Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Kool@ 15:34
 » BONUS 15:33
 » DYD 15:32
 » Ar3cK 15:31
 » wielo 15:30
 » Dhoine 15:30
 » rzymo 15:30
 » Strik 15:29
 » MacLeod 15:27
 » krochmi 15:26
 » OLD++ 15:25
 » Raffi 15:25
 » mnih 15:23
 » Kenny 15:22
 » kicior 15:19
 » Krzys^S 15:19
 » abes99 15:19
 » Shark20 15:18
 » Venom79 15:18
 » Mms 15:17

 Dzisiaj przeczytano
 13669 postów,
 wczoraj 26637

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Pytanko do specoof WIN2K ( LAN problem.... ) , Koziol 2/04/01 19:35
Mam LAN, uzytkuje WIN2K od jakiegos czasu (8 miechoof). Kiedys mialem taki problem: Ludzie widzieli mooj komp w sieci ale ja nie widzialem innych. Rozwiazaniem tego problemu bylo nielogowanie sie jako ADMIN a jako USER z prawami ADMINA - idiotyczne ale podzialalo. Teraz mam ten sam problem. Mimo tego, ze moge rozmawiac po LANie progsami do tego stworzonymi ALE nie moge przegladac zasoboof sieci (widze tylko swoj komputer i to wszystko). Jak uruchamiam WIN98SE jest wszystko OK. Wiec pomocy? Sugerowac co mam probowac?

P.S.
A nie podzielilem sie tym ze problem zamykania systemu w WIN2K sam sie rozwiazal :))) System bardzo smieszny sam sie naprawia:) i psuje:(. Mimo to co do WIN2K nie mam zastrzezen i za zadne "Chiny" nie bede dzialal w WIN ME lub WIN98SE. Mimo to ze W2K stworzony do celoow Profesionalnych sluzy rowniez dobrze do grania :) - Moze i wolniej chodzi ale tego i tak nie odczoowam. Nie jestem tym co wylancza wszystkie detale na rzecz FPS w grach FPP :)


Pozdrowionka

GG : 1515425
ICQ : 19922002
*CMOK*

  1. sprawdz czy... , Adik 2/04/01 20:53
    masz odznaczone pole: 'konto jest wylaczone' dla konta goscia w Narzedziach administarcyjnych

    Kiedy SDI ? ;]

    Pozdr. Adik
    --------------------------------
    http://forum.adik.eu.org ;)

    1. ale , Koziol 2/04/01 22:24
      a gdzie sie to wlancza? bo w "uzytkownicy i hasla tego nie widze" ?

      GG : 1515425
      ICQ : 19922002
      *CMOK*

    2. no ale , Koziol 2/04/01 22:27
      Znalazlem i konto jest wlaczone....

      GG : 1515425
      ICQ : 19922002
      *CMOK*

      1. !meeee..... , Koziol 2/04/01 22:31
        no i nie dziala :(

        GG : 1515425
        ICQ : 19922002
        *CMOK*

  2. wins serwer , ZEFello 3/04/01 15:10
    uzyj wins serwera :> a jak nie masz takowego to uruchom go u siebie albo problem lezy po stronie browsera grupy ms
    najlepiej to wrzucic sambe linuxowa i ustawic ja jako mastera odpalasz na niej winsy w windozach podajesz jej adres i masz sliczniusi porzadeczek w sieci wszyscy wszystko widza ;>
    a tak fruwaja siakies arpy i flooduja siec - hehe to jest oczywiscie wersja bardzo skrocona - polecam help wins

    ZeFeL
    ~ThE Sygnity TeaM~

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2020, TwojePC.PL