TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
IBM poległ , SnaYpeR 20/08/01 11:22 Tylko tyle mogę powiedzieć o moim hd , poprostu padl , model 15GB 7200 rpm made in Malesya czy jakas tam egzotyka ale napewno nie Hungary , obsługiwany przez Abit Hot Rod 100 raid, najpierw wydawał z siebie siakies dziwne dzięki a potem reboot i te same dzwieki w pętli tyle że systemu już nie załadował.
PS.
Jak by tego było mało to gwarancja minęła 19.08 poprostu rewelacja :-(- moze jednak da sie cos zrobic? , kogut 20/08/01 12:19
Idz do serwisu i pogadaj z nimi moze jedna uwzglednia ci mna niego gwarancje. ... mojze sie uda ... a nuz. warto przeciez sprubowac. :)
Powodzenia ::) - Sprawdź gwarancję producenta , j23 20/08/01 12:52
Padł mi Seagate U5 (łożysko). Sklep dawał gwarancję roczną (na szczęście(?) awaria była po 3 miesiącach), ale Seagate daje 3 letnią i moźna jako end-user wysłać dysk do nich i oni załatwiają reklamację. Może IBM też ma taki program?Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor! - Pisz do IBM Polska , JaccekZ 21/08/01 08:59
Oni Ci reklamację załatwią :-))) (mam nadzieję)- heheh , McArra 21/08/01 11:29
ciekawe jakiby mieli w tym interes, zeby sie za taka blahostke zabierac i tracic swoj cenny czas :-)---McArra--- - no jak to ??? wizerunek - jak stracą to jeszcze więcej , XTC 21/08/01 11:31
cennego czasu i pieniędzy będzie ich to kosztowało...
przecież to normalka, że takie rzeczy się robi....Linux - obawiam sie , McArra 21/08/01 13:15
ze ich wizerunek przez ten prozaiczny przypadek sie nie zmieni, ponadto mysle ze tak jak wiekszosc koncernow IBM olewa rynek soho - to po pierwsze, a po drugie to moga najzwyklej w swiecie powiedziec ze to nie od nich kupiles dysk i spadaj. Ponadto musialbys ten dysk przeslac z oryginalnym opakowaniu z rachunkiem, ale jak zapewne wiesz w Polsce trudno jest dostac dysk IBM-a ktory nie jest OEM-em. Natomiast na dysk OEM-owy udziela gwaracji nie IBM tylko producent komputera. A nawet jakbys mial opakowanie i rachunek to i mialbys 3-letnia gwarancje ;-)---McArra--- - widzisz... ale np. znam firmę odzieżową... , XTC 22/08/01 00:08
gdzie jak wyślesz produkt który "padł" (w naszym rozumieniu) to potrafią wysłać nowy...
i nie jest to jakaś wyimaginowana dziwna firma tylko nasza krajowa firemka...Linux
- rozwiazanie jest proste , piszczyk 21/08/01 13:36
trza pojechac z dyskiem do centrali IBM w Warszawie, tam, jesli dysk nie ma fizycznych uszkodzen (np. pekniecia, wgniecenia :o) lub zerwany czujnik przeciążeń) i nie wiecej niz 3 lata, to facio przyklada czytnik do kodu kreskowego na dysku, stwierdza "to nasze" i wypisuje revers, po czym czekasz (czasami i 2 miechy) bo takie dyski (tzn. ktorym sie skonczyla gwarancja (a w zasadzie rekojmia) sprzedawcy) to sa zawsze naprawiane a nie wymieniane na nowe. Ale ta droga postepowania dziala, wiem z dobrego zrodla :) Pozdro, Piszczyktakie tam klamoty . . . |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|