Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » DAWIDUS 22:24
 » ManiusNG 22:22
 » Wedrowiec 22:20
 » Shark20 22:17
 » Pio321 22:15
 » Wolf 22:11
 » GLI 22:11
 » Artaa 22:05
 » Wedelek 22:02
 » Ramol 22:01
 » Lucyferiu 22:00
 » P@blo 21:58
 » rzymo 21:56
 » Sebek 21:54
 » @GUTEK@ 21:49
 » b0b3r 21:46
 » zbiggy 21:42
 » burz 21:41
 » dawidy 21:38
 » Sherif 21:36

 Dzisiaj przeczytano
 41129 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

IBM poległ , SnaYpeR 20/08/01 11:22
Tylko tyle mogę powiedzieć o moim hd , poprostu padl , model 15GB 7200 rpm made in Malesya czy jakas tam egzotyka ale napewno nie Hungary , obsługiwany przez Abit Hot Rod 100 raid, najpierw wydawał z siebie siakies dziwne dzięki a potem reboot i te same dzwieki w pętli tyle że systemu już nie załadował.

PS.
Jak by tego było mało to gwarancja minęła 19.08 poprostu rewelacja :-(

  1. moze jednak da sie cos zrobic? , kogut 20/08/01 12:19
    Idz do serwisu i pogadaj z nimi moze jedna uwzglednia ci mna niego gwarancje. ... mojze sie uda ... a nuz. warto przeciez sprubowac. :)

    Powodzenia ::)

  2. Sprawdź gwarancję producenta , j23 20/08/01 12:52
    Padł mi Seagate U5 (łożysko). Sklep dawał gwarancję roczną (na szczęście(?) awaria była po 3 miesiącach), ale Seagate daje 3 letnią i moźna jako end-user wysłać dysk do nich i oni załatwiają reklamację. Może IBM też ma taki program?

    Dumny nosiciel moherowego beretu!
    Me gustan tomar mis copas
    Żubrówka es lo mejor!

  3. Pisz do IBM Polska , JaccekZ 21/08/01 08:59
    Oni Ci reklamację załatwią :-))) (mam nadzieję)

    1. heheh , McArra 21/08/01 11:29
      ciekawe jakiby mieli w tym interes, zeby sie za taka blahostke zabierac i tracic swoj cenny czas :-)

      ---McArra---

      1. no jak to ??? wizerunek - jak stracą to jeszcze więcej , XTC 21/08/01 11:31
        cennego czasu i pieniędzy będzie ich to kosztowało...
        przecież to normalka, że takie rzeczy się robi....

        Linux

        1. obawiam sie , McArra 21/08/01 13:15
          ze ich wizerunek przez ten prozaiczny przypadek sie nie zmieni, ponadto mysle ze tak jak wiekszosc koncernow IBM olewa rynek soho - to po pierwsze, a po drugie to moga najzwyklej w swiecie powiedziec ze to nie od nich kupiles dysk i spadaj. Ponadto musialbys ten dysk przeslac z oryginalnym opakowaniu z rachunkiem, ale jak zapewne wiesz w Polsce trudno jest dostac dysk IBM-a ktory nie jest OEM-em. Natomiast na dysk OEM-owy udziela gwaracji nie IBM tylko producent komputera. A nawet jakbys mial opakowanie i rachunek to i mialbys 3-letnia gwarancje ;-)

          ---McArra---

          1. widzisz... ale np. znam firmę odzieżową... , XTC 22/08/01 00:08
            gdzie jak wyślesz produkt który "padł" (w naszym rozumieniu) to potrafią wysłać nowy...
            i nie jest to jakaś wyimaginowana dziwna firma tylko nasza krajowa firemka...

            Linux

  4. rozwiazanie jest proste , piszczyk 21/08/01 13:36
    trza pojechac z dyskiem do centrali IBM w Warszawie, tam, jesli dysk nie ma fizycznych uszkodzen (np. pekniecia, wgniecenia :o) lub zerwany czujnik przeciążeń) i nie wiecej niz 3 lata, to facio przyklada czytnik do kodu kreskowego na dysku, stwierdza "to nasze" i wypisuje revers, po czym czekasz (czasami i 2 miechy) bo takie dyski (tzn. ktorym sie skonczyla gwarancja (a w zasadzie rekojmia) sprzedawcy) to sa zawsze naprawiane a nie wymieniane na nowe. Ale ta droga postepowania dziala, wiem z dobrego zrodla :) Pozdro, Piszczyk

    takie tam klamoty . . .

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL