Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » alien1 05:26
 » ini1 05:23
 » @GUTEK@ 05:21
 » Gniew 05:12
 » jafar 05:03
 » NWN 04:06
 » myszon 03:55
 » Visar 03:54
 » mo2 02:57
 » Shark20 02:54
 » cVas 02:49
 » bmiluch 02:42
 » pwil2 01:53

 Dzisiaj przeczytano
 41145 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Jak dziala Komputronik-ku przestrodze , Lancer-Redakcja 29/08/01 12:42
Jestem wqurwiony i musze narobic szumu. Oto jak dziala serwis Komputronika

Po dzisiejszych dobrych informacjach z dzialu serwisu znanej firmy Komputronik postanowilem przejsc z biernego czekania do czynow. Na czym polega moj problem?
Pewnego dnia zachcialo mi sie kupic karte GeForce3. Tak sie akurat zlozylo, iz firma majaca zaszczyt mi ja sprzedac byla firma Komputronik - karta GeForce3 Laedtek. Wszystko bylo ladnie i pieknie, az miesiac temu karta przestala dzialac. Coz czekalo mnie odsylanie do serwisu. Tak tez uczynilem. Poniewaz mieszkam w Bialymstoku wyslalem karte firma spedycyjna. Po tygodniu chcialem sie dowiedziec, co sie z nia dzieje i czy nie bedzie szybciej byc moze zalatwic. Powiadomiono mnie ze niestety jeszcze nic nie wiadomo, ale za tydzien (czyli po 14 dniach) karta powinna byc. Okej. Czekalem tydzien. Po 14 dniach zadzwonilem ponownie, pytajac czy karta do mnie juz jedzie. Otrzymalem informacje, iz doslownie na dniach karta powinna byc. Czekalem. Minal tydzien (21dni). Zadzwonilem ponownie (czwartek 20 sierpnia). Otrzymalem informarcje, ze karty jeszcze nie ma, ale w poniedzialek otrzymaja od dystrybutora (Pronox) paczke z serwisami i wtorek, najpozniej sroda karta powinna byc u mnie. W dzien nastepny zadzwonilem oburzony (bo jakze by inaczej) i chcialem zwrotu pieniadzy odstepujac od umowy sprzedazy. Otrzymalem informacje, iz termin ze wzgledu na "powazna naprawe" moze sie przeciagnac do 28 dni. Tymczasem w regulaminie Koputronika na stronie pisze:
"
Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. Termin ten może być wydłużony do 21 dni roboczych, gdy naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych lub wysłanie całego podzespołu do specjalistycznych serwisów"

Na moje twierdzenie, ze w regulaminie nie ma mowy o 28 dniach pan po drugiej stronie sluchawki "wzruszyl ramionami" i powiedzial, ze to nie jego wina.
Dzis, tj srode-29 mija miesiac jak karta jest w serwisie. Nie otrzymalem jej. Zadzwonilem wiec ponownie i dowiedzielm sie, ze karty jeszcze nie ma, ale mozna jej spodziewac sie na dniach (slysze to juz od 2 tygodni). Ponownie poinformowano mnie o terminie 28dni, o ktorym nie ma mowy w regulaminie! Twierdzono rowniez, ze to nie zalezy od nich, ale od dystrybutora, do ktorego wadliwa karta zostala wyslana. Wiem o czym jest mowa, gdyz pracowalem w serwisie i znam procedure reklamacyjna. Jesli po uplywie 14 dni dystrybutor nie odeslal reklamowanego przedmiotu otrzymywalismy tzw korekte, a klient otrzymywal nowy towar z magazynu, lub zwrot gotowki. W tej sytuacji ja wystepuje jako klient kupujacy w firmie Komputronik i malo mnie interesuje, iz dystrubutor zwleka. To juz ich sprawa, aby zalatwic reklamacje na czas! Jak sobie nie daja z tym rady to ich biznes, a nie moj. Ja wymagam dotrzymania terminu, a nie ustanawiania nowych zasad! W naszym kraju panuje prawo stanowione, a nie zwyczajowe.
W wymienionym przypadku, nie ma mowy nawet o terminie 21 dni, gdyz "dystrybutor" jest firma znajdujaca sie na terenie naszego kraju i nie wchodzi w rachube "(...) 21 dni roboczych, gdy naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych lub wysłanie całego podzespołu do specjalistycznych serwisów(...)". Firma Komputronik nie jest uprawniona do naprawy karty i nie ma nawet takiej mozliwosci, jest to wiec sztuczne przeciaganie terminu. A tak z innej bajki to ciekawe ile trwa naprawa w przypadku bardzo powaznych napraw..36dni?...a w przypadku niezwykle powaznych 46dni?....
Konkluzja jest jasna....Komputronik sucks! Odradzam stanowczo i wspulczuje innym reklamujacym towary. Ja tam juz nigdy nic nie kupie.

