Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Pinokio.p 01:29
 » MARC 01:13
 » fiskomp 00:46
 » SebaSTS 00:44
 » mo2 00:43
 » Martens 00:40
 » cVas 00:34
 » Wedrowiec 00:19
 » maddog 00:07
 » DJopek 00:05
 » wrrr 00:02
 » Chrisu 23:59
 » ReeX 23:58
 » Arlathan 23:53
 » Fantomas 23:51
 » yanix 23:50
 » adolphik 23:43
 » rooter666 23:43
 » metacom 23:42
 » Tomasz 23:39

 Dzisiaj przeczytano
 5554 postów,
 wczoraj 34453

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

porownanie dx - 6.1, 7.0, 8.0 , +Kania+ 11/04/01 21:01
Ze wzgledu na reinstalke systemu wykonalem takowe (za pomoca Q3).

Ustawienia - high quality.

Res - 800x600

Config - d700@945, ct6970 itd (w sumie niewazne, chodzi tylko o wykazanie roznicy miedzy dx-ami).

Oto wyniki:

dx 6.1a: 93,9 fps

dx 7.0a: 93,9 fps

dx 8.0 : 93,8 fps

Wykonalem tylko po jednym tescie.

Nie wiem, czy to kogos wogole interesuje:)

Zastanawia mnie troche brak roznicy miedzy 6.1 a 7.0 (pod ktorego niby q3 byl optymalizowany).

COOOOMBAAAYAAAA!!!

http://agnes.robi.to/

  1. Różnice są hm, niewielkie ale... , sebtar 11/04/01 21:16
    ... mnie na DX8 niektóre rzeczy lepiej chodzą.

    Demokracja to władztwo intrygantów,
    wybieranych przez głupców.

  2. odpo2 , Garrett 11/04/01 21:49
    Czyli roznica w granicach bledu pomiaru... Tylko dlaczego testowales w q3, przeciez on do renderowania grafy uzywa OpenGL, a nie D3D (wiem oczywiscie, ze wykorzystuje inne skladniki DX - Direct Sound, Direct Input, ale one maja marginalny albo wrecz zaden wplyw na ilosc fps w q3, co zreszta wykazal twoj test). Trzeba bylo raczej przeprowadzic taki test w jakiejs nadajacej sie do tego grze D3D (np Expendable), na pewno roznice bylyby wieksze...

  3. Będzie miło jak zrobisz ... , DYD-Admin 12/04/01 00:47
    ... taki teścik wedle pomyslu Garretta. Najlpeiej w Expandable, UT, 3DMark ...
    Wowczas chetnie dam newsa na ten temat.

    DYD

    -- DYD

  4. to moze zreinstalujesz jeszcze raz??? , Holek 12/04/01 03:16
    w sumie fakt.. robic stery dxow na opengl..
    hmm
    moze podeslac plik format.exe ?:)

    "...here I am on The Road again..."

  5. Ten test w ogóle nie miał sensu , exmac 12/04/01 08:23
    Ponieważ Q3 do renderingu używa OpenGL. W ogóle nie używa Direct3D w którym były największe i najbardziej istotne zmiany. DirectDraw używa tylko do blittingu i takich mało istotnych rzeczy. Kiedy powstawał Q3 nie było jeszcze DX7 (nie mówiąc o DX8) dlatego nie zna interface'ów używanych przez te systemy, nie może ich wykorzystać. Używa tylko DX6 (a może nawet DX5, już nie pamiętam), a każda nowa wersja Directa w całości i bez żadnych (istotnych) zmian implementuje całą wersję poprzednią, tzn: Nie porównywałeś różnicy między DX6 a DX7 a DX8, tylko porównywałeś różnicę między interfacem IDirectDraw4 pochodzącym z DX6, DX7 i DX8. Jak widać jej nie ma, bo być nie może.

  6. spoko, wszystko rozumiem... , +Kania+ 12/04/01 23:00
    tyle, ze mi nie chodzilo o wykazanie roznicy w czyms optymalizowanym pod dx ktorystam.

    Jakbym taka np. evolve zapuscil, to zapewne bym roznice zobaczyl.

    Tylko, ze ja nie gram w evolve tylko w q3 (i duzo innej wiary tez).

    A czy zobaczylbym roznice w expendable? Watpie (chyba byla pisana pod dx5, czyz nie?).



    COOOOMBAAAYAAAA!!!

    http://agnes.robi.to/

    1. a wiec , McArra 13/04/01 06:34
      kolejny raz potwierdziles ze Twoj test nie mial sensu ;-)

      ---McArra---

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL