TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Geforce i kompresja DXTC , DirT 5/06/01 20:58 Czy ktoś mi może podać jakim wpisem w rejestrze uaktywnia się kompresję tekstur pod direct x (czyli dxtc) bo widziałem że opcja ta jest dostępna w wielu tweakerach ale jakoś nie mam przekonania do tego typu programów i wolałbym to załatwić ręcznie. Czy włączenie tej opcji cokolwiek zmienia w wydajności gier pod d3d i czy działa to we wszystkich grach.
Mam GF2mx a stery to 11.01 pod win2k
- re. , Garrett 5/06/01 21:16
sam wpis to TEXTURECOMPRESSIONENABLE (dword) 1 tam, gdzie zwykle: HKLM\System\Current... etc przynajmniej w w9x, w w2k nie pamietam, ale to sam wpis, czy w ogole dziala w sterach i JAK - nie wiem, poza tym sama giera musi explicite wspierac kompresje (czyli np w Thiefie 2 nic by to nie dalo, imo)...
btw, co teraz katujesz ;)??
pozdr- katuje sie... , DirT 6/06/01 00:11
starociami tzn. jest taka nędza w nowych grach że w oczekiwaniu na half life: blue shift rozgrzewam sie i gram w singlowe mission packi do halfa polecam ci szczególnie uss darkstar to taki system shock2 tylko w halfie a teraz czekam na they hunger 1 i 2 bo te podobno są porównywalne klimatem i grywalnościa z oryginalnym halfem (btw they hunger 3 wychodzi w tym miesiącu czyli musi być to dobre)
linki do tych dodatków to www.planethalflife.com/manke
a ty co polecasz
- rere1 , Garrett 6/06/01 12:48
poszlo wlasnie na priva (zeby nie zasmiecac etc :)...
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|