Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » kemilk 09:27
 » laciak88 09:26
 » DYD 09:23
 » AfiP 09:23
 » Dhoine 09:22
 » rooter666 09:17
 » petropank 09:12
 » Bitboy_ 09:11
 » hokr 09:03
 » patinka 09:00
 » Syzyf 08:56
 » DJopek 08:51
 » petergree 08:48
 » McWandal 08:45
 » Kenny 08:44
 » Ramol 08:42
 » Ament 08:41
 » ekspert_I 08:33
 » XepeR 08:22
 » Emios 08:17

 Dzisiaj przeczytano
 15167 postów,
 wczoraj 23368

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

leadtek gf2mx - ile max agp? , tojejo 2/07/01 21:34
mam pytanko do wszystkich posiadaczy mx-oof a w szczegoolnosci winfasta - na ile max agp chodzi leadtek2mx -
korci mnie pszetestowac moiom cel 800-tke na 1066 (133mhz) no i niestety wtedy na mei puytce (soyo 6ba+IV) agp wyniesie 88! no a nie chce przy mei grafie dopisac RIP*

  1. Mój Hercules , JaccekZ 2/07/01 23:33
    Cały czas chodzi na 100 MHz.

  2. Luzik - 100Mhz dla WinFasta spoko , Bart 3/07/01 01:24
    100Mhz na AGP nie ma uzasadnienia ale WinFast na 100% na tym będzie bezproblemowo chodził.

  3. Ja mam takiego celka jak Ty.... , deadly 3/07/01 08:00
    chodzi na 134 (1072MHz) na Abit BX133. A mój GF2mx prolink chodzi na 89 i nic nie ma na przeciwko tego.
    pozdro

    lubię robić nic

    1. w takim razie pytanko - , tojejo 4/07/01 01:46
      jakom temperatoorke masz przy 800 a jakom wyzei - iestem zaskoczony tak niskimi (w poroownaniem z cel433hehe) temp. - np - na 800 max 29 z otwartom i 32stopnie z zamknientom oboodowom

      1. 800 MHz min 26 max 42 , deadly 4/07/01 17:32
        1.7V 1120 MHz min 48 max 52. Chłodzenie Golden Orb, połowa otwarta.
        pozdro

        lubię robić nic

  4. hmm... , tojejo 4/07/01 01:43
    thx za zainteresowanie - wypada wierzyc w te opinie - poosciuem na 1008(126mhz) i agp 84 i zwisssss..... no ale odkrenciuem memorki z 222 na 333 i chodzi - moosze wypadac ktoora memorka nie daie rady - i wtedy bedzie git
    proc iest git - na 126mhz napiencie default - jootro proobooje na 133tylko swooj kooler odzyskam

  5. Leadtek MX , GULIwer 4/07/01 07:07
    103Mhz u mnie o/c 200/200 AGP x2 (na BX'ie) z x4 możesz mieć już problemy na niektórych płytach (x8 chcą wprowadzać, oni chyba se jaja robia z endusers)
    z tego co jeszcze pamietam Liam K 103Mhz przy 2/3 czyli FSB 156 i jeszcze podkręcony był ale na ile nie pamiętem (więcej niż mój he he to pamietam :)

    I'm only noise on wires

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL