekkie upusty ze wzgledu na hurt. Jesli transakcja dojdzie do skutku to przymierze sie do zamowienia wiekszej ilosci - prosze o szybka odpowiedz :-)))))))))))))

    1. Ale na breloczki to te celerony , sebtar 3/06/01 18:12
      są za duże, chyba że do kluczyków od czołgu :) Na breloczki najlepszy jest 386DX, nawet z Pentium MMX ciężko mi było zrobić, ale fajne breloczki wychodzą z silniczków od napędu płyty w cdromie.

      Demokracja to władztwo intrygantów,
      wybieranych przez głupców.

  5. odstapie maskotke gf2 pro 64mb Herculesa... , dj_piter 3/06/01 17:46
    maskotka wysmarowana thermaltake 75ags i przyozdobiona radiatorkami na pamiatkach.Stan idealny, garazowana (zawsze w obudowie),modny matalizowany niebieski kolor,pelne wyposazenie dodadkowe oprocz skory:-))))))))))))))

    1. a co sie stalo, ze juz tylko maskotka? , NICR4M 3/06/01 17:57
      jesli wono spytac oczywiscie

      1. Kochany klej themaltake 85 , dj_piter 4/06/01 07:39
        wysmarowalem nin chipset.Poniwaz nie za bardzo trzymal (po 1h) nieco pokrecilem radiatorem(przy i/o 3,8) i cos musialo dostac sie miedzy nozki.Jest martwa jak pies mojego sasiada rozjechany przez autobus:(

    2. Właśnie czemu jest już maskotką..? , M@ryna 4/06/01 00:21
      czyżby była niegrzeczna...?

      By Tina Von Trocki
      Fabryka Drewnianych Kaloszy Inc.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2020, TwojePC.PL