TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Płynna grafa w QUAKE 3 ARENA , mkulpa 29/09/01 22:30 Jak stanę przy ścianie w q3a i strzelę z shotguna to rwie. Czy powinno tak być? Posiadam Durona 800@900, 256 RAM-u, Rive TNT II M-64 32 MB.- Raczej powinno - tam wtedy jest , sebtar 29/09/01 22:48
używany dość fajny efekt ognia a m64 to demon szybkości nie jest...Demokracja to władztwo intrygantów,
wybieranych przez głupców. - oj prawie na pewno , Stefan 30/09/01 13:10
sprawa wydajnosci tnt2 m64 (versus V3, vanta 16, TNT1)w QUAKE III kiedys dawno na boardzie byla poruszana i jesli grasz w czyms typu 1024x768 to rwanie bankowe :-(
Pozdr,
S. - Zaraz ... , NimnuL-Redakcja 30/09/01 14:54
ja niedawno jeszcze też miałem M64 i D800@900 + 256MB ram i żadnego rwania nie było .. nie zauważyłem żadnych przeskoków ... A ile fpsów masz na tej rozdzielce ? Ja miałem około 28 ... (HQ, 32bpp)Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - bo w q3 jest jakis blad , MayheM 1/10/01 12:00
Jak sie ustawi 32bit textury, to zwalnia, a superpoprawy grafy nie ma.
graj w 800x600, ustaw com_maxfps na 200 i graj:)
Pozdro, |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|