Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » yanix 02:26
 » PaKu 02:20
 » metacom 02:18
 » xpx 02:17
 » Shark20 02:14
 » abes99 01:30
 » luckyluc 01:30
 » Chrisu 01:26
 » PiotrexP 01:18
 » Martens 00:57
 » Wolf 00:44
 » Visar 00:43
 » CiAsTeK 00:39
 » bmiluch 00:38
 » Zic 00:36
 » rulezDC 00:36
 » Demo 00:15
 » rarek 00:09
 » buddookan 00:03
 » bagi_glog 00:02

 Dzisiaj przeczytano
 41132 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Pytanko do pracowników serwisów itp.ludków (z lekksza OT) , helmut 4/09/01 22:09
Jaka jest szansa aby nowo otwarty punkt ze sprzetem komputerowym nie splajtował po miesiącu - wlaśnie kumpel otwiera i troche czarno to widze. Ma troche kasy na wkład i pyta sie mnie w co zainwestowac, no i trza coś też mieć na stan - jakies duperele itp.No i czy wogóle opłaca sie startować bo ostatnio rynek IT w Polsce stygnie.

Ctrl - Alt - helmut - delete

  1. Proszę bardzo - kilka rad , ReMoS 4/09/01 23:43
    1. Szybki serwis - w miarę możliwości jeżeli wie że zostanie rzeecz i tak wymieniona na nową to odrazu dać gościowi inny egzemplarz np kostki RAMu zby nieczekał.

    2. Niemoże być pusto w sklepie - niech kupi głośniczki, Obudowy, monitory ( te akuratnie są w miarę stabilne tzna bardziej nisz reszta pod względem cenowym)

    3. NIech oprócz cennikowych zestawów i oczywiście tych na zamówienie będzie jakiś "promocyjny" który cały czas jest odpalony i coś tam sobie "lata" np 3DMark

    4. Musi mieć szybką hurtownię - i najlepiej aby można było sprawdzać co jest na stanie poprzez net.

    5. Jak zaczyna to niech w miarę możliwości sam kompy do ludzików odwozi i tam im robi krótkei szkolenie, instaluje jeszcze jakieś "extra" progsy. Wbrew pozorom opinia jest ważna i znajomy znajomego ma ciotke która na komunię za rock chce kupić chrześniakowi komputer ;-))

    6. Ulotki, niech będzie miał ulotki z nowościami znajdą się tacy oasjonaci którzy chcą kupić "ulotkę" GF3 a w rzeczywistości sprzedasz im 200MX

    7. Musi mieć zawsze podstawe akcesoria takie jak np: myszki, CD-R, Kabelki, Dyskietki. Te ostatnie wbrew pozorom są bardzo ważne młodzież szkolna teraz bardzo dużo potrzebuje dyskietek i raczej jak kilku klientów odejdze z powodu braku dyskietek, to jak taki ma kupić kompa skoro będzei czekał na niego niewiadomo ile.

    8.Profesjonalizm sprzedawcy, oprócz fanatykó którzy przychodzą sobie pogadać i udowodnić że są mądrzejsi od ciebie są prawdziwi klienci, którzy niekoniecznie się znają na tym co chcą kupić i Ty jesteś ich doradzća, więc doradź ale się niewymądrzaj ile to wiesz bo i tak Ciebie niezrozumieją.

    8. Nie mów nigdy w bezpośredni sposób źle o konkurencji, ani źle o produktach konkurencyjnych np modny ostatnio konflikt AMD vs INTEL. Klient jak przyjdzie do Ciebie z zamiarem kupna Celerona i jak Ty zaczniesz mu nasiłę wciskać AMD i mówić że lepsze albo co gorsza wyśmiejesz klienta to sam się przekonasz.

    Nie ufaj każdemu, kto zawsze mówi
    uwierz mi.

  2. ok zgadzam sie z przedmówca , deki 5/09/01 08:50
    proponuje też dogadac sie z "kolporterem" i wstawic stojaczek z prasa komputerową i koniecznie trzeba miec dostep do produktow ktore wygrywaja wszystkie testy Entera czy Chipa
    proponuje tez nagrac wlasne CD-ki z programami fireware np do archiwizacji czy tez do czytania PDF-ow. Najważniejsza jest mila i fachowa obsluga otraz "gadzety"

    1. firewire , voytech 5/09/01 11:34
      freeware dokładnie, i nie czepiam się słówek ;))
      prawdę mówiąc, otwierając nowy punkt potrzebne są trzy rzeczy: rozeznanie w terenie, potrzebach klientów i mnóstwo pieniążka na zaopatrzenie sklepu. dopiero później pojawiają się takie sprawy, jak serwisy, duperele itp. (prasa, płytki, o których powiadasz).
      Ciekawym wyjściem na początek jest kawiarenka internetowa - dla śmiechu na początek pstawiona na SDI. No i napewno profesjonalna obsługa, nie jakiś zakudłaczony facet w rozciągniętym sweterku, maniak gier komputerowych i internetu, ale facet znający się na hardware i sofcie, umiejący sprzedawać towar, który akurat ma w sklepie.
      pozdi cze

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL