TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Znowu o serwisach......Samsung900ift , DomeLL 29/08/01 19:24 mam problem i przed pojsciem do serwisu chce sie poradzic,posiadam monitor samsunga SyncMaster900ift no i niestety cos zaczelo schodzic z kineskopu,nie wiem czy to warstwa anty odblaskowa czy co ale wyglada to starsznie(i swiatlo sie odbija nie milosiernie w tych miejscach) no i dowiedzialem sie ze musze zaniesc go do serwisu samsunga (mieszkam w Lodzi) jakie mi przysluguja prawa tzn czy moge sie ubiegac o jakis zastepczy monitor(monitor jest zapisany na firme moze to pomoze)i u kogo, u firmy u ktorej zakupilem monitor czy w tym serwisie samsunga? I przez jaki czas musza mi oddac naprawiony monitor,tzn po ilu dniach jak nie zobacze monitora to bede mogl zadac zwrotu gotowki i powiedzcie wszystko co wiecie i co ja powinienem wiedzec przed pojsciem do serwisu, bo jak czytam jak jest z serwisami to mi wlosy deba staja- moje 2 grosze w sprawie , M1ni$ter 29/08/01 20:39
tak , o monitor zastepczy masz prawo poprosic ( zwlaszcza ze na firme, jesli nie dadza , argumentuj niezbednascia w wykonywanej pracy , ale powinni dac ;)
gdzie z nim? mialem przypadek ( nie z moniterem ale.. ze moglem dac odrazu na serwis firmowy wadliwego sprzetu , przewaznie to jest 1 dzien do przodu , z drugiej strony jak zaniesiesz do sklepu gdzie byl kupiony firma ta sama sie zatroszczy o dostarcze go na serwis ( tu ten jeden dzien , czasami) w kazdym razie powinna to zrobic w koncu monit byl u nich kupywany, Ciebie jako konsumenta nie powinno nic wiecej interesowac kupiles tu i tu go dajesz na gwarancje
co do dni takiej imprezy to najlepiej przeczytaj w gwarancji
domyslnie jest to 14 dni (czesto liczonych jako robocze) z mozliwoscia przedluzenia do 30 , po tym czasie masz prawo zadac nowego produktu lub zwrotu pieniedzy , ja planuje tak zrobic ze swoim sprzetem jesli go nieotrzymam na czas ( zostal serwisowi tydzien )
mam nadzieje ze beda jeszcze inne opinie , sam bym o nich poczytal
pozdrowienia i powodzenia ;)"Umiesz liczyć? ... licz na siebie!" - jeszcze jedno , M1ni$ter 29/08/01 20:42
podobne problemy i uwagi masz kilka postow nizej
sprawa serwisu w komputroniku"Umiesz liczyć? ... licz na siebie!"
- dzieki,ale ... , DomeLL 29/08/01 22:10
do kogo mam sie zglosic po monitor zastepczy ? Do samsunga czy do firmy w ktorej kupilem monitor ? - hmmmmm... , M1ni$ter 29/08/01 23:02
jesli oddasz w firmie to tu jesli u samsunga to tam , w obu przypadkach powinni miec cos "zbednego" na skladzie
niestety to sa moje drobne wnioski , ale gdzie oddasz tam powinienes cos dostac , oddajac u samsunga jes wiecej ni pewne ze dostaniesz monitor tej samej firmy ;)
szkoda ze nikt wiecej sie nie wypowiada i wszystkie ewentualne decyzje podejmujesz z tych uwag ;(
( tu samokrytyka czy raczej przeprosiny za ewentualne niedomowienia ;)"Umiesz liczyć? ... licz na siebie!" - Jeśli chodzi o monitor zastępczy , Serwiz 29/08/01 23:12
to niestety to jest tylko dobra wola sprzedawcy (gwaranta), chyba że w gwarancji jest już informacja o przysługującym sprzęcie zastępczym w co szczerze wątpię. Jeśli chodzi o czas naprawy to jest na to 14 dni kalendarzowych. Może być ten okres przedłużony maksymalnie do 21 dni ale tylko za pisemną zgodą klienta. Oczywiścxie jeśli komuś to wisi to może czekać i 2 miesiące na naprawiony sprzęt.Serwiz |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|