TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Unreal pytanko , Miguki Asafono 3/04/01 08:24 hejka, gra ktos jeszcze w ta gierke ?
kupilem sobie wlasnie cd-actiona aby se popykac(kiedys juz w to gralem, ale mialem V3) i kiszka :(
mam Durona na Solteku, MX leadtek, 128 ramu, 4in1, patcha do unreala i gra sie zacina w d3d(cos co chwila doczytuje z dysku)
zeby bylo smieszniej to sasiad ma takze podobny konfig(duron na Abicie, MX MSI, 128 ramu) i tak samo mu przycina wiec co sie dzieje ? Wie ktos moze ? please help --
DrumAndBassMafiA
G-HAD-SQUAD - Cóż... , Jaceqp 3/04/01 10:01
Mój sprzęt też jest podobny... (MSI K7TPro2A+Duron700, 128MB, GeForce2 MX...) i wszystko chodzi spox... Może spróbuj pozmieniać w BIOSie wielkość przypisanej dla AGP pamięci RAM... Za zalecaną ilość uważa się (o ile dobrze pamiętam...) podwojoną liczbę pamięci na karcie... Po prostu spróbuj z 32MB lub z 64MB (więcej nie ma sensu)... Chociaż szczerze mówiąc to podejrzewam, że nie tutaj tkwi problem... Nie wiem... Może zmień sterowniki, spróbuj odpalić w OpenGL lub... (jak to gdzieś wyczytałem) zainstaluj sobie jakiś emulator 3Dfx'a (działają przez D3D lub OpenGL)... Niektórzy twierdzą że nawet na emulowanym Glide obraz jest lepszy... Ja pogrywam w D3D... Żadnych problemów...
pozdr.
Jaceqpi5 2500k @ 4.2GHz, 4x2GB Hyperx 1600,
R9 270x - Na plycie w Extrasach... , Dexter 3/04/01 10:12
... sa patche. Mam Solteka 75 KAV + Duron 700 +VooDoo II i zapier... az milo.Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - moze teksturki , ZEFello 3/04/01 10:25
masz za bardzo high i po prostu gierka ciagnie ze swapa - ogolnie kiedy gralem w unreala kazde zakrecenie dyskiem tak sie konczylo :> przy tych ilosciach danych ktore przemykaja
ja bym zmniejszyl rozdzielczosc ustawil siakies detale na srednie albo niskie i zobaczyl czy sytuacja sie powtarza - jakby nie bylo unreal zjada wszystkie dostepne zasoby a moze nie dales full instalacji :> i to by wyjasnialo sprawe - nie mam wiecej pomyslow ZeFeL
~ThE Sygnity TeaM~ - Ta..... , exmac 3/04/01 11:26
jak się ustawi dobrą jakość, to tak już jest 128MB to zamało. 256 MB prawie starcza.- Nie przesadzajcie , Miguki Asafono 3/04/01 12:57
Przeciez w 800x600 ta gra powinna zapier.... przy detalach na max, pamietam ze gralem na velocity 100 8MB i k6-2 w tej rozdzialce.
Dziwi mnie to ze obaj z qmplem mamy to samo.
Moze detki zmienic ? Aktualnie mam 6.50.
Aha, w openGL to mi nie startuje(niedozwolona operacja).--
DrumAndBassMafiA
G-HAD-SQUAD - Powinna i zap***dala! , sebtar 3/04/01 19:16
O ile pamiętam, to na tej płycie z CDA są patche 2.24 i 2.25 napisane jeszcze w czasach świetności Voodoo. W ogóle Unreal był napisany dla kart Voodoo, a do obsługi standardów innych niż Glide został tylko adaptowany. Żeby chodził dobrze na kartach NVidii trzeba zainstalować patch 2.26final i odpalać w Direct3D oczywiście. A najlepszym rozwiązaniem, jeśli chce się pograć w Unreala na Geforcu, jest skombinowanie sobie wersji Unreal Gold (dostępna tylko u piratów niestety). Jest to zarazem Unreal i dodatek do niego Return to Na Pali w jednym. Ma ona interfejs jak Unreal Tournament i w D3D na moim sprzęcie (Ahtlon 1GHz i ten sam GF2mx Leadteka) zapycha jak głupia na max detalach i 32-bit kolorze, nie występują też w niej przekłamania grafiki zdarzające się we wcześniejszych wersjach.Demokracja to władztwo intrygantów,
wybieranych przez głupców. - Zgadzam sie , Doczu 5/04/01 11:33
Miałem kiedys podobny problem. Rozwiązał go patch 2.26final. Wszystkie inne patche są do dupy :(((.
Mam TNT2 m64, 128 ram, D600, abit KT7 i zapyla aż miło
- u mnie na anihilatorze (nie ddr)... , +Kania+ 3/04/01 23:27
chodzilo cool na d3d.
Ew. zaciagnij emulator glide (np. z fachman.pl/)COOOOMBAAAYAAAA!!!
http://agnes.robi.to/ |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|