Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » NWN 16:33
 » Liu CAs 16:32
 » elliot_pl 16:31
 » Sherif 16:28
 » NimnuL 16:26
 » J@rek 16:25
 » wrrr 16:23
 » siwydym 16:22
 » Artaa 16:21
 » Syzyf 16:15
 » zibi13 16:14
 » mravel 16:13
 » Doczu 16:08
 » jablo 16:05
 » Miron 16:04
 » KHot 16:00
 » ReMoS 15:56
 » ulan 15:55
 » Dexter 15:55
 » yeger 15:53

 Dzisiaj przeczytano
 36876 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

kilka słów na temat gwarancji, serwisu i traktowania klientów , Wozik 9/10/01 14:03
Witam,

chciałbym opisać kilka swoich problemów i liczę na Waszą pomoc,
wskazówki i wsparcie ;-)

Otóż...

w ubiegłą niedzielę kupiłem sobie monitor, niestety okazało się, że ma
wady geometrii. Firma była na tyle miła, że wymieniono mi go inny,
ale... ten też był wadliwy. Zadzwoniłem do serwisu LG, bo o nich mowa,
w Warszawie i zapytałem co radzą. Warto zaznaczyć, że w firmie, w
której kupiłem oferowano mi zwrot gotówki, gdyż nie mieli możliwości
sprowadzenia kolejnego monitora. W centrali LG poradzono mi, abym
oddał monitor do serwisu, tam zostanie on poddany ocenie i jeśli
rzeczywiście jest wadliwy, to dostanę nowy egzemplarz.

Zrobiłem jak radzili, dziś dzwonię zadowolony i... lokalny
autoryzowany serwis LG stwierdza, że monitor ma wadę, która mieści się
w normie. Gwoli wyjaśnienia chodzi o krzywą górną krawędź, której
krzywiznę technik ocenił na 0,5 mm, natomiast ja oceniam na 1,5 mm, co
dla mnie jest nie do przyjęcia. Dzwonię zatem do centrali i pytam co
mam robić, bo bubla nie chcę. Polecono mi, abym zawiózł do innego
autoryzowanego serwisu, tak też zrobiłem. Mam pieczątkę z poprzedniego
serwisu, że monitor jest sprawny. W obecnym serwisie powiedziano mi,
że oczywiście, sprawdzimy itd., ale zastrzegamy sobie 14 lub więcej
dni na to.

I teraz moje pytania:

kupiłem monitor ponad tydzień temu, niestety nie mogę z niego
korzystać, bo jest wadliwy, dzwonię, jeżdżę tracę czas, a oni wodzą
mnie za nos. W jaki sposób mogę odzyskać czas, pieniądze, benzynę
itd.? Krótko: co mogę im za to zrobić? Przecież kupiłem nowy sprzęt, a
go nie mam!!! Nie mogę pracować, bo nie dają sprzętu zastępczego!

No i druga sprawa: jeśli w drugim serwisie Pan technik oceni, że
jednak monitor rzeczywiście nadaje się do wymiany (takiej wady nie da
się naprawić), to co mogę zrobić pierwszemu serwisowi za to, że są
nierzetelni?

Wychodzę z takiego założenia, że jak długo będziemy dopuszczać, aby
wciskano nam buble, tak długo będziemy z nich korzystać. Pora z tym
skończyć.

Proszę o fachową pomoc.


--

tHe sTaGe diVInG cLUb
UIN#21415190 Gadu-Gadu: 4766
tel.: 606 96 68 18

http://wozik.com
Black Label Society SDMF
Powered by Core 2 Duo

  1. To jest tak... , Chrisu 9/10/01 14:18
    normalka. Panowie "technicy" w wielu serwisach (nie obrazajac kolegow z TPC bo to wielcy fachowcy ;), to w wiekszosci kolesie, ktorzy na pocz lat 90-tych Tirami sprowadzali C-64 i sprzedawali zlom za gruba kase, a teraz to najwieksi znawcy (sam kupilem u takiego my 1-st komputer), lub goscie ktorzy skonczyli technikum elektryczne i przacuja w sklepach jako "znawcy" tematu. A poza tym osoby w "wykwalifikowanych serwisach " sa czesto niekompetentni. Sam kupilem dysk IBM DTLA u takich. Dysk padal, padal, a ja dostawalem zawsze ten sam. Tak ku przestrodze. Poszukajcie w postach chyba z marca tam napisalem nazwe tej firmy. Ja i znajomi kupili od nich w sumie ok 20 dyskow w tym ok 10 IBM. Z 10 IBM padlo 9, a oni mowili zeby zainstalowac WIN NT i wszystko bedzie OK. Jeszcze jedno. Czasammi przy problemach z gwarancja jest tak dlatego ze firma nie ma na ten sprzet gwarancji, a dokladniej RACHUNKOW. I to tez jest straszne. To tyle nudzenia...

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

  2. Na Twoim miejscu , PKort 9/10/01 14:44
    wziąłbym ten monitor z tego serwisu, w którym teraz jest, zawiózł tam, gdzie go kupowałeś, zabrał z powrotem pieniądze i kupił taki monitor, który nie będzie miał wad.

    Heavy Metal or no metal at all
    whimps and posers - Leave the Hall !!

    1. to nie będzie takie proste , Wozik 9/10/01 22:45
      ponieważ autoryzowany serwis wystawił opinię, czyli sklep jest czysty.

      Ale będę próbował.

      BTW, jak uzyskać literki italic?

      http://wozik.com
      Black Label Society SDMF
      Powered by Core 2 Duo

      1. które literki? , PKort 10/10/01 10:42
        Te do podpisu? Trzeba wyedytować swój profil i wpisać, co się chce (no, prawie co się chce) w sygnaturkę.

        Heavy Metal or no metal at all
        whimps and posers - Leave the Hall !!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL