Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » dugi 19:18
 » Sherif 19:14
 » Wedelek 19:14
 » Kraszan 19:11
 » Katoda Lt 19:10
 » past 19:06
 » bajbusek 19:04
 » ripek 19:03
 » Master/Pe 19:03
 » maddog 18:53
 » Kilgor 18:48
 » rooter666 18:47
 » Dexter 18:46
 » Visar 18:44
 » MARtiuS 18:43
 » fiskomp 18:38
 » wrrr 18:38
 » Promilus 18:37
 » McWandal 18:35
 » rainy 18:31

 Dzisiaj przeczytano
 36890 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

I jest problem z GeForcem 2 (już) ... , NimnuL-Redakcja 13/08/01 18:50
Cześć!
No i się pojawił problem...
Kupiłem grafę: Prolink GF2 GTS Pro 32MB i wszystko jeździ świetnie - ale tylko na nie kręconym procku.
Mam Durona 800 i jak zmienię FSB na 112 (mnoznik jest zablokowany na stale ;-( i tylko fsb mnie ratuje) to w 3DMarku , QuakeIII czy też nawet w wygaszaczu ekranu (tekst 3D) pojawiają się przekłamania ;-(
Dokładniej chodzi o to, że niektóre elementy w wyświetlanej grafice migoczą (m. in.: beczki w 3Dmark 2001 migotały) i czasem się wiesza system (zamrożony obraz i jedynie twardy reset dziala;-(
Mój konfig to AbitKT7A, SB128PCI, 256MBRAM, i wspomniana karta + Windows 2k ...
Winę SB wykluczam bo wcześniej nie było problemów ...
Możliwe, że to sprawa programowa? Może ponowna instalacja windy pomoze?
Wcześniej przez jakiś czas miałem stareńką kartę 1MB , więc może system nie do końca odinstalował poprzednią grafę ?
W Biosie mam AGP Apearature size ustawione na 128MB ...
Pomóżcie ...
Pozdrawiam
NimnuL

Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach.

  1. Moje rady , Renzor 13/08/01 19:30
    Odbloku mnoznik w Duronku i probuj na magistrali 100.
    Co do migoczacych obiektow w 3d mark to jest to wina detonatorow i problem ten wystepuje u mnie tylko w win2k. Podejrzewam, ze obecnie masz zainstalowane detonatory 6.xx, zainstaluj ktores z 7.xx i bedzie OK, 12.40 tez sa dobre (innych nie sprawdzalem).
    Moja konfiguracja sprzetu: Athlon900@1000, 256RAM, Abit Kt7A, Asus V7700 (GF2GTS), SB Live
    Sprobuj zagrac w jakakolwiek gre Direct3D, rowniez powinienes zauwazyc migoczace obiekty, gry OpenGL powinny dzialac dobrze.

    Czlowiek bez religii jest jak ryba
    bez roweru

  2. to raczej nie to , Fajtlapa 13/08/01 21:43
    u mnie na GTS w w2k wystarczylo wlaczyc wertical sync - po przelaczeniu na on problem zniknal chociaz spadla troszke wydajnosc karty

    1. A u mnie... , Renzor 13/08/01 22:03
      ... to nic nie dawalo, 5 godzin sie meczylem zeby rozwiazac problem tych migajacych obiektow i nic. Dopiero zmiana detkow pomogla.

      Czlowiek bez religii jest jak ryba
      bez roweru

    2. hiba nie to... , JaroMi 13/08/01 23:44
      chodzi godzinami na FSB 118MHz (GTSPro Hercules) i nic ...
      Znaczy wszystko OK

      w tym cała bida, ze go nie za bardzo
      widać...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL