TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Klopoty z wydajnoscia w UT , +Kania+ 8/07/01 20:33 Ostatnio cos sie porobilo z moim UT. Wczesniej mialem ok. 65fps, teraz, ok. 50. I w sumie na to bym nie narzekal, gdyby nie to, ze mimo w sumie niewielkiego spadku ilosci fps, roznica w trudno definiowalnej plynnosci:) jest duza. Niedawno reinstalowalem system - i dalej nie chodzi tak, jak chodzilo onegdaj:(
Co sie moglo stac? Stery do karty caly czas te same, caly czas uzywam dx8.0. O co tu chodzi? Macie jakies pomysly?
wyniki timedemo [open gl, 800x600x16, ustawienia jakosci textur i skinow na medium, dzwieku - high]:
didmacz z 4 botami na morbias ][ - 55 fps
cityintro - 44,3 fps
demko wojo405 - 43,9 fps
Config: msi k7tpro2, d700@945, 128mb ramu, clap [dętki 6.31], win98se, dx8.0, hdd 5400rpm/2mb cache, UT ver. 432 z driverami opengl z 08.05.01 [chyba najnowsze], standardowe textury z plytki #1 [z tymi drugimi jest mniej wiecej to samo (pod wzgledem wydajnosci)].
aha, w tym samym czasie z innymi grami [q3, seriuos sam, h-l] nic takiego sie nie dzialo.
Uprzejmie prosze o pomoc szanownych kolegow [i kolezanke oczywiscie tez:)]COOOOMBAAAYAAAA!!!
http://agnes.robi.to/ - jesli , McArra 9/07/01 06:33
grasz na opengl-u to sprawdz w zakladce do opengl-a, czy nie masz przypadkiem wlaczonej synchronizacji z odswiezaniem. NIe wiem dla czego ale jak wlacze synchro to z 60-70 klatek spada mi do 30-40 :-(---McArra--- - Dla odmiany , Plum 9/07/01 08:22
ja mam pytanie.
Czy te sterowniki to jakaś specjalna produkcja zoptymalizowana dla UT i GeForca ?najwiekszy polski zaklad
elektoniczny -
fabryka lamp kineskopowych - odp , Garrett 9/07/01 10:40
to nie jest zaden sterownik, tylko poprawiony port UT na OpenGL, z kompresja tekstur S3TC dla kart ktore ja wspieraja etc - i chodzi b. dobrze nie tylko na gf-ach, ale tez na Radeonie, czyli nie jest zoptymalizowany tylko pod chipy nvidii...
- re... , Garrett 9/07/01 10:55
ustaw glebie kolorow w grze na 32 bity, tak samo pulpit windy (wazne), wylacz v-sync dla opengl w sterach (tez wazne!), zainstaluj patch 4.36, zmodyfikuj odpowiednio unrealtournament.ini (dodaj te wpisy dla sekcji OpenGL - OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice), wylacz w tej sekcji DetailTextures (daj na 0) - wlaczenie tego bardzo zmniejsza wydajnosc na gf-ach, mozesz tez wylaczyc VolumetricLighting (tez daj to na 0)
w ogole to mogles namieszac cos wlasnie w pliku unrealtournament.ini - jest tam mnostwo ustawien, ktore mozna popsuc, najlepiej skasuj ten plik, to UT zrobi nowy z domyslnymi ustawieniami, i wtedy poprobuj...
jesli masz 2nd CD, to zainstaluj koniecznie te hi-res tekstury (chyba ze grasz w sieci na serwerach, na ktorych nie sa one zainstalowane), szybkosc sie nie zmniejszy, a wyglada to o niebo lepiej...
aha, i zainstaluj jakies nowsze detki, te co masz sa juz wlasciwie przedpotopowe...- aha , Garrett 9/07/01 11:04
widze, ze przeprowadzales testy w 16-bitowym kolorze, przelacz sie KONIECZNIE na 32 bity (tak jak pisze powyzej), UT na tym porcie OpenGL jest zoptymalizowany pod 32 bitowy kolor i w 16 bitach chodzi sporo wolniej (sic!), za to 32 bity to rewelacja, i grywalnosc o niebo lepsza niz w d3d (na CLAP-ie 1024x32 spokojnie, a nawet wyzej)...- a najlepiej , RusH 9/07/01 18:15
dokup sobie Voodoo3 2000/3000 PCI , wtedy przy takiej reszcie kompa bedziesz mial stale 100FPS :)I fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ - jak nie wiecej :-) , McArra 10/07/01 06:16
j.w---McArra---
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|