TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
porownanie dx - 6.1, 7.0, 8.0 , +Kania+ 11/04/01 21:01 Ze wzgledu na reinstalke systemu wykonalem takowe (za pomoca Q3).
Ustawienia - high quality.
Res - 800x600
Config - d700@945, ct6970 itd (w sumie niewazne, chodzi tylko o wykazanie roznicy miedzy dx-ami).
Oto wyniki:
dx 6.1a: 93,9 fps
dx 7.0a: 93,9 fps
dx 8.0 : 93,8 fps
Wykonalem tylko po jednym tescie.
Nie wiem, czy to kogos wogole interesuje:)
Zastanawia mnie troche brak roznicy miedzy 6.1 a 7.0 (pod ktorego niby q3 byl optymalizowany).COOOOMBAAAYAAAA!!!
http://agnes.robi.to/ - Różnice są hm, niewielkie ale... , sebtar 11/04/01 21:16
... mnie na DX8 niektóre rzeczy lepiej chodzą.Demokracja to władztwo intrygantów,
wybieranych przez głupców. - odpo2 , Garrett 11/04/01 21:49
Czyli roznica w granicach bledu pomiaru... Tylko dlaczego testowales w q3, przeciez on do renderowania grafy uzywa OpenGL, a nie D3D (wiem oczywiscie, ze wykorzystuje inne skladniki DX - Direct Sound, Direct Input, ale one maja marginalny albo wrecz zaden wplyw na ilosc fps w q3, co zreszta wykazal twoj test). Trzeba bylo raczej przeprowadzic taki test w jakiejs nadajacej sie do tego grze D3D (np Expendable), na pewno roznice bylyby wieksze... - Będzie miło jak zrobisz ... , DYD-Admin 12/04/01 00:47
... taki teścik wedle pomyslu Garretta. Najlpeiej w Expandable, UT, 3DMark ...
Wowczas chetnie dam newsa na ten temat.
DYD-- DYD - to moze zreinstalujesz jeszcze raz??? , Holek 12/04/01 03:16
w sumie fakt.. robic stery dxow na opengl..
hmm
moze podeslac plik format.exe ?:)"...here I am on The Road again..." - Ten test w ogóle nie miał sensu , exmac 12/04/01 08:23
Ponieważ Q3 do renderingu używa OpenGL. W ogóle nie używa Direct3D w którym były największe i najbardziej istotne zmiany. DirectDraw używa tylko do blittingu i takich mało istotnych rzeczy. Kiedy powstawał Q3 nie było jeszcze DX7 (nie mówiąc o DX8) dlatego nie zna interface'ów używanych przez te systemy, nie może ich wykorzystać. Używa tylko DX6 (a może nawet DX5, już nie pamiętam), a każda nowa wersja Directa w całości i bez żadnych (istotnych) zmian implementuje całą wersję poprzednią, tzn: Nie porównywałeś różnicy między DX6 a DX7 a DX8, tylko porównywałeś różnicę między interfacem IDirectDraw4 pochodzącym z DX6, DX7 i DX8. Jak widać jej nie ma, bo być nie może. - spoko, wszystko rozumiem... , +Kania+ 12/04/01 23:00
tyle, ze mi nie chodzilo o wykazanie roznicy w czyms optymalizowanym pod dx ktorystam.
Jakbym taka np. evolve zapuscil, to zapewne bym roznice zobaczyl.
Tylko, ze ja nie gram w evolve tylko w q3 (i duzo innej wiary tez).
A czy zobaczylbym roznice w expendable? Watpie (chyba byla pisana pod dx5, czyz nie?).
COOOOMBAAAYAAAA!!!
http://agnes.robi.to/ - a wiec , McArra 13/04/01 06:34
kolejny raz potwierdziles ze Twoj test nie mial sensu ;-)---McArra---
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|