  1. hle hle , masta killa yoshi 29/08/01 13:06
    nie martw sie ja ostatnio na swoj procesor czekalem 3 miesiace, powaga, bo podobno wyslali go do dystrybutora gdzis w azji!?! niezle. jednak w moim przypadku nic nie krzyczalem poniewaz sam skruszylem durona 700 (ach ten o/c). wynik po 3 m-c otrzymalem nowego d750:)
    co do twojego GF3 to ja bym sie w ogole nie zastanawial tylko bral pieniadze! pamietaj nie odbieraj od nich paczki tylko wal od razu do PIH-u przedstaw sprawe i czekaj na kase:))

    born to emerge

    1. A i tak zrobie , Lancer-Redakcja 29/08/01 13:27
      Mam adresik PIH`u w Poznaniu i jutro wale.

    2. Mnie tylko zastanawia jedno... , JE Jacaw 29/08/01 14:14
      ...otoz, to, ze dni podawane sa jako "robocze", czyli wynikaloby z tego, ze 14 dni roboczych, to okolo 18 dni zwyklych... no, ale to tez przekroczyli ten termin.

      Socjalizm to ustrój, który
      bohatersko walczy z problemami
      nieznanymi w innych ustrojach

  2. na dokladke , ksiaze 29/08/01 14:10
    Mieszkam w Poznaniu i znam b. dobrze rzeczona firme, kiedys jakis rok dwa lata temu z reklamacjami nie bylo problemu dawales wadliwy towar (obojetnie czy byl sprawny czy nie!) i dostawales nowke bez pytania na miejscu. Teraz firma sie tak rozrosla ze ma w d. kazdego klienta. Ja moge podac przyklad modemu w kotrym spalil sie (tak tak!!) chip zatem o naprawie nie bylo mowy! czekalem na swoj modem zaledwie 30pare dni!!
    tak wiec prezent na gwiazdke klient dostal pod koniec stycznia czy w lutym ;-)))) ktos musialby z nimi zrobic porzadek!!!
    Buczki suxxx

  3. Nie chce mi się , milekp 29/08/01 14:15
    rozpisywać, dlatego powiem jedno - mieszkam w Poznaniu, jakby nie było Komputronik ma szeroką ofertę podzespołów. Wielokrotnie kupowałem u nich coś dla siebie, lub swoich znajomych. Znam też takich którzy u nich kupowali. Na palcach jednej ręki można policzyć tych, którzy są zadowoleni z obsługi, ewentualnego serwisu, lub ich niedoróbek i niekompetencji.
    Na ich usprawiedliwienie mogę dodać tylko jedno (jeżeli to jest jakieś usprawiedliwienie) - inne sklepy w Poznaniu robią to samo lub jeszcze gorzej.
    Pozdro

  4. no widzisz kolego Lancer,ostatnio jak na nich psioczyłem to miałeś mi to za złe , ipservice 29/08/01 15:21
    zamówiłem myszke i wentylator do proca i dostałem co innego.....no comment.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Lepsze minimum z maksimum niż
    maksimum z minimum.

  5. trzeba to głośno mówić , wszędzie.... i odradzać komputronik każdemu nie wtajemniczonemu. , ipservice 29/08/01 15:23
    ..............

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Lepsze minimum z maksimum niż
    maksimum z minimum.

  6. wlasnie , m&m 29/08/01 16:18
    chcialem u nich zamowic pamiatki :(

  7. Ja nie narzekam , Aras 29/08/01 16:34
    ale pewnie dlatego, ze nie miałem szansy sie na nich przejechac. Kupiłem u nich trochę sprzętu, nawet zamawiałem gotowe składaki, zreszta bardzo porządnie zmontowane. Na szczęście nic nie nawaliło. A gdyby nawet, to mieszkam w Poznaniu a awanturka "na żywo", przy klientach, to nie to sam o, co przez telefon. ;o)
    W każdym razie, zgadzam się, że im większa jest firma, tym więcej problemów serwisowych generuje. Chłopaki mocno sie rozwijają i widać nie ogarniają wszystkiego. Jesłi nie nauczyą sie sami, to nauczy ich wqrwiony klient albo PIH.
    W kwietniu kupiłem w firmie Logos modem (Asmax surfer) i nie jakoś nie chciał działać. Zaniosłem do serwisu i gość bez pytania dał mi nowy. Okazało sie, że to ja zachowałem się jak rasowy lamer, bo modem nie do końca siedział w slocie. Ale było miło być tak potraktowanym. Ciekawe, czy za rok nie dostane z buta, jak Lancer w Komputroniku.
    Jednak jesli miałbym wybierać, to zdecydowanie prędzej pojdę do Komputronika, niż do Vobisa. Każdy jest lepszy od Vobisa.

    Życzę wszystkim sprzętu, który nie wymaga oddawania do serwisu. :o)

  8. Komputronik sucks , Maniak 29/08/01 16:43
    Zamawialem u nich kiedys CLAP'a ver BOX :) i co dostalem OEM'a po cenie BOX'a ....tak sie wkur... nie jak chwycilem za sluchawke to myslalem ze tej babie z ktora rozmawialem cos zrobie....na swoje usprawiedliwienie walneli ze skonczyly im sie boxy idlatego mam oema..oczywscie nikt od nich nie raczyl mnei powiadomic ze dostane oema zamiast boxa....pani zaproponowala rabat przy nastepnym zakupie lub zwrot 50 zl (roznica pomiedzy box a oem)..ale i tak uwazam ze olewaja klienta jak trzeba byle by tylko zarobic...odradzam zakup jakiegokolwiek sprzetu tam....ale musze sie zgodzic taki komputronik jest lepszy od Vobisu.

    Zmień swój podpis na Boardzie

    1. A czemu tak , rafmart 29/08/01 18:31
      nie cierpicie Vobisa ? Podzielcie sie wrazeniami, bo ja chce w najblizszym czasie oddac monitor do serwisu (MS 1795P). A juz ktorys raz czytam, ze ktos nie lubi Vobisa. Moze troche konkretow ?
      Rafal

      1. kurcze, Vobisssss;((( , burz 29/08/01 23:14
        mialem kiedys watpliwa przyjemnosc kupowania w tej firmie - sprawa oparla sie az o Chipa i po wydrukowaniu mojej interwencji dopiero raczyli zalatwic mnie jak klienta, a nie natreta...
        burz

        ___

        1. Vobis? panie, nie bądź pan rolnikiem... :)) , PrzeM 30/08/01 08:06
          ...bo ja jestem :( (z przymusu, nie wyboru...)
          w archiwum pewnie jeszcze jest jak zamówiłem kompa ze zintegrowaną grafą na płycie intela to kretyni nie dość że wsadzili tam VIA to że nie było karty graficznej na zamówieniu, to przysłali kompa ze Szczecina bez... :)))
          po,
          PM.

          PrzeM

          above the mind - powered by meat...

  9. Wlasnie chcialem... , Vertus 29/08/01 17:07
    kupic Epoxa (AMD 761) TB 1,4 i 256 DDR w owej firmie, ale po tym co tu widze zrezygnowalem. Wiec moze zasugerujecie mi jakies alternatywy dla Komputronika?

    1. moze Logos? , Aras 29/08/01 17:41
      Wyglada naprawde milo. Nie wiem tylko czy maja Epoxy i jak z serwisem, bo tak naprawde wymiana modemu, to jeszcze nie dowod. Jesli jestes z POZ, to mimo wszystko polecam Komputronik. Zawsze mozna osobiscie zlapac za ryj kogo trzeba :o) nie wylaczajac Buczków (wlasciciele), choc w sumie nie o to chodzi.
      Jeszcze raz sie potwierdza, ze panowie Buczkowscy poszli za szeroko i maja obsuwy tu i tam.

    2. Gielda? , Lancer-Redakcja 29/08/01 17:42
      Ja po proce nauczylem sie jezdzic na gielde. Pochodze troszke i wybiore sobie dobra serie, bo moge zobaczyc na wlasne oczy. No i do tego niejednokrotnie mam taniej niz w firmie (niestety tylko procki, bo reszta drozsza). Propnonuje WGK. Ja mam co prawda 250km do pokonania, ale mam wybor.
      Co do plyty to juz odruchowo polecam ci NMC 8KAX+, jesli zalezy ci na RAID`zie to 8KAX+Pro (jesli czytales moje recenzje to wiesz, ze to ta sama plyta tylko naklejka producenta inna), bo Epox`y pochodza z Pronoxa, a goscie z Komputronika wlasnie biora od Pronoxa, wiec oni tez sa wspolwinni.

      1. Czytalem Twoje recenzje... , Vertus 29/08/01 22:04
        ,ale nigdzie nie mogę znaleźć płyt NMC.
        Wycieczkę na WGK sobie odpuszczę -jestem z 3miasta, i tak różnica w cenie nie pokryje kosztów podróży.
        Tak wiec chce czy nie chce kupuje w Komputronik.

        1. tutaj mają , vaneck 30/08/01 13:17
          http://inter.home.pl/cgibin/shop?show=001&

          A little less conversation, a little more action
          please

  10. Wiec , DomeLL 29/08/01 19:13
    teraz ktos powinien wyslac do nich maila z linkiem do tego tematu,niech poczytaja i sie powkurzaja,btw ja tez mam problem i przed pojsciem do serwisu chce sie poradzic,posiadam monitor samsunga SyncMaster900ift no i nietsety cos zaczelo schodzic z kineskopu,nie wiem czy to warstwa anty odblaskowa czy co ale wyglada to starsznie no i dowiedzialem sie ze musze zaniesc go do serwisu samsunga (mieszkam w Lodzi) jakie mi przysluguja prawa tzn czy moge sie ubiegac o jakis zastepczy monitor(monitor jest zapisany na firme moze to pomoze)?i przez jaki czas musza mi oddac naprawiony monitor,tzn po ilu dniach jak nie zobacze monitora to bede mogl zadac zwrotu gotowki i powiedzcie wszystko co wiecie i co ja powinienem wiedzec przed pojsciem do serwisu, bo jak czytam jak jest z serwisami to mi wlosy deba staja

  11. Niech mi ktos pokaze firme w ktorej nie ma problemow z serwisem (???) , Godmaker 29/08/01 21:12
    123

    ...:::| Think for yourself |:::...
    ...:::| Question authority |:::...

  12. Zgłoś się do Federacji Konsumenta.... , cache 29/08/01 21:48
    ...ja miałem podobny problem z reklamacją Motoroli V.

    W federacji założyłem firmie XXX Gsm, sprawę w sądzie konsumenta (koszt 5zł), kobietka z FK wykonała kilka telefonów, raz odwiedziła w/w firmę i w ciągu 24h otrzymałem nowy telefonik, wyższy model niż reklamowałem...

    W takich przypadkach pomoc prawnika jest nie zastąpiona, gdybym tak nie zrobił, to w sprawie mojej reklamacji telefonu nic by się nie zmieniło, a ja czekał bym jakieś 2 miechy... Poszukaj w swoim mim mieście Federacje Kenumenta.

    Pozdr.

    cache

  13. Lancer , zadaj kasy i masz do tego pelne prawo... , Andrzej 29/08/01 22:20
    tak sie sklada ze firma Komputronik moze sobie pisac jakie jej sie tylko bzdury podoba w swoim durnym regulaminie, a przepisy kodeksu cywilnego i ustawy mowia swoje , i one maja zastosowanie, a Komputronikowi poradz przez telefon zeby sie okopal widelcem do pozycji "stojac" , hehe moze nie wszyscy wioedza o co chodzi ale to od zaje.......a roboty :)))

    Pozdro
    A.

    "Jeżeli brak ci pomysłu na własne
    życie , to zawsze ma go ktoś inny".

  14. Kupowalem u nich 6 razy , pachura 29/08/01 23:16
    i tylko 3 razy bylo wszystko OK

  15. To do mojego rekordu trochę Ci jeszcze brakuje ;-) , zartie 30/08/01 08:50
    Mój rekord: 100 dni, firma: Action, przedmiot reklamacji: SoundBlaster32 - przy zgrywaniu dźwięku w tle był dośyć głośny pisk. Sprawa oparła się o PIH!
    A tak serio to wyrazy współczucia ...
    Jeśli chodzi o często wymieniany ostatnio Vobis to ja nie narzekam: dostałem nawet monitor zastępczy na czas naprawy (inna rzecz że MS1795P należy do dosyć awaryjnych monitorów, ale za te pieniądze ...). Jeszcze jedna uwaga odnośnie Vobisu: są dwa rodzaje sklepów - firmowe i partnerskie (czyli mające podpisaną umowę o dystrybucji). Ja miałem do czynienia z tym drugim - czyżby firmowe były gorsze ???

    Gdybym dostawał złotówkę za każde przekleństwo pod adresem Microsoftu już dawno byłbym milionerem

  16. poczytajcie sobie , ayk 30/08/01 11:01
    http://www.city.poznan.pl/konsument/
    Duzo ciekawych rzeczy

  17. Zgodnie z , RaptoR 30/08/01 14:00
    art. 566 do 576 kodeksu cywilnego możesz żądać (w ramach rękojmi) zwrotu pieniędzy za uszkodzony towar. Jedyne co firma może ci zrobić to wymienić produkt na wolny od wad lub wypłacić pieniądze. Ponieważ karta została dostarczona do nich i masz tego potwierdzenie (firma spedycyjna) wal do PIH'u i przedstaw swoją sytuację oraz pokaż regulamin zamieszczony na ich stronie.
    Pozdro.

    http://qba.homeip.net

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL