Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Wedrowiec 14:29
 » Liu CAs 14:26
 » @GUTEK@ 14:25
 » Sherif 14:25
 » Artaa 14:23
 » Dexter 14:23
 » GULIwer 14:23
 » JE Jacaw 14:19
 » muerte 14:18
 » stefan_nu 14:15
 » dulik 14:13
 » bajbusek 14:13
 » krismel 14:11
 » bmiluch 14:10
 » Hitman 14:03
 » Zibi 14:03
 » bieniek 14:02
 » rooter666 14:01
 » Syzyf 14:00
 » petropank 14:00

 Dzisiaj przeczytano
 41110 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

barracuda ataIII i bad sectors... , Karas 20/08/01 23:03
...i jak myslicie jak oddam to jest jakas szansa zebym dostal wiekszy dysk bo mam 20GB. A te bad-y to z mojej winy.Pod xp-ekiem zachcialo mi sie instalowac 4in1 bo gdzies uslyszalem ze maja wpsarcie dla xp no i sie narobilo. Tak wogole to thx to Doczu za te SEATOOLS ktore pomogly mi podjac decyzje o oddaniu dysku na gwarancji. Jeszcze jedno czy mam szanse na otrzymanie innego dysku w miedzyczasie kiedy sprawa mojej barracudki bedzie ropatrywana przez dystrybutora Seagate-a???

pozdroofka

Conspiracy Theory...

  1. Zastepczego raczej nie dostaniesz , Renzor 21/08/01 00:14
    Sprawdza go i po paru dniach powinienes dostac nowy dysk, jak nie beda mieli 20gb to pewnie bedziesz musial doplacic do np. wersji 40GB. Moze tez sie zdarzyc ze odesla dysk gdzies tam, tamci go znowu gdzies odesla, dysk okrazy glob 2 razy, ostatecznie dotrze do fabryki, fabryka wymieni na nowy i w koncu go dostaniesz. Pamietaj jednak ze serwis powinien dokonac wymiany/naprawy w ciagu 21 dni roboczych.

    Czlowiek bez religii jest jak ryba
    bez roweru

    1. Errata , Serwiz 21/08/01 00:35
      w przypadku tej reklamacji 14 dni kalendarzowych.

      Serwiz

    2. wszystko oki ale... , Karas 21/08/01 09:27
      ...dlaczego musialbym doplacac jezeli teraz w tej cenie jest 30GB!?

      pozdro

      Conspiracy Theory...

      1. TO chyba zalezy od firmy , Renzor 21/08/01 10:24
        3 lata temu kupilem w Vobisie DVD-ROM Toshiby 2x, zjebal sie po 2 latach i wtedy juz nie bylo napedow 2x, powiedzieli mi ze jak doplace 250 zl to wymienia na hitachi 8x. Mimo tego ze ten hitachi kosztowal mniej niz dalem za toshibe to i tak musialem doplacic.

        Czlowiek bez religii jest jak ryba
        bez roweru

        1. doplacac??? , McArra 21/08/01 11:35
          jak nie maja na wymiane to musza ci oddac kase tyle za ile kupiles naped, nic a nic nie musisz doplacac do niczego!!!

          ---McArra---

  2. Mialem to samo :) , jabadu 21/08/01 03:36
    z barracuda II 20 GB. Oddalem dysk do serwisu i dostalem barracude III 20 GB :/. Renzor ma racje - jak nie doplacisz to k...pa. Ja akurat mialem farta. Gdyby nie to, ze na rynek wchodzila nowa seria, dostalbym identyczny HD jaki mialem.

  3. Z tego co pamiętam to jeszcze żyjemy w państwie prawa... , Serwiz 21/08/01 13:38
    a więc podam fragment rozporządzenia które w tej sprawie może być bardzo przydatne:
    ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW

    z dnia 30 maja 1995 r.

    w sprawie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów.

    § 21. 1. Do wymiany za towar wadliwy może być użyty przez sprzedawcę wyłącznie towar wolny od wad, fabrycznie nowy. Przepis ten nie dotyczy wypadku, gdy przedmiotem sprzedaży była rzecz używana.

    2. Przy wymianie towaru wadliwego na wolny od wad lub w razie odstąpienia przez konsumenta od umowy z powodu wad w towarze nie stosuje się potrącenia z ceny za skutki normalnego zużycia towaru, stanowiącego przedmiot uznanej reklamacji (amortyzacja).

    Dal tych co lubią być pewni tego co mówia polecam cały przepis (Dz. U. Nr 64, poz. 328 z dnia 14 czerwca 1995 r.). Dlatego przy składaniu reklamacji coraz częściej wymaga się przedłożenia dowodu zakupu ponieważ reklamacja rozpatrywana jest w granicach wartości towaru w dniu zakupu (niezależnie czy było to 2 lata wcześniej). Dopłata może być wymagan jeśli chcemy wymienic towar reklamowany na towar o większej wartości.
    Mam nadzieje że sporo osób skorzysta z mojej wypowiedzi i skończą sie posty ludzi pełnych strachu przed wizytą w sklepie z reklamacją. Szanowni boardowicze, na dzień dzisiejszy prawo jest bardziej po stronie kupującego niż sprzedającego (co dla niektórych może być kópotliwą sytuacją).

    Z pozdrowieniami
    Serwiz

    Serwiz

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL